K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

2. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ja die vond ik ook erg goed!

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Jammer dat Charlotte niet door is maar wat was Hanne goed!

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Helaas moest ik werken vanavond.
    Heb het op genomen, Ga van de week kijken.
    Weet niet of mijn man het wilt zien,
    Vorige keer toen met k2 zoekt k3 hebben wij wel samen gekeken. Werd hij uit gelachen door zijn broer. Omdat hij hier naar keek....

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wat doen ze eigenlijk als ze aan 't eind wel 3 degelijke kandidaten vinden, maar die bijvoorbeeld alle 3 ros zijn? (Want het is toch de bedoeling dat het toch terug een blonde, een rosse / rode en een zwartharige worden.)

Sowieso lijkt het mij verdomd moeilijk om nog ooit het succes te halen dat de huidige K3 of de K3 met Kathleen had.

In Duitsland bijvoorbeeld hebben ze ook geprobeerd een soort K3 (Wir3) op te richten - vanuit Studio 100 - en da's daar grandioos geflopt.
    1 iemand kan je misschien nog vervangen zonder te veel problemen, maar 2 of 3 ... da's teveel.

6. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Ik keek samen met dochter maar die vond het saai dus viel in slaap. Moet eerlijk zeggen dat het best tegenvalt (ook al had ik geen verwachtingen). Ben bang dat het een flop wordt. Zowel dit programma als de nieuwe k3.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ja charlotte was voor mij de 2e (na Klaasje) die door mocht.. .echt bizar?! Ik geloof echt dat het geluid hier anders klonk dan in de studio..

ik denk overigens dat het gewoon weer gaat lopen. Deze meiden gaan óók de oude liedjes gewoon zingen, dus die kunnen nog even teren op het oude succes en er blijven kinderen komen die de liedjes leuk vinden. Net zoals Josje werd geaccepteerd, zullen er 3 nieuwe geaccepteerd worden.

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Nooit verwacht dat ik dit ging kijken maar door jullie toch gedaan, haha. Wel leuk hoor!
    Ik ben echt pro Hanne (laatste kandidate), die was echt tof en goed, zo leuk!
    Liselot ook tof. De rest niet verkeerd geloof ik maar vielen me minder op.

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb het opgenomen ivm nachtdienst. Vind wel dat ik mijn huiswerk goed moet doen ;)

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja ik kijk ook. Kan zijn dat ik er in de toekomst heen moet als ik een dochter zou krijgen whahaha ;)
    Maar ik vond dat meisje met die zwarte haren en dat laatste meisje de beste. Je moet toch iets springerigs hebben als nieuw K3tje vind ik. Iets meisjesachtigs. Zag ik bij die andere meiden eigenlijk niet.

11. Geen dames van het forum die meedoen?

Ik vond het wel leuk om te kijken.
    Zie Klaasje en Hanne wel door naar de nieuwe k3

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Kan niet zingen en dansen! Anders had ik wel meegedaan hahaha ;)

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Er bestaat zoiets als haarverf he :D
    Ik denk dat het best een succes kan worden hoor, misschien niet per se voor de kinderen die de oude K3 gewend zijn maar wel voor kinderen die met deze nieuwe 'formatie' gaan opgroeien.

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik kijk 't morgen terug, vandaag niet kunnen zien, jullie wel? Jullie zijn zo stil ;)

15. Het is niet zo bijzonder vanavond, haha :p

16. mumija

mumija Niet meer actief

Ooh ik vind die Nora echt heel leuk en goed! Ik denk dat zij heel ver komt. Wat een leuke meid zeg.

17. Nou inderdaad, zij is echt heel leuk! Was ook de eerste vanavond die ik leuk en goed vond, haha.

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ben nu terug aan het kijken... Maar wordt gek van al die reclame tussen door. Blij dat we door kunnen spoelen

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Met online terugkijken heb je geen reclame haha :) Dat scheelt
    Ik vond Nora ook heel tof! En Jantien geloof ik, zo'n blonde, die zie ik echt wel in K3 staan.

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind Gert helemaal geweldig haha. Wat heeft die man een droge humor! Alleen daarom bleef ik al kijken :)

Deel Deze Pagina