K3 sexy?

Discussie in 'De lounge' gestart door thewiz, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ja ik geloof wel dat hij het niet erg vind om er naar te kijken.
    Zo ook een vriend van ons vond het HELEMAAAAl niet erg om me te moeten naar de k3 show...Maarrrr het was hem zo tegen gevallen hoe Josje er in het echt uit zag..Dat zn droompie viel toch wel in duigen lol!

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Volwassen vrouwen die eruit zien als jonge meiden, wat wil je als man nog meer?

3. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Ha ha ha! Idd!
    Maar denk maar niet dat ik mijn dochtertje in zulke korte truitjes hijs!

4. Seth

Seth Niet meer actief

DAT wou ik dus ook schrijven....

Volgens mij was K3 oorsponkelijk helemaal niet bedoeld voor kindjes... sommige teksten zijn zelf wat veranderd...

"het wordt een hete zomer" is leuke zomer geworden.... etc...

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben bi en vind k3 ook aangenaam om naar te kijken. Behalve Josje dan, die is nog zo meisjesachtig. Maar die is ook jong nog.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Al zou ik Bi zijn ik denk niet dat ik daar echt anders van werd van die meiden...Ze zien er gewoon uit, niet dat ik zeg WOW!
    En korte rokjes?Ach zie om je heen en je ziet zoveel mooie vrouwen in korte rokjes, hoef ik geen k3 voor te zien..

En onschuldig? Nee daar geloof ik ook niet in idd..Bekijk de songteksten en dan pas realiseer jeje wat je aan het zingen bent met je kindje van een paar jaar haha

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Echt sexy sexy niet..
    Maar hij vind het zeker niet erg om een dvdtje te kijken hoor, hij vind vooral de roodharige Karen leuk! Zitten wat meer rondingen aan zegtie dan.. ;)

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    YouTube - Djumbo - Boya Boya Bay @ Het Feest Van Sinterklaas 2006 En wat vinden jullie hiervan dan? Ze kwamen een keer optreden omdat Jumbo geopend werd. Ik stond te kijken met mijn vriend.. en toen ze opkwamen.. De kleding... niet normaal... Sloeg nergens op. Het hele optreden lopen ze alleen maar te schudden met hun kont haha.. Is niks kinderlijks aan.....

Wat is jullie mening daarover? K3 vind ik dan in alle opzichten meevallen...

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik vind in ieder geval die tongpiercing niks bij die ene. Iedere keer als ze haar mond opentrekt zie ik iets glinsteren, heel irri. Heb er zelf ook een ( die trouwens echt niet opvalt) maar zij is toch wel soort van rolmodel voor kinderen.
    Maar vreemd genoeg kan ik K3 toch echt wel waarderen. Handjes draaien is niet uit mijn hoofd te krijgen :p

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind die met dat rode haar wel een tijgertje hoor;)

Ze hebben korte rokjes en korte topjes aan en daar houden veel mannen nou eenmaal van;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

idd stond hier net nog even op hahaha...;)

ja eigenlijk beetje vreemd maar ja;)

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Jep,hier ook een k3 fan:D...
    Samen met zoonlief(8 maanden) zit hij achter de computer k3 te kijken,want zoonlief vindt dat ook erg leuk;),tieten kieken....yeah sure...

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Yups hier ook ben ik blij dat ik jongens heb hoef ik teminste geen dvd aan te zetten hahahhahahahahahahahaha

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Door dit topic heb ik ook al de hele dag "handjes draaien" in mijn hoofd :D

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mwah mijn neefje van 5 is helemaal K3 gek hoor, heeft K3 spulletjes en K3 vriendenboekje en is naar K3 concert geweest etc etc :)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    man vind k3 nix.. hij vind dat ze 10 jaar geleden al hadden moeten ophouden, geen pan vind die het.. vrouwen op die leeftijd die zich nog zo kinderlijk kleden.

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Ik lees dit voor aan mijn man en die ligt helemaal in een deuk om die vriend van je. Hij zegt: Tja mannen zijn nu eenmaal mannen.....

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier, zie je wel!! :D
    Sinds die talentenjacht van ze is mijn man ook opeens 'om', al ontkent ie nog steeds in alle toonaarden. Maar hij kan wel precies Mama Se (of hoe heet dat nummer) mee zingen en volgensmij vindt ie Josje ook wel heeeel erg oke.

En we hebben nog geeneens kinderen :p

19. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Mijn vriend vindt de dames van K3 gelukkig verre van aantrekkelijk ;)

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha mijn man kijkt ook gezellig studio 100 tv hoor :)
    Vooral Karen vindt hij mooi maar ook de liedjes en zo zingen we vaak gewoon mee als we door het huis lopen!

En K3 is begonnen als 'volwassen' groep, twas helemaal niet de bedoeling om voor kindjes te gaan zingen, ze deden mee aan Eurosong en toen zei Marcel Vantilt dat ze beter voor kleuters zouden gaan zingen, Niels William hoorde dat en kwam met een voorstel!
    Achteraf zijn ze in zee gegaan met studio 100!!! ;)

Deel Deze Pagina