k3 best leuke muziek maar mijn man vind het helemaal niks, die josje vind ie nog het ergste en ik trouwens ook haha. vond de k3 vroeger ook leuker omdat ik kathleen leuker vind. Maar vind het leuke muziek voor de kids!
toen ik aan mn man vroeg vind je k3 sexy? keek hij me heel raar en en zegt nee? hoezo? hahah.... vind hij dus helemaal niks..... niet knap genoeg denk ik haha...
idd zijn meerdere teksten best dubbelzinnig, maar gelukkig valt dat kinderen niet op. Zie je ook wel vaak in films of programma's dat er humor inzit voor de papa's en mama's. Ach ja dan is het voor ons ook leuk
Mijn man vindt het echt 3x niks. Hij kan niet tegen vrouwen die zo kinderachtig doen. En zo kinderachtig praten
Oh m'n vriend vindt K3 erg leuk om naar te kijken en wil ook graag binnenkort een keer met de meiden mee naar een optreden
Mijn man en dochter dansen elke avond op k3, en papa gaat ook mee met dochterlief naar concerten samen met een maat van hem die ook 2 kleine meiden heeft haha
Jij speelt een sjeik, verkleed in m'n oude lakens, Ik laat me lekker schaken, op duizend en één nacht Dat ben ik smoorverliefd in èèn ogenblik Geef me mond op mond of ik stik Red me toch want m'n hart doet zeer Nee echt ik kan niet meer Jij maakt me gek met je mooie verhalen Jij kan met èèn blik m'n hartslag bepalen Nee ik denk echt niet dat ik het zal halen Liefste schat kus me niet want ik krijg het aan m'n hart Ik voel me zo mooi bij jou Aan liefde ten prooi bij jou Jij kent al de woorden die mij bedwelmen En dus ik koop je zo'n pet met een anker op Wat hebben we'n pret met je gekke kop En dan draag ik een matrozenmuts En niet veel meer dan dat (Oh la la!) Om maar wat te noemen
De doelgroep van K3 waren eerst ook tieners rn jongvolwassenen maar omdat 'heyah mama' zo'n succes was bij de kleintjes zijn ze voor hen verder gegaan. Toen hebben ze dus beslist kindermuziek te gaan maken. EDIT/ ik vind die 'dubbelzinnige' tekst niet zo erg, het is niet dat de kinderen die dubbelzinnige tekst snappen. Tis maar wat je er zelf van maakt