Kerst/sint Kado's 6 jarig meisje

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door silvana81, 29 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wat kopen jullie voor sinterklaas/kerst?
    ik vindt het zo moeilijk voor ons 6 jarige dochter.
    Met poppen en playmobile speelt ze niet meer, lego vindt ze niks aan.
    Ze kleurd en tekend vooral of luisterd/danst op kinderen voor kinderen. Kijkt filmpjes op haar tablet.
    Dus heb wel de nieuwe cd/dvd van kinderen voor kinderen gekocht.
    Cotton ballen licht slinger
    Armbandje die verkleurd
    My little pony kleurboek
    Topmodel boek met make up en blaadjes vol gezichten die ze kan opmaken
    Ik koop nog een badjas en leesboek voor haar maar verder geen idee, ze heeft ook al zoveel.

Dus ben benieuwd wat jullie voor jullie 6 jarige dochter hebben gekocht of gaan kopen.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Speelt ze helemaal niet meer?
    Misschien een opmaakpop of kapperpop?

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Ik vind jouw lijstje eigenlijk al heel netjes om te geven. Het hoeft toch ook geen overdaad te zijn.
    Als je echt nog iets erbij wil kopen dan kan je ook denken aan een discobal of mp3-spelertje met oordopjes.

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Doh Vinci vond mijn dochter toen heel leuk. Zou dan gewoon een startpakket kopen (styler startpakket) en spulletjes om te pimpen bij bijv. de Action; spiegel, fotolijstjes, doosjes, houten letters, deurhanger, etc. De grotere pakketten stellen niet veel voor (vnl. Karton) en zelf bedenken & opleuken vond mijn dochter bovendien veel leuker.

Verder
    - CD speler voor op haar kamer
    - klok of wekker
    - mijn eerste atlas
    - wereldbol (met licht)
    - lipgloss, haar accessoires, oorbellen
    - ministeck
    - Mandela designer

5. Melief

Melief Niet meer actief

Een xoomy iets?
    Mijn dochter houd ook vooral van tekenen en knutselen en krijgt een dessineo, voor jou dochter denk iets te kinderachtig

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Dat lijken me prima cadeautjes? Eventueel nog mooie stiften erbij (ik vind Stabilo Cappi's ideaal) en een chocoladeletter. Maar 8 cadeautjes lijkt me ook al een prima hoeveelheid?

Ik heb geen 6-jarige dochter, wel één van ruim 5,5 en één van 8,5. Voor de jongste heb ik ook de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen, een monovin met zeemeerminstaart, een lampje in de vorm van een konijn, 'Pax, mijn pup moet nodig' en een Pietenmuts met haar naam er op. Voor de oudste een boek, een monovin met zeemeerminstaart, een nieuwe danstas, twee LOL surprise ballen en Harry Potter sokken. En voor allebei een adventskalender. Vermoedelijk krijgen ze ook nog wat kleine dingen van mijn ouders en zusje.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    En voor kerst koop ik denk ik een gezelschapsspel, misschien voor allebei een boek en ik denk voor de oudste een halster en voor de jongste moet ik dan nog wat bedenken. Maar dat weet ik nog niet zeker allemaal.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze dochter krijgt voor de Sint een horloge, lego adventcalender, frozen monopoly en met zn drieën krijgen ze een wobbel.
    Voor dr verjaardag krijgt ze een camera.

Deel Deze Pagina