Wie heeft er hier een K3 tablet? Bevalt hij? Wat mis je? Mijn dochter is ervoor aan het sparen en ik vraag me af of het een goede is, zodat ik mogelijk kan sturen naar eventueel een ander model/merk.
Ik heb 'm heel gauw wee terug gebracht! Een goedkope simpele tablet met een paar clips op een micro-SD. En dat dat zijn gewoon foto's achter elkaar geplakt met een liedje eronder. Wij zijn voor de samsung galaxy tab 3 kids gegaan. Een groot succes en kwalitatief ook en stuk beter! Daarnaast kunnen wij het als gewone tablet gebruiken wanneer die uit de kids stand is. Geweldig ding! Op die samsung zit trouwens van studio 100 de K3 fan app. Veel meer clips en filmpjes ook de afleveringen van hallo K3. Veel meer en beter
Bedankt voor je reactie. Mijn dochter is zelf aan het sparen en ze heeft haar zinnen op deze gezet. Zoals ik al dacht, valt hij gewoon tegen. Bedankt voor de tip van die app.
Hier in November gekocht maar had het gevoel dat hij 2e hands was. Ik kocht hem online rond de 52 euro in de aanbieding bij ToysXL. Nadat ik hem net had gekocht stond er uitverkocht vond het ook al wat raar. Gelukkig mocht ik hem na mijn verhaal gewoon terug brengen en echt ben blij toe want hij was zo langzaam en vond hem tegen vallen (zoals de vorige reactie). Dingen werkte ook niet al niet of het kwam omdat het gewoon een ding was wat ze niet kwijt konden en waarschijnlijk niet in orde was naar mijn idee dan. Dit was mijn ervaring ermee. Het stelt echt niks voor en lijkt allemaal erg mooi en leuk op de verpakking met dat plaatje en teksten.
Dank je. Ik weet nu genoeg. Ik ga mijn dochter sturen om te sparen voor een andere tablet. Dit vind ik zonde van haar gespaarde geld.