k3 show

Discussion in 'De lounge' started by n4th4li3, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Mijn dochter is tegen die tijd ongveer 2,5. Ze is ook helemaal gek van K3, maar toch hebben wij juist besloten dat we haar nog net iets te jong vinden ervoor... Niet dat we het haar niet gunnen hoor. Maar ze heeft écht geen zitvlees en heeft het meestal na een half uur wel weer met iets gehad. Als het haar écht fascineerd houdt ze het misschien een uurtje uit... Maar als je dan bedenkt dat zo'n show al snel 1,5 duurt (als het niet nog langer is) en je waarschijnlijk ook al even in de zaal zit voor het daadwerkelijk begint... Ik denk dat ze gewoon het geduld nog niet op kan brengen om de hele show uit te zitten. Wel jammer hoor, wil zoooo graag met haar eens daar naar toe!
    En misschien heeft ze over een half jaartje wel genoeg geduld ervoor, maar ja, kaartjes moet je nu al kopen, zeker als je beetje fatsoenlijke plekken wilt hebben. De kaartjes zijn me toch net wat te duur om daar op te gaan gokken (als ze -zoals we nu vermoeden- het geduld van haar vader heeft, dan gaat dat over een half jaar nog niet veel beter zijn ;))

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Bedankt meiden, heb net geboekt in Amsterdam, gewoon via Rai Theater zelf waar de show is in oktober. Wel 1ste rang dus 26 euro, zag wel dat dat een beetje de gangbare prijs was. Kon op die site gelijk zien welk vak waar was en zo en kreeg gelijk e-tickets die ik heb uitgeprint.

Wat spannend! Ik houd het nog even als verrassing hier. Misschien leuk voor vaderdag, papa en dochter naar K3...ga zelf natuurlijk ook mee :).

Groetjes, C

Share This Page