Wij willen kaartjes bestellen voor de nieuwe k3 show, maar nu had ik een paar vraagjes aan de ouders die er eerder geweest zijn.. (misschien domme vraagjes het is voor ons de eerste keer dat we zo iets gaan doen met onze dochter) Weet iemand hier of kinderen van 2 jaar (en jonger) een eigen kaartje moeten hebben? Welke rang zouden jullie nemen? Tips zijn altijd welkom Alvastbedankt...
in belgie weet ik dat je daar geen kaartje voor hoeft te kopen als het kindje onder de 1 jaar is in nederland weet ik het niet. En je kan het beste rang 1 pakken natuurlijk is wel zo fijn voor de kindjes anders is het net een dvd film met kleine mensjes
Ik heb een zoontje van 2 en moet voor ons beide betalen. Ik heb 2de rang genomen (eerste was uitverkocht)
Voor 2 jaar moet je betalen eronder weet ik niet. Als je via seetickets gaat boeken.....ik doe het altijd telefonisch want zij hebben altijd een plattegrond van de zaal-indeling Zo kom je makkelijk aan de best beschikbare. Tot nu toe zaten wij altijd vooraan en konden de meiden lekker dansen en swingen Voor Oktober ook weer zo geregeld...kaartjes inmiddels in huis. Kwebbel
onze knul is 3 jaar als we gaan in oktober. omdat hij een klein ventje is hebben we 1e rang kaartjes besteld, we zitten op de 4e rij!!! ik heb voor ons beide moeten betalen. heb er nu al zin in ! joyce
wij hebben 2erang kaarten ik ga met mijn man en dochter van 3 mag ik trouwens een vraag stellen hier? ik heb dus kaarten besteld via ntk maar krijg de kaarten paar weken voor de voorstelling thuisgestuurd nu is het zo dat we met spoed gaan verhuizen hoe kan ik dat doorgeven? op de site staat niks
hmm had eindelijk gevonden dat je zelf je gegevens kon wijzigen maar heeft er iemand ooit kaartjes daar besteld? en wanneer kreeg je ze maak me nu een beetje zorgen of ik ze wel krijg sommige hadden het ook via internet maar andere site en die hebben de kaarten al binnen die gaan naar dezelfde show
ja het kan zijn dat je ze niet meer krijgt of op het laatste moment. Er zijn veel oplichters! ik had dat vorig jaar met k3 net op het laatste moment kregen we de kaartjes en had me vader ook nog het driedubbele voor betaald...was een verjaardagskado voor Lex. Heb echt toen zorgen gemaakt of ze zouden aan komen...gelukkig 3 dagen van te voren kwamen ze eindelijk
Marline, Wij hebben ze ook via de NTK, is een prima bedrijf. Wij hebben de kaartjes deze week binnen gekregen en hebben ze denk ik anderhalve maand geleden besteld. Als je twijfelt over of je gegevens goed doorgekomen zijn, dan neem je toch even contact met ze op. Succes!
Ik heb de kaartjes via de site van frits philips besteld, en wij zitten op de 4e rij (1e rang). Volgende keer moet ik gewoon beter in de gaten houden en bellen ik wil vooraan zitten! Ik kreeg de kaartjes denk ik 1 week na betaling binnen. En we gaan pas in november.
dus als je belt heb je kans dat je een voorkeur plaatsje krijgt bijv in het midden vooraan? dat zou natuurlijk wel leuk zijn dan. probleem alleen dat ik neit kan bellen vanuit het buitenland beetje jammer. weet het nog van jaren geleden dat ik met me buurmeisjes was dat we ons kapot ergerden aan grote papa en mamas die voor de andere kids stonden te springen. we hebben toen hun dus op de stoel laten staan haha. we zaten wel erg mooi hoor ook iets van 4e rij oid aan de zijkant was toen in de ijselhallen. kent iemand ook de locatie in enschede en hoe die dus is met geluid en zicht ed? lijkt me tocht wel leuk met ons meisje. ze heeft de muziek op dr camera en luisterd erkonstant naar.
Joey staat nu alweer te swingen op de muziekdvd, papa is ook al overstag en ik denk stiekem een beetje fan van Josje hahaha!
We hebben hier kaartjes besteld... 2e rang !!! (heb wel naar seetickets gebeld..) Voor kinderen van 0 jaar kost het niks.. (wel op schoot) voor kinderen van 1t/m 2 kost het kaartje een 3e rangs kaartje..(wel op schoot) En van af 3 de volle mep..(eigenstoel) en ouders natuurlijk ook de volle mep Wil je voor je kindje een eigenstoel en hij/zij is nog geen 3 dan ook gewoon de volle mep..
hahah geweldig!! Hier ook zo..meagan is grote fan..kent bijna alle liedjes en zingt uit volle borst mee..pappa en zelfs mijn grote mannen (13 en 15 ) zingen alle liedjes en dansjes mee (uiteraard zullen zij dit in alle toonaarden ontkennen tegen hun vrienden ..want ze zijn niet lief......maar stoer!!! hahahah) Binnenkort ook maar eens gaan kijken voor kaartjes ...
ja wij gaan ook, in oktober... Voor mijn dochter van 3 idd een gewoon duur kaartje, voor de jongste, die is dan nog net 3 weken 1, hihi, het goedkoopste kaartje
Ook ik heb kaartjes voor de show van K3 in Groningen op 12 december: RIJ 1, stoel 23-24-25!!! Besteld via See Tickets al een hele tijd terug in de voorverkoop, kreeg een mail van de Studio 100 club dat je vanaf die dag de tickets kon bestellen in de voorverkoop. Dus meteen gedaan en helemaal vooraan. Wel duur hoor 26 euro per kaartje, maar het glunderende gezichtje van onze jongste als de meisjes van K3 in het echt ziet zal het meer dan waard zijn!