K3 uit elkaar?!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Knuffelmonster, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Dat denk ik ook inderdaad, voor kinderen tussen 4 en 8 zal het weinig uitmaken welk gezicht bij die liedjes hoort, zolang het idee/opmaak/imago niet verandert

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Erg jammer

3. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Dus ... is het belangrijk? Nee totaal niet.
    Ik mag toch echt niet hopen dat volwassenen dit belangrijk vinden!

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    'Josje moest wurgcontract tekenen' | RTL Nieuws

Hoe oneerlijk.. Logisch dat Josje het zat was

Zij krijgt €3400 bruto INCLUSIEF alle optredens, merchandise en platen en de rest krijgt dit dus wel dik uitbetaald terwijl die exact hetzelfde werk verrichten

Heeft ze het nog lang volgehouden 6 jaar..

Vind €3400 BRUTO niet veel voor de hele dag optredens geven, in Plopsa land zijn, handtekeningen zetten, cd opnames, etc.. Had dat ook meer verwacht.. Ze verdient netto dan niet meer dan een "gewoon" non-BN'er beroep

Wel eens benieuwd wat de andere 2 verdiende

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Wel dom gedacht eigelijk..

Stel ik vervang ALLE castmembers van gtst, wat is er dan hetzelfde :( Alleen de naam..

Vorm dan een andere kinder band en geef die een soortgelijk repertoire en liedjes in die trant maar niet hetzelfde

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ach...Kristel en Karen kunnen met pensioen. Josje heeft genoeg credits opgebouwd.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Ik vind het ook "weinig"
    Ze moet hoop uren maken denk ik, vooraf had ze dat denk ik niet zo ingeschat.
    Vind dan 3400 niet veel.. al zou ik qua salaris best willen ruilen ;)
    De andere 2 krijgen nu dus veel meer dan haar, en krijgen nu Kathleen haar deel inprinciepe samen verdeeld.

Heel je leven ligt openbaar (heeft ze uiteraard zelf voor gekozen ) en lijkt mij dat je dat ook een keer zat word.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Dat van dat contract wist ik niet. Dan kan ik me de keuze goed begrijpen. En het zat er toch wel aan te komen. Maar voor mijn dochter blijft het jammer. Komt ook wel weer wat anders voor. En we hebben de liedjes nog 😀

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Met zo'n contract snap ik het wel! En sowieso worden de andere 2 dames wel wat te oud voor een kindergroepje. Wordt tijd voor iets nieuws!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Ik had ook verwacht dat ze wel meer zou verdienen met dat werk.

Ze schijnen al drie opvolgers te hebben gevonden die zich wel op een iets ouder publiek richten http://youtu.be/MuHvIpopLvk

11. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ja, als Gooische matras.;)

12. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Vind het totaal niet erg. Die Josje heeft het hele imago van die club naar de klo.te geholpen.

13. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar dit wist ze van te voren. Dit was al bekend toen ze aan de competitie meedeed. Dan had ze niet moeten tekenen. Hierdoor zijn heel veel andere dames ook afgevallen, die wilden meteen al niet tekenen.

14. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hoezo niet? Er komt altijd weer een nieuwe generatie kids en die weten niet beter. Ze hebben dat toch ook met Keet gedaan? Da´s nu ook een andere Keet. Keihard hoor die wereld. Tis geen meidengroep, tis een business. Draait allemaal om de pegels. Studio100 zou wel dom zijn om het niet door te starten.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik had het wel een beetje verwacht onderhand, Karen is 40 en Kristel wordt dit jaar 40, op een gegeven moment is het klaar.

Tja Josje kreeg misschien niet veel uitbetaald, maar het is wel een mooi opstapje uiteindelijk voor de rest van je leven.

Ik verheug me wel op het televisieprogramma K3 zoekt K3. En dat de naam K3 blijft bestaan, ach waarom niet, het is gewoon een studio 100 concept, net als Keet van Telekids.

Voor wie zich wil inschrijven: :)

K3 Zoekt K3

16. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Ik vraag me af wat er mis is met Josje, hoe zo het imago vd groep naar de kl#te geholpen? Wat heb ik gemist?

17. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Whahaha

18. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Hahahaha deze is leuk :D

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Bizar dat josje zo weinig (in verhouding) heeft verdiend als dat waar is. De andere dames hebben er heel veel aan over gehouden heb ik ooit gelezen, dus dit is wel echt heel oneerlijk! Volgens mij is het keihard werken als K3 lid.

20. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje dom van Josje dan als ze zo'n contract heeft getekend.
    Nou ja ze heeft er zelf voor gekozen dan..;)

Ik vond Josje juist wel leuk en zie totaal niet in hoe zij K3 minder leuk maakte?

Share This Page