Dat denk ik ook! Ik vind Hanne een leuke meid. Ze moet inderdaad groeien. Ze past echt heel erg in K3 vind ik.
Oooohh wat heb ik me af en toe kapot gelachen bij een aantal reacties hier haha! Humor Vond Gert gedurende de eerste twee audities echt zo'n 'vieze' man die verlekkerd zat te gluren naar de kandidates. Vind Yindra erg goed, fris meisje met de allerbeste stem. Ze hebben haar volgens mij bewust in de montages naar voren gebracht als een strebertje en dat mocht ze vrijdag goed maken zodat ze alsnog de harten kon veroveren. Vind Hanne en Lauren echte K3 meisjes. Vinden jullie ook dat Kristel praat alsof ze continu in de kleuterklas staat of is zij gewoon zo?
Dat van Suzan staat op pagina 5, gepost door shariej. Ik zou niet weten hoe zij dit zouden kunnen weten...
Maar ze heeft niet echt tijd meer om te groeien toch? In november staan de eerste grote shows van de gecombineerde "oude en nieuwe" K3 tour al op het programma. Daar betalen mensen zo'n 60 Euro per kaartje voor, dus dan mag je wel een professionele show verwachten en geen zenuwachtig vals zingend meisje dat nog moet groeien. Ik vind Hanne heel lief en spontaan, maar als ik Studio 100 was zou ik ervaren meisjes kiezen die er over 3 a 4 weken kunnen staan en anderhalf uur lang foutloos kunnen dansen en zingen voor een sporthal vol mensen. Anders is de reputatie van K3 in één klap weggevaagd.
Ik las net 12 December voor het eerst? Dan heeft ze nog wel even en ik vind haar echt niet slecht! Gisteren de aflevering van vorige week teruggekeken en ik vond de meesten echt goed zingen zo alleen! Ik vond alleen Nora wat minder en Suzan ook niet zo. Weet iemand hoeveel tijd er tussen de opnames en de live shows zaten? Lijkt alsof ze in de tussentijd flink geoefend hebben. Ik ga voor Jindra (heb geen klik met haar maar ze is wel heel goed), Hanne en Marthe denk ik Nora vind ik niet zo voor K3, Demi ook echt niet, Klaasje dacht ik eerst van wel maar toch ook niet, Lauren vind ik niet heel leuk. Ik vind Lisa op zich wel leuk maar niet heel veel uitstraling hebben ofzo.
Ik zag in de tv gids dat volgende week de halve finale is, dus over 2 week de definitieve nieuwe K3 bekend. Hoeveel zullen er dan morgen uitgaan? En hoeveel volgende week, iemand die het weet? Ik moet zeggen dat ik door dit programma ineens veel K3 zie via utube... Uit niewsgierigheid clips opgezocht v liedjes die ik niet kende en "de drums gaan boem" "k3 airlines" en "loco loco hé" vind ik best leuk. Ook al een paar afleveringen v hallo K3 gezien, ook wel grappig.
Ik denk dat de finale met 6 meisjes is. Aangezien er 3 'winnaars' zijn. Gokje hoor. Misschien komende aflevering 1 afvaller en in de halve finale twee eruit? Of is kómende aflevering de halve finale al? Nee wel?
Ik ook! En ik heb er zin in, languit op de bank en kijken maar. Ik hoop alleen wel dat de show iets pittiger is dan vorige week, want ik vond die show niet echt lekker lopen...
ik kijk, samen met zoontje van 6 ... hij is 'fan' van Klaasje (ik vermoed wel dat naamgenoot Sinterklaas er iets mee te maken heeft) "mijn" k3 is Hanne & Marthe & Lauren of Hanne & Lauren & Jindra
Ik zit er ook klaar voor! Hopen dat de jongste zich niet meldt voor het afgelopen is maar ach, hij krijgt dan BV en op zich kan ik dan ook wel doorkijken. Benieuwd wie er vanavond uit gaat.... Ik denk Suzan maar of het ook zo loopt? Ben extra benieuwd naar Hanne, omdat we daar vorige week zo weinig van zagen. Fijn dat ze nu allemaal gelijkwaardig erin gaan!
Ik zit er ook weer klaar voor.. Vond hanne net weer niet zo lekker klinken.. Benieuwd naar de rest van de show.
Iiieeh Hanne kom op... Ik vind haar zo goed passen dat ik het echt zonde zou vinden als de spanning haar teveel zou worden. Ben benieuwd!
Heb net het begin gemist. Maar erger me nu al kapot aan Gerard Joling, wat een gezwets komt er uit die vent zeg!