Ik heb werkelijk waar heel internet afgestruind, maar ik vind nergens een poster van de teletubbies om op Louise haar deur te hangen. Weet iemand waar ik dat vinden kan?
Verkopen ze ook niet van die teletubbie-tijdschriften? Misschien zit er daar dan één in? En de expo verkoopt posters. Misschien hangt ie daar tussen?
Ja, daar heb ik ook al over gedacht. Ik zoek ook nog zoiets: Winnie the Pooh - 1-10 posters bestellen? Koop nu je Winnie the Pooh - 1-10 posters op Posters.nl! Maar dan zonder die achterlijke verzendkosten...
Ik ben ook al tijden opzoek naar een teletubbieposter en wilde er 1 bestellen op bovengenoemde site. Daar komt echter nog behoorlijk wat verzendkosten bij omdat het niet door de brievenbus kon en ik vond het best veel geld voor een redelijk kleine poster. Verder heb ik nergens iets kunnen vinden dus mocht je ze ergens anders nog tegen komen hoor ik het graag.
expo inderdaad, en de behangwinkel bij ons om de hoek verkoopt ook posters, volgens mij ook van teletubbies. zie dat je niet hier in de buurt woont, maar misschien een behangwinkel bij jullie in de buurt?