Vieze vetkees!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dus ik zit hier lekker op de bank onderuit gezakt te zitten na harde arbeid vandaag - ik heb teveel in het huishouden gedaan & heb nogal wat intensieve telefoontjes gehad e.d. BEN GEWOON MOE - en heb zere opgezwollen voeten/benen. De cola staat naast mij, een snack heb ik al gehad, ik drink bewust weinig omdat ik anders telkens moet plassen en ik wil gewoon NIET opstaan....

Komt de kat voorbij - die altijd superschoon is van haarzelf - schud ze keihard met haar kop, zit er ineens gewoon kwijl op mijn arm ;)

Ik zal mijn vloek hardop maar niet herhalen omdat ik het zojuist af moest gaan wassen en toch overeind komen met een rothumeur! VL schoot in de lach toen ik het hem vertelde. Ik ben zo not amused. Doet ze anders ook nooit. Vieze smerige ranzige vetkees van een prutspoes! :x

IEUW! En nu zit ze netjes als een dame haar poot te likken. GRRR!

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ieuw.:D

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jij praat altijd zo mooi he:D dikke vette prutspoes whaha:p

Maar wel vervelend natuurlijk;)
    Schiet de baby nog niet op?

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Baby van Joycey kom maar gewoon hoor. Je moeder verveelt zich :D

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee die baby zit tegen de laptop aan te schoppen (die staat op schoot). Om de haverklap moet ik de laptop vasthouden omdat meneer hem opzij probeert te duwen. Schijnbaar is het nodig ofzo ;):D

6. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahahahaha

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haha doe me best om niet te lachen.... Haha sorry maar t is toch wel een beetje grappig! Hoe je t ook brengt heh... Vieze vetkees van een prutspoes... Hoe verzin je t!!!

Maare kan me best goed voorstellen dat je 'not amused' was... Zou ik ook niet zijn geweest zeg!!!

8. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik dacht in eerste instantie dat het over je man ging, whaha:D , sorry!;)

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit niet zo te mopperen joh dan moet je poes maar buiten op jacht gaan hoor ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahahahaa getver :D

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou liever niet, ik moet al geregeld onthoofde vogelkoppies oprapen voor de keukendeur. Jij wilt niet weten wat ze hier allemaal vangen. Libellen, vogels, slakken, hommels, wespen, muizen, spinnen etc.

En als ze nou alles even keurig op zouden eten, was het zo erg niet geweest. Maar het lichaam van de vogel wordt verscheurd en het hoofdje brengen ze naar mij toe, want ja, dat vind ik vast lekker om te eten ofzo.

Die kwijl mogen ze écht houden hoor - mensenkindertjes. Wanstaltig krengetje... En nu ligt ze 'braaf' naast mij te soezen op de bank en doet ze net of ze slaapt. Denk dat ik haar zo dadelijk eens op haar hoofd ga kwijlen - dan weet ze hoe het is! :x

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha wat vertel je het toch leuk
    zou ook niet echt blij worden van die kwijl hihi

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer mijn man over mij heen kwijlt, haal ik hem met zijn neus er doorheen :cool:!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha :D

15. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Iewwwwwwww! Volgende keer eens iets in z'n bak leggen wat jij lekker vind en de kat niet.. Revenge!!!!!!! :cool:

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Chocola en perenijsjes dus! Check :cool:

17. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Juist!! Wel zonde van de choco en perenijsjes... Heb je niet iets liggen wat je niet lekker vind maar dat je kan doen alsof?

18. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    hahaha wacht maar totdat baby er is, mijn dochter heeft het laatst voor elkaar gekregen om mijn gezicht,decolleté en armen onder te poepen, poep schoot gewoon omhoog toen ik haar aan het verschonen was, was gewoon echt nasty, dus bereid je alvast voor moeders haha

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja ik heb nog wel ergens een onthoofde kikker ofzo ;)

Herkenbaar :D Ik heb op een basisschool gewerkt, als babysit en ik werd op mijn 8ste levensjaar voor het eerst tante dus ben vaak genoeg onder gepoept, gekotst en gepiest. Dat gaat écht helemaal goed komen hoor!

Wil nog steeds niet zeggen dat ik het maar 'oké' moet vinden dat poes aan komt lopen richting de bank, op de leuning springt op gezichtshoogte en met haar kop schud en een sliert kwijl op mijn arm deponeert. Ik had van haar méér klasse verwacht. Kwijlebabbel :D

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hahaha jij zou zo niet met onze hond kunnen samen leven.
    Die kwijlt echt ontzettend na het drinken, maar ja dat is dan het nadeel van een duitse dog, die krijg je eerder geleerd om zelf te dweilen dan te stoppen met kwijlen :D

Deel Deze Pagina