Oke.. Ik zou het persoonlijk niet tof vinden als mijn man zoiets doet? 'Ik heb haar de foto laten zien tussen de weeën door, ze lag echt in een deuk'.. Vind ik ook een beetje een raar iets.. ik had daar echt geen oog voor hoor tussen mn weeën.. En mijn man had gelukkig ook totaal niet de behoefte iets anders te gaan doen dan mij te steunen.. Vrouw in barensnood, man maakt lachend selfie: mag dat? - RTL Nieuws
Tussen de weeën door kon ik nog wel lachen, tijdens het persen niet meer. Vind het raar dat hij dit met de rest vd wereld wil delen.
Haha ik vind het humor en zou er wel om kunnen lachen Heb wel makkelijke bevallingen gehad en tussen de persweeën door heb je toch altijd (ik wel in ieder geval) even tijd?
Nou ik had net genoeg tijd om een beetje bij te komen.. Kan me niet voorstellen dat ik vrolijk naar een foto ga kijken die man man net gemaakt had .. Hij mocht trouwens ook geen kant op dus was m nooit gelukt Haha ja dit ook ja..
Dit is typisch iets wat mijn man ook zou doen. Sterker nog, hij heeft zoiets gedaan. Ik kan er wel om lachen (Zolang het maar niet online gaat)
mijn gezicht zo online had niet per se gehoeven, maar die kop van mijn man had ik ter plekke echt heel hard om moeten lachen. Ja ik heb ook afgezien, maar ik ben er zelf met humor doorgekomen...
Zou er de humor wel van in kunnen zien. Leuk voor het plakboek. Mijn bevalling foto daarna was veel erger. Leek wel ketwiezel....
Door de titel dacht ik dat het om de barende vrouw zelf ging die dit deed en dacht ik echt: WTF?!?! daar zou ik echt niet op gekomen zijn tijdens de bevalling. Maar dit vind ik eigenlijk wel heel grappig zou mijn man ook geweest kunnen zijn (minus het online gedeelte dan, dat hoeft nou ook weer niet)
Die had ik de kamer uitgestuurd. Maar nu had ik ook een k#tbevalling eerste klas. Duurde 4 dagen en bij het persen bleek hij verkeerd te liggen dus heb bijna 2 uur liggen persen terwijl het hartje wegviel en alle alarmbellen rinkelden bij elke poging.. Normaal ben ik wel humoristisch, maar als het om zoiets gaat vind ik het gewoon niet tof als je zoiets online zet. Gelukkig was mijn man de grootste steun die daar was. Lijkt wel of deze man geen besef heeft van wat een bevalling inhoudt. Respectloos vind ik het.
Ik hou er van. Maargoed ik heb bij de laatste bevalling alleen maar lopen ouwehoeren. Foto's gemaakt en door ge apt. Appen heb ik gedaan tot 20 min voor de uitdrijving. Gewoon lekker slap ouwehoeren. Moet kunnen
Jij hebt een lastige bevalling gehad, dan snap ik het dat je het zou kunnen waarderen. Maar 'geen besef hebben wat een bevalling inhoudt', denk dat dat wel meevalt en dat die bevalling soepel verliep. Was bij ons ook en had er wel de lol van ingezien . Maar destijds nog geen smartphones dus was helemaal nog niet mogelijk