Ik ben inmiddels een beetje tegen Lisa en Demi. Ik vind hen echt meer zangeressen voor zichzelf dan in een groep en ook voel ik bij hun echt niet dat ze graag in K3 willen. Ze willen graag beroemd worden met zingen. That's it. Die K3-ziel voel ik bij hen echt niet. Lisa deed mee aan The Next Pop Talent, de nationale Missverkiezing én is danser. Op haar website staat: Je kunt ook teveel willen. En solo, dus wegwezen. En Demi deed mee aan The Voice of Holland waar ze de stoere rockchick was - die ze is. Hun houding in de andere talentenjachten was verleidend, sexy, stoer. En dan zijn ze nu opeens bravere K3'tjes? Ik weet het niet hoor. Ik heb het idee dat die soloplek in talentenjachten hun plek is, dat zoals ze zich daar gedroegen is hoe ze graag zijn, maar dat dat niet gelukt is en ze het dus maar bij deze talentenjacht probeerden. Voelt voor mij niet helemaal gemeend. Die twijfels heb ik ook wel een beetje bij Jindra, maar die kan ik dan weer iets makkelijker in het K3-plaatje plakken. En ik word meer en meer fan van Hanne. Ik heb bij haar als enige het idee dat ze er écht lol in heeft en enorm blij en dankbaar is met de kans en er zoveel mogelijk uit probeert te leren. Ze oogt zo naturel en kalm. Ze laat wel soms wat steekjes vallen maar ik vind haar echt zo ongeveer 'gemaakt' voor K3.
streep ik die 2 teveel wel weg : Hanne - Marthe en Klaasje - leuk, lekker jong, dus ze gaan nog wel even mee -lief en schattig, maar ergens toch ook wel sterke meiden, met name Marthe en Klaasje... en Hanne is zo aan het groeien
Ik twijfel nog... Ik vind Hanne, Klaasje en Lisa wel erg leuk! Demi vind ik ook goed, maar ben ergens een beetje bang dat dit wel eens 'uit de hand' zou kunnen lopen, alhoewel ze super zingt! Ook Marthe vind ik super, maar minder K3-gevoel bij mij... Lauren kan ik eigenlijk helemaal niet zien, gewoon qua persoon heb ik niet de indruk dat ze past, heb het idee dat ze net iets te graag 'beroemd' wil worden! Voor gisteren vond ik de prestatie van Suzanne véééél beter dan die van Nora, ik begrijp niet dat ze haar erin houden enkel voor haar mooie gezicht... Vorige week vond ik haar prestatie ook al alles behalve goed!
Ik was wel erg onder de indruk van de reactie van Suzan nadat ze er uit lag. Heel sportief, netjes Nora feliciteren en iedereen bedanken, geen gejank, een heel lief, bescheiden en nuchter interview achteraf op de VTM site. Ik vind haar echt tof. Vond haar ook geen K3 omdat ze gewoon niet vloeiend genoeg is qua dans, maar voor een ander genre vind ik haar geweldig. Ze zit ook in één van die K3-machine filmpjes, waarin er 3 een heel ander soort engelstalig nummer doen, en dat doet ze echt supermooi. Kreeg er kippevel van. Hoop dat ze nog een keer aan de Voice meedoet.
Omdat je voor zo'n groep iemand zoekt die zich met hart en ziel inzet voor dít project niet meedoet omdat het gewoon een project is. Je wil dat ze vecht voor K3 niet voor haar eigen carrière. Dat geeft veel meer kans op succes op de lange termijn (want als zie diep vanbinnen een solocarrière ambieert maar 'vastzit' in K3 gaat dat op den duur zeker knagen) en het is veel sympathieker. Daarom. Je zoekt toch iemand die dit echt wil en niemand die vooral even wil laten zien wie ze is en wat ze kan?
Ben ik echt de enige die Mirthe niet leuk vind. Lief meisje hoor. Maar blijf. Bij te lief zo jong ook nog. Een nog steeds droppie ogen😌 Klaasje vind ik wat te klassiek. Toen met josje was ik wel meteen ook van. Maar ook haar vind ook wat overzicht heen hebben. Altijd strakke glimlach. Hihi. Miss te oud ik nu hihi kan. En vroeg het al eens eerder. Viel valt mij ook dat Karen zo strak uit haar out en kijkt. Lijkt oog lid correctie. Hihi. Ach ja., Als de kids het maar c leuk vinden 😉😉😉en de mama.s soms ook.
Ik begrijp totaal niet waarom die hanne zo populair is. Ze is een leuk meisje, kwa uiterlijk past ze prima bij K3, maar ze zingt echt net zo vals als die nora. Zij houdt zich echt niet staande in K3.
Het gaat mij vooral om de stelligheid waarop heel veel dames op dit soort fora de gedachten en motivatie van verschillende kandidaten invullen en daar een mening over hebben, terwijl ze dat helemaal niet kunnen weten. Er worden allerlei conclusies getrokken op basis van halve informatie en door redacteuren gemanipuleerde beelden, en er wordt vergeten dat K3 uiteindelijk gewoon een popgroep is met een specifieke doelgroep en een door een uitgekiend marketing team uitgedachte formule. Neem het voorbeeld van Lisa, (want de uitspraak waar ik op reageerde ging toevallig over haar). Er wordt hier gezegd dat ze niet echt voor K3 gaat omdat ze hiervoor al pogingen gedaan heeft om aan de slag te komen in de entertainment industrie. Dat vind ik meer dan kort door de bocht. Wat had ze dan moeten doen, wachten tot K3 misschien ooit wel uit elkaar zou gaan? Ik begrijp ook niet wat er onsympathiek aan is als je van zingen en dansen je werk wil maken en daar al eerder actie in ondernomen hebt. Juist goed, gedreven, ze was al gericht op hetgeen ze bij K3 zou moeten gaan doen, heeft daar zelfs een opleiding in gevolgd, (wil het dus écht) en is er klaar voor. En dan lees je: "ze wil alleen maar beroemd worden". Huh? Dat willen ze allemaal toch, anders doe je toch niet aan dit programma mee? Dat wilden de oorspronkelijke K3-tjes toch ook toen ze hun groepje ooit begonnen?
Doe mij maar Hanne, Marthe en Klaasje. Dat Nora en Demi er nog in zitten begrijp ik niks van. Nora vanwege haar 'zangtalent', ik vind dat haar niveau een stuk onder dat van de andere meiden ligt. En Demi vind ik absoluut geen K3 meisje...
Voor mij is het Marthe/Jindra/Hanne. Demi vind ik niet passen in k3. Nora zingt in mijn optiek niet mooi genoeg. En ik heb er niks mee. Lisa zal goed zijn, maar die vind ik totaal niet opvallen. Grijs muisje gevoel. Klaasje vind ik niet bijzonder
Ik vraag me af waarom alles zo perfect moet zijn. K3 ben je in je hart, ben je voor kinderen en ik vind dat dat moet groeien. De oorspronkelijke k3 was in het begin alles behalve perfect. De kinderen hebben k3 laten groeien tot wat ze nu zijn. Als je onmiddelijk begint als een perfecte groep met goede zangeressen die niet meer hoeven te groeien heb je meer kans dat het maar voor korte duur is, dan willen ze snel meer
Dat zie je idd in elke zang/danswedstrijd wel. Als ik bedenk hoe de meeste artiesten zijn begonnen waren ze echt nog vaak niet op het niveau als de kandidaten. Andere kant denk ik ook dat ze dat zo doen omdat ze veel in 'hun schoot geworpen'. Krijgen. De artiesten hebben het natuurlijk veel meer moeten doen. Het is ook een soort vraag en aanbod. Ze weten dat ze goede kandidaten kunnen krijgen. Toch zie ik wel met de jaren dat ook de kandidaten van afgelopen programma's gegroeid zijn. Kijk alleen naar Josje, die is veel beter geworden. Maar uiteindelijk is talent alleen idd niet genoeg. Het draait om het hele plaatje.
Ja voor mij tot nu toe ook. Sowieso Jindra. Hanne vind ik echt schattig en Marthe kent het klappen vd zweep al.