K3 treedt momenteel op in Nederland. Wij willen graag naar de show in Eindhoven met onze 3 jarige dochter. Is het de moeite waard? Hoe lang duurt zo'n show en zijn het zit of staanplaatsen.
Wij zijn een paar weekenden geleden geweest, de meiden vonden het fantastisch! Beide 4 jaar. Het is nu nog gesprek van de dag... De show duurde ongeveer 1 uur en 15 minuten. Er waren bij ons alleen zitplaatsen maar alle kinderen stonden in het gangpad te dansen.
Wij zijn vorige week met beide kids geweest. Ze vonden het geweldig en spelen de show nog iedere dag na, vooral de kleinste (bijna 2,5). Alvast veel plezier als je besluit te gaan.
Wij hadden droomplaatsen op rij 3 (wel al heel lang geleden gekocht), maar volgens mij zat je overal wel goed. Zelfs helemaal achteraan. Afstand tussen achterste tribune en het podium vond ik in de Brabanthallen niet heel groot. Zou wel proberen beetje aan de zijkant van een rij te boeken als dat nog lukt (hier hadden ze iig 3 blokken met stoelen, dus 2 gangpaden richting podium). Kunnen kids wat makkelijker het gangpad in om te dansen als ze willen.
Eindhoven is weer anders zag ik op de plattegrond. Staan tribunes op? Beste zitplaatsen zijn 2e rang linkse tribune.
Wij zijn afgelopen zondag geweest en dochter (bijna 4) vond het geweldig! Wij hadden 1e-rangskaartjes en zaten op rij 15, maar ook al lang geleden besteld.
Als je dochter blijft zitten dan zit je met 1e rang kaarten goed, wij zaten op rij 18 en hadden prima zicht (Den Bosch). Als je dochter gaat dansen dan zou je ook goedkopere kaarten kunnen kopen, ik zou wel bij het gangpad proberen te boeken. Wij zaten in het midden en de kinderen liepen op en af, iedereen kon steeds zijn benen vouwen zodat zij er langs konden .