Misschien dat we er nu extra op letten. Maar ik kan me voorstellen dat ze niet zo goed in de groep ligt.
Ben wel echt benieuwd wie een ander kleur haar krijgt. Mijn favorieten zijn toch wel klaasje marthe en hanne. Hoeven ze ook niet van haarkleur te veranderen
Vind Jindra al vanaf het begin te zelfingenomen, ook n nee gevoel bij haar, hoewel ze dit goed zong moet ik zeggen. Vind Marthe een K3 dametje, en Hannah ook.
Lijkt mij ook het meest voor de hand liggen. Maar als ze allemaal geverfd worden dan worden de kleuren door gert en co bepaald en dus wordt het lot dan misschien al een beetje beslist... ik vind t maar vaag. Zoals boven denk ik dat Klaasje het wint van Jindra, Martha absoluut van Lisa en Hanne ook zeker van Lauren. Klaasje Hanne en Martha. Lijkt me een leuk groepje hoewel misschien iets te rustig / introvert.
Heb het er net met mijn man over gehad (hij volgt het ook enthousiast ) en Jindra wordt het toch niet. Wij denken dat veel kinderen er weinig mee hebben, onze kinderen in ieder geval niet, die vinden Klaasje geweldig. En haar houding en hoe ze overkomt is nog niet veranderd, ze is gewoon in alles te, te overdreven en te nep.
Het kan mij allemaal niks meer schelen zolang Marthe er maar in komt, en dat gebeurt toch wel. Verder hoop ik dat ze het wat gaan omgooien qua kleuren, als volgt: Bruin Marthe, Klaasje (volgens mij staat het haar prachtig!! maar Marthe wint dit op haar sloffen) Blond Jindra, Lauren (en dan wordt het Lauren) Rood Hanne, Lisa (waarbij Hanne wint) Het enige nadeel dat ik hieraan zie is dat alle groepjes ook NL vs. België zijn en dat de Belgische meisjes het stuk voor stuk winnen. Al zou ik het zelf niet erg vinden als K3 weer helemaal Vlaams wordt.
Ik hoop dat de haarkleuren lekker door elkaar gemixed worden! Ik vond Jindra geweldig, kreeg mn twijfels, maar ze is weer terug. Vind haar top! Lisa vind ik ook erg leuk, geloof ook wel dat zij het goed met Jindra kan vinden, die omhelzing kwam heel oprecht over. Wie naast Jindra en Lisa past weet ik eigenlijk niet zo goed, misschien Lauren nog het beste, maar wat is het jammer dat we daar zo weinig van kunnen zien. Ik denk alleen niet Hanna en Klaasje, maar die twee passen wel weer goed bij elkaar. Dus Jindra, Lisa, Lauren Of Klaasje, Hanna, Marthe. Ik blijf het Marthe nog steeds onwijs gunnen vanwege het studio 100 koor.
Ik ben echt benieuwd wie het gaat worden. Marthe is voor mij iig een absolute go!! Lisa een absolute no go.
Haha, ik las net op Twitter dit (geparafraseerd): De auto met Nora gaat naar huis en de auto met Demi rechtstreeks naar het winnen van de finale. #plottwist
Ik denk dat de jury door het kleuren van de haren in elk geval wel heel goed sturing kan geven aan wat ze zelf graag willen... Ik ga zelf nu echt voor Hanne, Jindra en Marthe of Hanne, Jindra en Lauren. Tussen Marthe en Hanne kan ik echt niet zo goed kiezen. Ik vind Lauren van het begin af aan al heel tof, wat meer kracht of of zo. Maar Marthe is natuurlijk weer heel charmant door haar kalmte. Moeilijk! Klaasje vind ik nu toch iets minder goed passen.. Wat ik nu ook besef: ze gaan vast ook letten op de Vlaming-Nederlanderverhouding en er gaat minimaal 1 Nederlands meisje het tegen een Vlaamse moeten opnemen. Jindra, Klaasje en Lisa zullen volgens mij niet elk een aparte haarkleur krijgen, want dan zou het in theorie een volledig Nederlandse of volledig Vlaamse K3 kunnen worden en dat willen ze niet, lijkt me (met het oog op meer publiek). Ik denk dat er toch echt maar 1 Nederlands meisje in komt, dus Jindra, Klaasje óf Lisa... En zouden ze het publiek laten stemmen op de meisjes als geheel met hun haarkleuren verdeeld, dus K3 #1 en K3 #2, dat de jury ze al verdeeld heeft, of moeten we stemmen op welke Blonde / Zwarte / Rode? Dat laatste lijkt me wel logischer.
Jindra & Klaasje blond. Jindra wint. Hanne & Lisa rood. Hanne wint. Lauren & Marthe zwart. Marthe wint.