Ik hoop op Marthe, Hanne en Klaasje. Demi, Suzan en Lisa daar zie ik echt geen K3 factor in. Lauren zou evt ook wel door mogen. Jindra vind ik niet echt, vind haar niet sympathiek. Laura heel leuk meisje, maar of het voor K3 is twijfel ik...misschien een solo carriere. Nora heel leuk meisje, maar niet voor K3. Moet eerst wat meer ervaring op doen denk ik.
Helemaal met jou eens, ik hoop ook op deze drie. Is het eigenlijk publiek/ kijkers of vakjury die uiteindelijk kiest? En valt er elke live show 1 af?
Ik denk dat het publiek alleen elke keer 1 kandidaat kiest die door mag maar dat de jury degene kiest die afvalt. Hoop ik toch
Ik denk dat de jury bepaald wie naar huis moet van de twee meiden met de minste stemmen van het publiek. Onze dochter hoopt op Klaasje. Ze kan het idee dat er geen 'K'-tje meer in K3 zit nog niet helemaal loslaten..
Ik vind Jindra ook niet zo leuk. Ik vind haar overkomen alsof ze zichzelf heel erg goed vind. Er is natuurlijk niks met in jezelf geloven, maar je kunt er ook te ver in gaan.
Nah montage doet een hoop om een persoon anders te doen overkomen dan dat ze wellicht is. Jindra is gedreven in haar vak. In haar zang hoor je wel duidelijk dat ze in musicals speelt. Is toch ff anders. Vond haar auditie heel leuk in beeld gebracht. Haar verlies en uiteindelijke wildcard veel minder. Maar denk echt dat zij nu grotendeels minder favoriet is door de montage. Had haar graag tussen de kindjes willen zien.
Helemaal mee eens Hoop dat er nog zo'n opdrachtje/testje met kinderen komt. Ben heel benieuwd naar het verdere verloop van de wedstrijd!
Hahaha Gerard: "Dat betalen jullie" 'Freudiaanse' verspreking. Ik vind Demi's stem nog steeds echt niet passen...