Ja ik geloof wel dat hij het niet erg vind om er naar te kijken. Zo ook een vriend van ons vond het HELEMAAAAl niet erg om me te moeten naar de k3 show...Maarrrr het was hem zo tegen gevallen hoe Josje er in het echt uit zag..Dat zn droompie viel toch wel in duigen lol!
DAT wou ik dus ook schrijven.... Volgens mij was K3 oorsponkelijk helemaal niet bedoeld voor kindjes... sommige teksten zijn zelf wat veranderd... "het wordt een hete zomer" is leuke zomer geworden.... etc...
Ik ben bi en vind k3 ook aangenaam om naar te kijken. Behalve Josje dan, die is nog zo meisjesachtig. Maar die is ook jong nog.
Al zou ik Bi zijn ik denk niet dat ik daar echt anders van werd van die meiden...Ze zien er gewoon uit, niet dat ik zeg WOW! En korte rokjes?Ach zie om je heen en je ziet zoveel mooie vrouwen in korte rokjes, hoef ik geen k3 voor te zien.. En onschuldig? Nee daar geloof ik ook niet in idd..Bekijk de songteksten en dan pas realiseer jeje wat je aan het zingen bent met je kindje van een paar jaar haha
Echt sexy sexy niet.. Maar hij vind het zeker niet erg om een dvdtje te kijken hoor, hij vind vooral de roodharige Karen leuk! Zitten wat meer rondingen aan zegtie dan..
YouTube - Djumbo - Boya Boya Bay @ Het Feest Van Sinterklaas 2006 En wat vinden jullie hiervan dan? Ze kwamen een keer optreden omdat Jumbo geopend werd. Ik stond te kijken met mijn vriend.. en toen ze opkwamen.. De kleding... niet normaal... Sloeg nergens op. Het hele optreden lopen ze alleen maar te schudden met hun kont haha.. Is niks kinderlijks aan..... Wat is jullie mening daarover? K3 vind ik dan in alle opzichten meevallen...
Ik vind in ieder geval die tongpiercing niks bij die ene. Iedere keer als ze haar mond opentrekt zie ik iets glinsteren, heel irri. Heb er zelf ook een ( die trouwens echt niet opvalt) maar zij is toch wel soort van rolmodel voor kinderen. Maar vreemd genoeg kan ik K3 toch echt wel waarderen. Handjes draaien is niet uit mijn hoofd te krijgen
ik vind die met dat rode haar wel een tijgertje hoor Ze hebben korte rokjes en korte topjes aan en daar houden veel mannen nou eenmaal van
Jep,hier ook een k3 fan... Samen met zoonlief(8 maanden) zit hij achter de computer k3 te kijken,want zoonlief vindt dat ook erg leuk,tieten kieken....yeah sure...
Yups hier ook ben ik blij dat ik jongens heb hoef ik teminste geen dvd aan te zetten hahahhahahahahahahahaha
Mwah mijn neefje van 5 is helemaal K3 gek hoor, heeft K3 spulletjes en K3 vriendenboekje en is naar K3 concert geweest etc etc
man vind k3 nix.. hij vind dat ze 10 jaar geleden al hadden moeten ophouden, geen pan vind die het.. vrouwen op die leeftijd die zich nog zo kinderlijk kleden.
Ik lees dit voor aan mijn man en die ligt helemaal in een deuk om die vriend van je. Hij zegt: Tja mannen zijn nu eenmaal mannen.....
Hier, zie je wel!! Sinds die talentenjacht van ze is mijn man ook opeens 'om', al ontkent ie nog steeds in alle toonaarden. Maar hij kan wel precies Mama Se (of hoe heet dat nummer) mee zingen en volgensmij vindt ie Josje ook wel heeeel erg oke. En we hebben nog geeneens kinderen
Haha mijn man kijkt ook gezellig studio 100 tv hoor Vooral Karen vindt hij mooi maar ook de liedjes en zo zingen we vaak gewoon mee als we door het huis lopen! En K3 is begonnen als 'volwassen' groep, twas helemaal niet de bedoeling om voor kindjes te gaan zingen, ze deden mee aan Eurosong en toen zei Marcel Vantilt dat ze beter voor kleuters zouden gaan zingen, Niels William hoorde dat en kwam met een voorstel! Achteraf zijn ze in zee gegaan met studio 100!!!