Wedden dat er volgende week een Vlaming uitgaat (Nora dus)? Het is tot nu toe namelijk steeds heel evenwichtig verdeeld. De tien die in de liveshows kwamen waren 5 Vlamingen en 5 Nederlanders. Eerste liveshow ging Laura eruit (Vlaams), toen Suzan (Nederlands), volgende keer dus weer een Vlaming wed ik. Of een Vlaming én een Nederlander. Totale yin yang
Mee eens.. hier ook geen fan van jindra. Demi is qua karakter wat stoerder maar denken dat dat wel beetje in evenwicht brengt. Hier echt fan van marthe en klaasje
Wat ziet iedereen toch in godsnaam in Klaasje? Haar stem is toch veel te zwak? Haar solo deze week ging nog net in de hoogte, maar in de coupletten echt niet goed genoeg. Heb haar repetitie van vorige week gezien, echt tenenkrommend. De meisjes die bij K3 komen moeten een grote show kunnen dragen voor enorm veel publiek, met anderhalf uur lang perfecte live zang en dans. Ik denk niet dat zij daartoe in staat is.
Van de meiden die er nu nog bij zitten hebben nmm alleen Lauren, Marthe, Lisa, Demi en Jindra voldoende vocale kwaliteit en ervaring om over anderhalve maand op hetzelfde niveau te staan als de huidige K3. De andere 3 gaat vreselijk door de mand vallen ben ik bang als ze een grote show moeten doen.
Ik moet altijd zo lachen om dit soort uitspraken. Dat kunnen wij toch helemaal niet weten of beoordelen, wat er in die meiden omgaat? Ze zingt en danst goed en ziet er leuk uit. Daar gaat het toch om? Wat maakt het uit waarom ze het doet? Als ze het maar goed doet en mensen het 60 Euro waard vinden om naar te gaan kijken.
Ik vind hanne wel leuk, en ook een k3tje hoor! Voor mij zijn het jindra hanne en lauren (marthe vind ik ook leuk maar die staat voor mij op de 4e plek)
Ik vind Hanne ook heel erg leuk, en echt een K3 type en ook heel aardig zingen, maar ik denk dat zij nog zeker een jaar aan ervaring en zanglessen nodig heeft om op het K3 niveau te komen. Die potentie heeft ze zeker, maar die tijd is er helaas niet. Het moet er eind november / begin december al staan.
Ja zou goed kunnen. Van de huidige K3 vind ik Karen ook de meest 'zwakke' stem hebben en die past er ook mooi in.
Tja, misschien wel. Ze zingen tenslotte steeds alleen maar losse regeltjes solo in K3, en dat lukt haar tot nu toe wel aardig. En in de refreins zingen die andere twee er inderdaad wel overheen. Dan moet ze alleen ook nog wat sexier worden, ik vind haar nu ook nog niet echt een "looker" en dat zijn de huidige K3 dames natuurlijk wel alledrie. Ze spreekt wel kinderen aan, dat absoluut, maar K3 is zoveel meer dan dat.
Ik zie geloof ik niet wat veel mensen zien in Lauren. Met haar heb ik het minst van alle kandidaten die er nog in zitten. Ik wil haar echt niet in K3! En Jindra ook niet, sorry. Nora haalt het met haar zang never nooit. Dan zijn er voor mij nog 5 kanshebbers waarvan ik er maar 3 echt geweldig vind: Marthe, Lisa en Demi. Qua uiteenlopende stem en stijl een droomtrio, maar hun looks liggen vrij dicht bij elkaar, en ik ben toch bang dat ze daarop gaan letten. Hanne heeft er in deze race echt gigaveel voordeel bij dat ze rood is. Ik denk dat ze er anders al uit had gelegen. Maar ook uit de blonde meisjes vind ik het lastig kiezen want naar mijn mening zijn Jindra en Klaasje het allebei net niet. Maar goed, zoals ik al zei ben ik bang dat het wel rood/bruin/blond moet worden, en dan denk ik dat ze Hanne, Marthe en Klaasje kiezen. Al zou ik dat een doodsaai groepje vinden.
Ik vind Lisa het leukst. Maar weet niet hoe zij een groepje moet vormen want er zijn er niet nog 2 die in dezelfde categorie passen.
Ik denk niet dat ze daar op letten. Hanne heeft haar haar rood geverfd, dus dat kan iemand anders ook gewoon doen. Zelfs Kristel en karen zijn eigenlijk (donker)blond. Alleen blonderen lijkt me iets lastiger, dat ziet er toch vaak gek / onnatuurlijk uit, dus ik denk juist dat Klaasje en Jindra voordeel hebben. Volgens mij zit Hanne er nog in vanwege haar enorme gunfactor. Zij is een soort Cinderella story, het lieve buurmeisje dat zo van onder de douche op een nationaal podium stapt en popster wordt.
Volgens mij heeft Jindra geblondeerd haar. Dat zou me niks verbazen tenminste, het ziet er niet natuurlijk blond uit. Lisa kan wel voor rood of blond gaan, alleen zou het wel zonde zijn van hoe mooi ze nu is. Demi en Marthe veel lastiger. Met hun huidskleur zou het denk ik raar staan.
Ik denk dat Lauren ook prima voor rood kan gaan, eens met Demi en Marthe, die moeten zwart. Geldt ook voor Nora als ze er in blijft. Ik zag ergens op internet een tienerfoto van Jindra, en toen was ze ook blond. Maar misschien heel vroeg geverfd? Wie weet. Haar ouders zijn ook wel blond zag ik.