En of het al vaststaat: het zou me niets verbazen. Het stemmen tellen gaat ook wel érg snel. Het gaat natuurlijk wel digitaal, maar toch. Ik weet het niet zo goed. Ik zou als Gert en K3-producenten zeker goed letten op de mening van het publiek, niet alleen hun eigen gevoel. Maar goed. Wie weet staat het allang vast. Geen idee. Ik blijf toch stemmen
Leuk al jullie analyses! Ik loop compleet vast als ik combinaties probeer te maken, want mijn favorieten passen niet bij elkaar. Ik vind dat Marthe er sowieso in moet, van de meisjes die ik leuk vind past zij het beste in K3. Naast haar zie ik Hanne en Jindra zeker voor me, hoewel ik dat niet de leukste en beste kandidaten vind. (Want ik ben fan van Demi.) Lauren maakt voor mij ook nog wel een kansje om in de plaats van Hanne of Jindra te komen, maar please niet in plaats van Marthe zoals de broodtrommeltheorie zegt! @maansneeuw in het AD zegt Klaasje dat ze meedoet onder haar doopnaam omdat ze K3 zoeken, daar hoort een naam met een K bij. Ik vind het wel sympathiek. Al vind ik Klaasje een foeilelijke naam, haha!