Zagen jullie ook die shot waarin Demi een beetje geïrriteerd dat jongetje tot stilte maande? Ik dacht 'dit laten ze expres zien om haar minder populair te maken'.
Het is goed en zuiver, maar de klankkleur is anders... Net of ze de klank aanpast aan het publiek. Bij K3 liedjes zingt ze ook kinderlijker ofzo...
Ik vind dit tot nu toe een heel leuke halve finale Zouden Demi en Hanne samen moeten? En Nora en Lisa?
Ja het klonk inderdaad wat minder gemaakt. Maar misschien zingt ze straks nog wat Nederlands, misschien is dat ook wel wat veranderd.
Zou wel een slimme combinatie zijn, Demi en Lisa zijn toch de 'betere' zangeressen en Nora en Hanna qua stem wat zwakker.
Nou dat hebben ze dan wel héél snel geschakeld haha, ze zat echt niet hem al een tijdje tot stilte te manen. Het is gewoon 'shot van kandidatenbank / shot van Demi en Cosimo', wat zij dan doet kunnen zij niet plannen of weten. Volgens mij zijn alle camerashots ook al grotendeels ook al ingesteld voor aanvang van de show dus dit lijkt me sterk. (Dat zie je bij die repetitiefilmpjes op de site steeds, dat de shots ook al gewisseld worden ook al is het de show nog niet: shots van jurytafel en (het lege) publiek en kandidatenbank tussendoor)
Marthe vindt ik zoo leuk twijfelde tussen Lauren en haar, maar steeds minder nu. Dan nog twijfel over Jindra of Klaasje. Ik ga toch voor Klaasje denk ik. En dan Hanne erbij. Ben erg benieuwd naar haar straks
Lauren viel toch positief op! Klaasje helaas duidelijk minder naast haar. Jindra en Marthe zingen en dansen allebei goed maar Marthe heeft het écht.
Ik vond ze allemaal wel goed nu en vind ze allemaal leuk, maar Klaasje nu toch iets minder.. Ben heeel benieuwd naar Demi en Hanne. (Demi in haar element hoor ik al )
Sorry haha, dít is echt wat Demi moet doen. Dit doet ze wel echt heel goed! (En Hanne vind ik het ook echt goed doen hoor! Stralend en sexy!)