Nou ik snap er niks van hoezo Laura die was goed en past ook nog eens goed in K3.. Had deze niet zien aankomen..
Ongelooflijk wat een uitslag. Laura, zo'n leuk meisje! Susan door?! Bizar. Ik zie niet, ik zie niet wat k3 wel ziet. Lisa heeft wat mij betreft het beste nummer gekozen. Ze swingde lekker en is naar mijn top 3 gestegen.
Weet niet of ik dit moet zeggen, maar ik vind Susan echt een halve man. Zou ze op vrouwen kunnen vallen?
Ik zag Laura niet bij de laatste 3; maar vind het niet terecht dat ze nu eruit moet. Net als de rest vond ik Susan echt minder passen bij K 3 Bah een week wachten weer. Vind het steeds leuker worden!
Haha oh dan ben ik ook een halve man: heb niets met 'stom' getut, doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg en houd van een biertje en voetbal Misschien ben ik wel een man whaha. Nee, Suzan komt hier uit de buurt en heb veel meer met zulke meisjes als 'tuttebelletjes' hihi. Zo zie je maar weer hoe iedereen er anders naar kijkt. Ik denk dat ze door haar nuchtere houding juist heel goed bij K3 past voor de afwisseling met de andere 2.
Hoorden jullie trouwens het speciaal ingezongen afscheidsliedje voor Laura? Dat vind ik wel erg mooi bedacht
Ik hoop dat het door het publiek gestemde nummer volgende week Eyo wordt, dat was haar auditienummer.
Ik vind het ook jammer dat Laura weg is. Vond haar als een van de weinige echt een K3 look hebben! Lisa is mijn favoriet. Klaasje vind ik ook leuk, maar toch weer niet 100% K3 achtig. Je ziet gewoon een beetje verschil tussen jonge meiden en jonge vrouwen. Ik vind dat K3 moet bestaan uit jonge vrouwen en niet uit jonge meiden. (Niet leeftijdsgebonden maar puur uiterlijk) vond overigens veel nummers niet echt K3 achtig. Hopelijk komt het goed met een leuke K3 Laat ze vooral als 3tal optreden want dat vind ik wel leuker als solo
Ja ik vind haar echt super leuk! En ze ziet er schattig uit Ik zie in haar echt een K3 meisje, en mijn dochtertje is ook weg van jindra, ze heeft zelfs gestemd met mijn telefoon Dus mijn dochtertje denkt nu dat jindra door is door haar smsje