Ik vond Demi het heel goed doen. Vind dit ook echt iets voor haar. Ze is een goede zangeres, maar ik zie haar niet in een groepje voor kinderen.
Ik vond Demi wel erg goed. Wat ging dit haar natuurlijk af. Jindra en Hanne vond ik tot nu toe het minste (maar wat een *piep*nummer voor Hanne en Demi).
Oké nu ga ik een keer níet op Hanne stemmen In de hoop dat Demi er in de 'sing-off' uitvliegt en Hanne wat meer van zichzelf kan laten zien. Dit keer maar stemmen op Jindra en Marthe dan! Of toch Lauren en Klaasje? Hmmm.
Ik zie juist echt een soort rust en lol van 'oh, oké, proberen we ook even' Helemaal niet haar ding maar ze laat zich niet zomaar aan de kant schuiven door Demi die dit toch veel meer ligt en véél meer zangervaring heeft. Vind ik echt super knap. Ze 'moet' ook wel natuurlijk maar goed de bewijsdrang kon haar ook teveel worden. Wat een saai laatste nummer trouwens...
Nou ja, ik wil ook wel meer zien van Lauren Lijkt me ook wel belangrijk. Hmm... Niet stemmen kan natuurlijk ook nog