K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denk en hoop Lisa of Lauren rood

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oh oei...

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Denk het ook. Vind Lisa misschien nog wel logischer dan Lauren.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahahahahahaha!!

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Misschien dat we er nu extra op letten. Maar ik kan me voorstellen dat ze niet zo goed in de groep ligt.

6. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ben wel echt benieuwd wie een ander kleur haar krijgt.
    Mijn favorieten zijn toch wel klaasje marthe en hanne. Hoeven ze ook niet van haarkleur te veranderen :D

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vind Jindra al vanaf het begin te zelfingenomen, ook n nee gevoel bij haar, hoewel ze dit goed zong moet ik zeggen.

Vind Marthe een K3 dametje, en Hannah ook.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Lijkt mij ook het meest voor de hand liggen.
    Maar als ze allemaal geverfd worden dan worden de kleuren door gert en co bepaald en dus wordt het lot dan misschien al een beetje beslist... ik vind t maar vaag.

Zoals boven denk ik dat Klaasje het wint van Jindra, Martha absoluut van Lisa en Hanne ook zeker van Lauren.

Klaasje Hanne en Martha. Lijkt me een leuk groepje hoewel misschien iets te rustig / introvert.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Hoe zal het er volgende week uitzien met stemmen van thuis en jury die besluit denken jullie?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb het er net met mijn man over gehad (hij volgt het ook enthousiast ;)) en Jindra wordt het toch niet. Wij denken dat veel kinderen er weinig mee hebben, onze kinderen in ieder geval niet, die vinden Klaasje geweldig. En haar houding en hoe ze overkomt is nog niet veranderd, ze is gewoon in alles te, te overdreven en te nep.

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik vond de eerste show de combinatie Lauren, Klaasje en Marthe erg leuk, met De drie biggetjes

12. Homeland

Homeland Niet meer actief

Haha idd!

13. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Het kan mij allemaal niks meer schelen zolang Marthe er maar in komt, en dat gebeurt toch wel. Verder hoop ik dat ze het wat gaan omgooien qua kleuren, als volgt:

Bruin
    Marthe, Klaasje (volgens mij staat het haar prachtig!! maar Marthe wint dit op haar sloffen)

Blond
    Jindra, Lauren (en dan wordt het Lauren)

Rood
    Hanne, Lisa (waarbij Hanne wint)

Het enige nadeel dat ik hieraan zie is dat alle groepjes ook NL vs. België zijn en dat de Belgische meisjes het stuk voor stuk winnen. Al zou ik het zelf niet erg vinden als K3 weer helemaal Vlaams wordt.

14. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik hoop dat de haarkleuren lekker door elkaar gemixed worden!
    Ik vond Jindra geweldig, kreeg mn twijfels, maar ze is weer terug. Vind haar top!
    Lisa vind ik ook erg leuk, geloof ook wel dat zij het goed met Jindra kan vinden, die omhelzing kwam heel oprecht over.
    Wie naast Jindra en Lisa past weet ik eigenlijk niet zo goed, misschien Lauren nog het beste, maar wat is het jammer dat we daar zo weinig van kunnen zien. Ik denk alleen niet Hanna en Klaasje, maar die twee passen wel weer goed bij elkaar.

Dus Jindra, Lisa, Lauren
    Of Klaasje, Hanna, Marthe.

Ik blijf het Marthe nog steeds onwijs gunnen vanwege het studio 100 koor.

15. Homeland

Ik ben echt benieuwd wie het gaat worden. Marthe is voor mij iig een absolute go!! Lisa een absolute no go.

16. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Haha, ik las net op Twitter dit (geparafraseerd):

De auto met Nora gaat naar huis en de auto met Demi rechtstreeks naar het winnen van de finale. #plottwist

17. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik denk dat de jury door het kleuren van de haren in elk geval wel heel goed sturing kan geven aan wat ze zelf graag willen...

Ik ga zelf nu echt voor Hanne, Jindra en Marthe of Hanne, Jindra en Lauren. Tussen Marthe en Hanne kan ik echt niet zo goed kiezen. Ik vind Lauren van het begin af aan al heel tof, wat meer kracht of of zo. Maar Marthe is natuurlijk weer heel charmant door haar kalmte. Moeilijk!
    Klaasje vind ik nu toch iets minder goed passen..

Wat ik nu ook besef: ze gaan vast ook letten op de Vlaming-Nederlanderverhouding en er gaat minimaal 1 Nederlands meisje het tegen een Vlaamse moeten opnemen.
    Jindra, Klaasje en Lisa zullen volgens mij niet elk een aparte haarkleur krijgen, want dan zou het in theorie een volledig Nederlandse of volledig Vlaamse K3 kunnen worden en dat willen ze niet, lijkt me (met het oog op meer publiek). Ik denk dat er toch echt maar 1 Nederlands meisje in komt, dus Jindra, Klaasje óf Lisa...

En zouden ze het publiek laten stemmen op de meisjes als geheel met hun haarkleuren verdeeld, dus K3 #1 en K3 #2, dat de jury ze al verdeeld heeft, of moeten we stemmen op welke Blonde / Zwarte / Rode?
    Dat laatste lijkt me wel logischer.

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hahaha goeie :D (Maar nee ;))

19. Homeland