Ow echt he tot gister kon ik het prima handelen die hitte hoewel ik "ziek" ben en best wat ongemakken heb kon ik het aan. Maar nu ben ik er echt totaal klaar mee. Op de zaak een schadepost door de hitte van 24000 euro en als het niet heel snel veranderd dan word dat zeker 50000 Euro. Nog niet gesproken over de hoge derving die er is...... Mijn kersenboom is dood aan het gaan. Mijn vriend is gekookt en gaar dus niet te genieten... En ik? ik heb mezelf maar weer opgesloten in huis bij de airco na een hele zware dag op de zaak met puinruimen en telefoontjes plegen in de hoop dat er straks nog iemand kan komen om de boel op te lappen tot volgende week..... Ik wil echt al is het maar 3 dagen even terug naar 21 graden ofzo
O vreselijk. Dat is echt veel geld. Het wordt na vandaag echt weer beter. En daarna tot ongeveer 10 augustus vrij stabiel 25-27 graden.
Ik ben er ook goed klaar mee! Hou niet eens vd zomer, dus al helemaaaaal niet van dit tropen weer. Zit al de hele week binnen omdat het gewoon té warm is om iets te ondernemen. Gek van!
Ik ben het ook zat.. Ik vind het vooral onwijs sneu voor alle boeren hier.. overal waar ik kijk, tis net alsof je op de steppe loopt en er zo een giraffe voorbij kan komen.. Alles kapot en droog.. ik hou mn hart vast.
Idd. Wij zaten van de week al te speculeren over wat de prijs van groente en fruit gaat doen. Ben heel benieuwd. Ik kon de afgelopen paar weken de warmte ook goed handelen maar gisteren en vandaag ben ik er wel zo klaar mee!
Het is idd niet t doen. Waarom zo grote schade?? Mijn chocolade was gewoon helemaal gesmolten. Echt hoe dan? Dit nog nooit mee gemaakt zo heet. Ben de hele dag bezweet en nat. Ware hel dit
Dat ben ik ook.. ik denk dat we ons straks helemaal scheel betalen.. Wij hebben een groente en fruit pakket elke week, maar deze neemt ook meer af omdat alle oogsten nu dood gaan. Kas spullen zitten er wel in.. tis echt triest.
Mijn ouders hebben ook zo'n schade geleden Bitumendak van een enorm pand is gaan smelten door alle balken en isolatie heen en kwam via het plafond naar beneden gedropen over de apparatuur en vloeren. Wist niet eens dat dat kon joh.
Ik vind dit ook te warm hoor. Gelukkig vertrekken we morgen naar Normandië waar het 's nachts 15 graden is en overdag de temp de komende week rond de 25graden blijft. Ideaal!
Jeetje zeg, wat een kostenposten worden hier genoemd! Hopelijk valt alles wel onder een verzekering? Zelf vind ik de warmte heerlijk, pas boven de 40 graden vind ik het te warm. Zo ben ik volgens mij ook een van de weinige mensen die gewoon onder een dik dekbed slaapt met deze temperaturen. Dit tot ergernis van mijn man haha.
Haha ik was de afgelopen dagen uitgeschakeld door de hitte, helemaal bezweet en half ziek. Maar no way dat ik zonder dekbed slaap Ik lig heerlijk onder een dekbed + extra laken, terwijl het hier boven gerust 35 graden word. Maar het is niet eens in me opgekomen om het dekbed weg te halen
Eén been buitenboord is voldoende En ons bed staat recht onder het raam. 's Nachts waait het fijn door, dus dat scheelt.