Een beetje misschien Goed om op te letten. Maar zang, dans en uitstraling lijkt me toch het meest belangrijk!
Ik vind het wel gek dat ze zeggen dat ze niet van "het liedje op deze manier" houden, Tja kies dat ook niet voor deze opzet, kies dan voor originele nummers, Óf kijk er doorheen en zet je eroverheen en geef er dan dus ook geen commentaar over...
Is bij jullie het geluid van de jury en de presentatoren ook af en toe enorm mono of heb ik nieuwe luidsprekers nodig??? Groep 3 was echt geweldig. Waarom groep 2 door?? Demi en Susan zijn het echt niet wmb!
Ik snap er ook niets van dat als je Susan én demi geen teamplayers vind, niet in een groep vind passen je dan toch voor deze groep kiest als beste....
Diegene die ik het beste K3 uiterlijk vind hebben en die ook goed kunnen zingen, Klaasje Marhte en Jinthe..
Ik wil zó graag dat groep 2 niet direct doorgaat dat ik zojuist 3 stemmen heb uitgebracht op groep 3 hahaha!
Ja ik ook hoor! Maar als groep 2 nu 'vrijstelling' krijgt blijven zij er sowieso in, en dat wil ik niet laten gebeuren haha. Nóóit gedacht dat ik zou gaan stemmen in dit programma