Ik begin trouwens wel erg benieuwd te worden naar een volledig solo performance van Lauren. Zo'n voordeel is dat misschien helemaal niet, 2 x achter elkaar al met het groepje doorgaan. Ze kan zichzelf zo niet echt laten zien.
Net als Hanne. Ik vind dat ook best gek. Hoewel je de repetitie van Lauren van vorige keer wel kunt bekijken. Die vond ik erg indrukwekkend overigens. Blog - K3 zoekt K3 - SBS6
Wat vinden jullie eigenlijk van de show op zich! Sorry maar ik vind het zo slecht, niet om aan te zien
Ja heel chaotisch en rommelig ... Best jammer Maar live televisie is voor dit formaat wel het eerlijkst denk ik
Ik vind Marthe, Lisa en Demi ook het leukst, Hanne vind ik ook nog wel gaan, maar ik denk dat ze nog wel tijd en energie in haar moeten steken. Lauren komt zo ingestudeerd en onnatuurlijk over. Nora blijft achter met zingen en springt er ook niet uit, Klaasje vind ik ook niet opvallen. Jindra vond ik een of twee afleveringen wel leuk, toen ze tussen haar streberige en 'oh, kijk mij eens gevoelig zijn en overal om janken'- houding in zat. Komt op mij ook wat gemaakt over, wat het misschien helemaal niet is. Van die haarkleur, dat zou mij een worst wezen, hoop niet dat ze daar teveel op gaan letten.
Ik erger me echt groen en geel aan die Gerard Joling. Wat kan hij slecht presenteren. Is daar ook een facebook voor? Weg met Gerard? Zo jammer van het programma. Ik vond K3 en Gert nu eindelijk eens lekker kritisch. Werd tijd.
Ik vond die Suzan ook niet in K3 passen en niet sterk, maar die opmerkingen over dat bouwvakkerige en nu weer brandweerachtige vond ik ook niet zo leuk. Ze hadden haar de meest lompe outfit aangetrokken, soort glitterende teletubbie jumpsuit met gympen eronder. Waarom krijgt zij dan geen mooi jurkje aan als ze wat eleganter of vrouwelijker moet tonen?
Inderdaad, dat pak sloeg nergens op. Volgens mij wilden ze haar niet uit die rol hebben. Het was de grootste reden om haar weg te stemmen.
Dit denk ik ook en ik hoop het ook. Demi is duidelijk de favoriet van Karen, Marthe van Kristel en Lisa van Gertje.
Josje is ook niet natuurlijk blond was een beetje geel uitgeslagen iemand dat ook gezien haha. Demi past er zoiezo niet in en Nora ook niet
Dat is zeer duidelijk geverfd! Het viel me gisteravond heel erg op dat het behoorlijk uitgegroeid was. Ze had het voor de show wel even mogen bijwerken. Ik hoop niet dat ze het af laten hangen van de haarkleur. Zang en uitstraling vind ik veel belangrijker. Ik vind Marthe erg goed. Klaasje ook, maar weet niet of haar stem sterk genoeg is. Ik vind Jindra ook erg goed. Ik snap niet wat anderen tegen haar hebben. Een mooi stralend meisje.
Ik heb net Lauren/Jindra/Hanne teruggekeken en Jindra is toch zeker wel de beste van dat groepje. Ze heeft een goede uitstraling en zingt mooi. Ik vind haar persoonlijk niet leuk, maar goed doet ze het wel. Zeker ook beter dan Klaasje! In haar solo valt die bij het terugkijken (net gedaan) zwaar door de mand als je je ogen dichtdoet. Klaasje steelt de show met haar looks, niet met haar stem.
Ik krijg steeds meer met Lisa en Marthe, kanshebsters wat mij betreft. Nora mag er van mij uit, ze gaven aan dat ze zich misschien gaat herpakken volgende week, maar zong ze vorige week ook al niet al te best? Hanne wil ik graag nog eens solo horen, ging in het groepje best lekker maar vorige week niet echt lekker alleen...
Moet zeggen dat ze ook wel duidelijk waren dat ze Demi leuk vinden maar dan solo. Ik denk dat ze er over een paar shows wel uitligt. Ik vind Demi idd leuk om solo naar te kijken maar een k3tje is ze in mijn ogen niet. Als ik haar de nummers en de kleren van k3 zie dragen ziet dat er in mijn ogen niet k3 uit. Suzan is er in mijn ogen ook terecht uit. Ze springt er voor mij echt niet uit. Jindra vond ik leuk en zag ik ook in k3. Alleen merk ik teveel de thaeter achtergrond wat ik niet in haar voordeel vind werken. Zie haar er niet zo meer in. Nora vind ik ook steeds minder. Vind het knap dat ze zonder ervaring zich zo staande houdt, maar ze is wel een van de mindere vind ik. Wat ik jammer aan Nora vind is dat ik vind dat zij en ook anderen er zo'n ding van maken dat ze marokaanse is. Tuurlijk mag ze trots zijn op haar afkomst maar je hoort de andere meiden toch ook niet er zo'n nadruk op leggen dat ze Nederlandse/belgen zijn? Ze moet beoordeeld worden op haar kunnen niet op haar afkomst. Marthe is wel duidelijk favoriet. Vind ik ook wel terecht. Ze doet het heel goed vind ik. Hanne: twijfel ik een beetje over. Vind haar heel leuk op het podium maar twijfel. Wil wel meer zien van haar. Lauren: ja haar vind ik nog steeds erg leuk. Klaasje: vond ik eerst niet zo leuk. Kom ik op terug. Sinds de liveshows is het voor mij duidelijk dat ze echt een k3 meisje is. Ik zie haar echt wel in de nieuwe k3 Lisa vind ik ook leuk. Al weet ik nog niet of ik haar in k3 zie. Wel steeds meer moet ik zeggen. Mijn k3 bestaat sowieso uit Lauren en Klaasje en dan Marthe en Lisa (Marthe ligt wel voor bij mij)
Mijn K3: Jindra!, Klaasje en Marthe Lauren is ook erg goed maar op de een of andere manier vind ik haar als persoon minder leuk... kan er nog niet echt de vinger opleggen..
Mijn k3: Hanne, Lauren en... Tot nu toe zei ik Klaasje, maar vond Marthe zo sterk gisteren dat ik haar er inmiddels ook wel bij vind passen!