K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel verhaal getypt: weg! :x

Ik heb geen medelijden met haar. Kort mijn mening: aandachttrekkerij en wil graag bekend worden... Geen teamplayer en een enorm irritante stem. Ondanks dat zingt ze wel gewoon goed en zuiver...

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Nora erg leuk. Zij is me van de audities het meest bij gebleven. Toch viel ze me vandaag erg tegen.
    Suzan vind ik niet K3, maar wel terecht door. Ze liet wat mij betreft vandaag zien dat ze ook een meisje is :D
    Jindra kreeg ik tijdens het liedje beetje gevoel van krokodillentranen. Tijdens juriecommentaar geloof ik wel dat ze oprecht geëmotioneerd was. Wat ziet zij er trouwens veel vriendelijker uit met die pony uit haar gezicht. Veel opener/zachtere uitstraling.
    Mijn favoriete K3 na vanavond: Hanne, Demi en Lisa met Nora op de reservebank :)

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad! Tenenkrommend die Gerard. Is toch gewoon gênant dat die man überhaubt (nog) een platform krijgt! Brrrr...

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ja, tuurlijk, ik wel, waarom niet? :( Beeld het je eens in, hoe erg je afgemaakt kunt worden online op je (ietwat felle) enthousiasme en ambitie in een talentenjacht. Is naar hoor, en het kan heel ver gaan op internet.

Bedenk ook dat zo'n televisieprogramma niet altijd het hele plaatje laat zien maar puur wat interessant is. Wat Jindra karakteriseert is haar vechtlust, haar ambitie. Dus dat wordt uitgelicht. Dat ze 'nep' werd weggestemd maar eigenlijk een wildcard kreeg is helaas voor haar nadelig in beeld gebracht. Ik vind dat je daar doorheen moet kunnen kijken en haar nog een tweede kans moet kunnen geven.

Ik was ook even op haar afgeknapt maar probeer haar nu opnieuw te bekijken zoals ik haar in de eerste auditieronde zag. Vrolijk, energiek, met een K3-koppie.

Enige wat ik van haar meer zou willen zien is een wat losser kapsel en minder make-up, zoals even in beeld was toen ze vertelde welk nummer ze ging zingen. Pony met speldje opzij en sproetjes zichtbaar. Wordt ze een stuk zachter van :)

5. McDsee

McDsee Niet meer actief

+1 hopelijk heeft ze een boost gekregen van haar publieksstemmen. Volgende week graag voor haar een vrolijk uptempo dansliedje!

6. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn facoriet is Marthe. Ik vond het groepje 'biggetje' al wel K3 :) haha.

Demi vind ik er niet zo bij passen, maar wel een goede zangeres, Lisa vind ik super goed maar wel een vraagteken ook en Nora vind ik er ook helemaal bij passen. Jindra vind ik twijfel. Ik weet het niet zo.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik denk dat k3 al stiekem voorkeur heeft

Marthe kennen ze al dus die gaat door
    en die vind ik heel erg nep nog te jong te kinderlijk erger me aan haar brrrr

Jindra klaasje en lisa denk ik. jindra komt echt over

zoals ik al eerder zei Demi krijg ik de kriebels van ze had zelf ook al gezegd het gaat haar om het winnen en haar zang is veel te volwassen die moet echt een solocarrière als zangeres beginnen k3 past ze niet in heeft ook zo n rare mond helemaal als dat tongetje naar buiten komt *griezel*

wachten tot volgende week!

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik zag Laura niet voor me bij me de uiteindelijk k3, maar stond er van te kijken dat ze er nu al uit moest. Van mij had Suzan mogen gaan, zijn heeft naar mijn mening geen echte k3-uitstraling.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Door een beetje raar te jureren, praat nu heel Nederland over K3, slimme zet van het programma haha.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zit net even op de FB site te kijken: wat kunnen volwassen mensen, ouders van kindjes vooral, lelijk doen over bepaalde kandidaten. Lekker voorbeeld voor de kindjes, pesten op FB.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik wel. Ze heeft toch niemand wat aangedaan? Ik vind haar ook een beetje to much maar verder doet ze niks verkeerd. Ze is wel iemand die het heel graag wil en ze kan ook goed zingen. En dat je dan helemaal word afgemaakt is toch niet normaaal?! Dat je geen fan bent prima, maar iemand kapot maken vind ik wel erg.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lekker volwassen reactie?

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik las vanmorgen op een ander forum (volgens mij bij viva maar kan het nu niet terug vinden helaas) dat de 3 winnaars al vast staan) en dat de rest vd kijkcijfers is. Er werden er 2 genoemd in een spam bericht (je hoefde het niet te lezen) .Diegene wilde niet zeggen hoe ze het wist omdat ze t eigenlijk al niet had mogen zeggen en kon haar berichten niet meer weghalen. Ik vraag me af of het waar is of stoken. Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de 3 al gekozen hebben misschien? Dat ze het liever zelf kiezen dan aan het publiek over te laten. Maar kan me niet voorstellen dat iemand die daarvan op de hoogte zou zijn, dat op een forum zou vermelden?

14. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Wanneer is de herhaling? En op welke zender, ik ka het nergens vinden..

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijn dochter is helemaal gek van K3 heb keer of 3 gekeken maar vind het echt een oersaai programma en die Gert dat is echt een ouwe zeur eerste klas. Ik hoor het wel als er 3 gekozen zijn ;) Al weet ik bijna zeker dat mijn dochter er dan wel klaar mee is met K3.

16. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik geloof er ook persoonlijk niks van dat het publiek echt mag kiezen. Wss is het gewoon om geld binnen te halen

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat grappig, dat is ook het eerste wat ik zei: wat zit haar haar leuk zonder ponny!

18. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik blijf bij hanne klaasje en lauren.

Alleen vond ik wel dat hanne gisteren niet goed zong....en ze staat soms echt onzeker (krom) op het podium.

19. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

ondanks dat ik Jindra niets vind, vind ik zeker niet dat ze door VOLWASSENEN(????) zo moet worden afgebrand bah!

Mijn favo's is het hele groepje van de Biggetjes

20. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

#320 Nemo2, 17 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2015
    +1

Tja dat vind ik ook, heel kinderachtig om een meisje af te branden:(
    Jaloers op jindra Ofzo??

Ik denk/hoop dat jindra wel het nieuwe K3 meisje word;)

Deel Deze Pagina