Dat denk ik ook inderdaad, voor kinderen tussen 4 en 8 zal het weinig uitmaken welk gezicht bij die liedjes hoort, zolang het idee/opmaak/imago niet verandert
Dus ... is het belangrijk? Nee totaal niet. Ik mag toch echt niet hopen dat volwassenen dit belangrijk vinden!
'Josje moest wurgcontract tekenen' | RTL Nieuws Hoe oneerlijk.. Logisch dat Josje het zat was Zij krijgt 3400 bruto INCLUSIEF alle optredens, merchandise en platen en de rest krijgt dit dus wel dik uitbetaald terwijl die exact hetzelfde werk verrichten Heeft ze het nog lang volgehouden 6 jaar.. Vind 3400 BRUTO niet veel voor de hele dag optredens geven, in Plopsa land zijn, handtekeningen zetten, cd opnames, etc.. Had dat ook meer verwacht.. Ze verdient netto dan niet meer dan een "gewoon" non-BN'er beroep Wel eens benieuwd wat de andere 2 verdiende
Wel dom gedacht eigelijk.. Stel ik vervang ALLE castmembers van gtst, wat is er dan hetzelfde Alleen de naam.. Vorm dan een andere kinder band en geef die een soortgelijk repertoire en liedjes in die trant maar niet hetzelfde
Ik vind het ook "weinig" Ze moet hoop uren maken denk ik, vooraf had ze dat denk ik niet zo ingeschat. Vind dan 3400 niet veel.. al zou ik qua salaris best willen ruilen De andere 2 krijgen nu dus veel meer dan haar, en krijgen nu Kathleen haar deel inprinciepe samen verdeeld. Heel je leven ligt openbaar (heeft ze uiteraard zelf voor gekozen ) en lijkt mij dat je dat ook een keer zat word.
Dat van dat contract wist ik niet. Dan kan ik me de keuze goed begrijpen. En het zat er toch wel aan te komen. Maar voor mijn dochter blijft het jammer. Komt ook wel weer wat anders voor. En we hebben de liedjes nog 😀
Met zo'n contract snap ik het wel! En sowieso worden de andere 2 dames wel wat te oud voor een kindergroepje. Wordt tijd voor iets nieuws!
Ik had ook verwacht dat ze wel meer zou verdienen met dat werk. Ze schijnen al drie opvolgers te hebben gevonden die zich wel op een iets ouder publiek richten http://youtu.be/MuHvIpopLvk
Maar dit wist ze van te voren. Dit was al bekend toen ze aan de competitie meedeed. Dan had ze niet moeten tekenen. Hierdoor zijn heel veel andere dames ook afgevallen, die wilden meteen al niet tekenen.
Hoezo niet? Er komt altijd weer een nieuwe generatie kids en die weten niet beter. Ze hebben dat toch ook met Keet gedaan? Da´s nu ook een andere Keet. Keihard hoor die wereld. Tis geen meidengroep, tis een business. Draait allemaal om de pegels. Studio100 zou wel dom zijn om het niet door te starten.
Ik had het wel een beetje verwacht onderhand, Karen is 40 en Kristel wordt dit jaar 40, op een gegeven moment is het klaar. Tja Josje kreeg misschien niet veel uitbetaald, maar het is wel een mooi opstapje uiteindelijk voor de rest van je leven. Ik verheug me wel op het televisieprogramma K3 zoekt K3. En dat de naam K3 blijft bestaan, ach waarom niet, het is gewoon een studio 100 concept, net als Keet van Telekids. Voor wie zich wil inschrijven: K3 Zoekt K3
Ik vraag me af wat er mis is met Josje, hoe zo het imago vd groep naar de kl#te geholpen? Wat heb ik gemist?
Bizar dat josje zo weinig (in verhouding) heeft verdiend als dat waar is. De andere dames hebben er heel veel aan over gehouden heb ik ooit gelezen, dus dit is wel echt heel oneerlijk! Volgens mij is het keihard werken als K3 lid.
Beetje dom van Josje dan als ze zo'n contract heeft getekend. Nou ja ze heeft er zelf voor gekozen dan.. Ik vond Josje juist wel leuk en zie totaal niet in hoe zij K3 minder leuk maakte?