Ik merk dat ik het toch wel erg jammer vind dat Demi eruit ligt. Had haar heel graag in de finale gezien. Na een nachtje slapen denk ik dat ik op twee gedachten hink: Marthe-Lauren-Lisa Marthe-Lauren-Jindra In beide gevallen zie ik Lauren met rood haar. Ik hoop dat ze dat doen. Hanne zal het dan moeten opnemen tegen Lauren en dat zal haar zwaar vallen. Marthe blijft bruin, Klaasje wordt het, Jindra blijft blond en Lisa wordt het. Die strijd tussen Jindra en Lisa is dan de spannendste. Ze kunnen ook alle combinaties laten zien in de show: Br1, Bl1, R1 Br1, Bl1, R2 Br1, Bl2, R1 Br2, Bl1, R1 Br2, Bl2, R1 Br2, Bl2, R2 Br1, Bl2, R2 Br2, Bl1, R2 Volgens mij red je dat dus met 8 optredens (toch of mis ik een combinatie?). Zou ook leuk zijn want dan zie je alle mogelijke groepjes.
Oh ik vind het echt lastig nu. Sommigen zijn echt gegroeid! Ik blijf een Marthe fan. En Lauren zingt ook altijd goed en vind ik echt een k3 meisje. Marthe zou ik graag donker zien, Lauren dan rood en dan nog een blonde. Ik denk toch Jindra. want zij kan echt heel goed zingen. Ze heeft al ervaring wat ook belangrijk is. Hou je maar eens staande tijdens al wat er op je af komt. Vind dat ook een leuke combi. Hanne is een leuke persoonlijkheid, maar nog echt een beginneling qua zang. Had gehoopt dat het wat beter zou worden, maar nog steeds blijft ze achter bij de rest. Dus voor nu toch: Marthe Lauren Jindra
Zo, lees al een tijd mee maar ook ik wil reageren Ik heb ze allemaal via internet bekeken, gister voor t eerst op tv was alleen thuis Maar ik had bedacht dat het Hanne, Lauren en Demi konden zijn. Helaas is Demi er nu uit, maar uiteindelijk denk ook ik dat ze het als solo artiest ver zal schoppen. Ze ziet er goed uit, maar kreeg er niet echt een K3 gevoel bij, ook haar stem paste er niet echt goed bij. Nora ben ik super blij dat ze er uit is.. afschuwelijke stem, sorry, mijn mening. Toen ze vorige week drums gaan boem begon met zingen wilde ik het nummer niet eens afluisteren haha. Maar paar keer vals gezongen en vooral gister, groot gelijk dat ze er uit is. Maar ik ben toch na de laatste twee solo optredens van Marthe toch ook fan van haar geworden hoor, wauw, echt een K3 meisje vind ik Jindra, ja ik weet niet. Ik vond haar eerst altijd ee ''Josje'', dat vond ik erg jammer. Ze zingt wel super goed, lief koppie, ze ziet er wel uit als een K3 meisje, en gister vond ik haar erg leuk en goed dat ze van mij ook best in K3 mag. Lisa.. heb ik niet echt veel mee, wel een hele mooie meid en een super mooie stem, maar in mijn ogen (nog) geen K3 meisje. Hanne heb ik altijd al leuk gevonden, geen idee waarom, ze heeft iets haha. Leuk gezicht, mooie stem, en dat kan best allemaal nog groeien bij allemaal hoor. Klaasje is een heel lief meisje, zo denk ik. Ze ziet er erg meisjes K3 achtig uit en een mooie stem, ze is best gegroeid en niet meer zo verlegen als eerst haha. Als ik mocht kiezen wordt het Hanne, Lauren en Marthe, of .. tsja lastig... Hanne, Marthe en Jindra toch wel. Kleur haar vind ik niet zo boeiend, als het ze maar staat. Ik vond trouwens Alle Kleuren aan het begin met zn 8en super gedaan! Ik dacht, waarom niet gewoon stoppen en K8 ervan maken?! Dat past best bij elkaar haha.
Zit het nu weer te kijken met de kinderen maar ik vind Jindra gewoon niet leuk, hoe goed ze ook is. Onze oudste denkt dat Demi en Jindra afvallen. Demi heeft een te schorre stem en Jindra heeft een te schattige stem . Snap wel wat ze bedoelt, Jindra heeft ook een vrij specifiek stem en ik vind et overdreven klinken . Jongste denkt dat Nora eruit gaat, dat snap ik al helemaal
Jeetje inderdaad die omhelzing van Jindra... leek wel of het de rest niets deed. En onze jongste was zo blij te horen dat Lisa (naamgenoot ) door is!!!
Mijn nieuwe k3 zou zijn Marthe Klaasje en Hanne of Lisa.. Al; vind ik lauren ook wel leuk maar aangezien die elke keer alleen maar door gaat zo ongeveer vind ik wel dat ze zich niet kan bewijzen wat jammer is.. Jindra vind ik van niet want die komt zo uhmm egoistisch over.. Zelfvertrouwen is goed maar ik vind het bij haar to much..
Generale van Klaasje vond ik niet zo goed, ze heeft te weinig kracht in haar stem. Zo jammer want ik en de kinderen vinden haar erg leuk! Generale van Lauren was goed maar ik vind haar niets uitstralen. Marthe moet het zeker worden, Hanne ook vind ik en dan weet ik het nu echt niet meer.
Ik ben echt fan van Hanne geworden besef ik nu. Ik herken mezelf in haar alleen lukt het haar wel om haar onzekerheid en onervarenheid om te zetten in iets charmants en durft ze zich helemaal te geven in alle opdrachten zonder enige gene. Ze gaat er keihard voor, heeft er super veel plezier in en sprankelt echt. Ik heb haar optreden met Demi van gister nog eens teruggekeken en ben gewoon trots als ik dat zie, en krijg er echt een lach van op mijn gezicht. Ik vind haar werkelijk fantastisch. Ook heb ik nu bedacht dat ik de sterkste combinatie eigenlijk Hanne, Lauren en Marthe vind. Maar dat zijn drie Vlamingen en ik denk dus niet dat de jury daarvoor gaat... Maar van mij zou het mogen. Ik weet alleen niet wie ik dan blond zou maken.
Deze combi zat ik ook aan te denken, maar inderdaad wie dan blond? Zal dan bij iemand heel raar staan. Marthe moet echt bruin blijven of evt donkerrood. Hanne dan blond en Lauren bruin of rood. Of Lauren blond? Lijkt me heel raar . Zou toch liever Klaasje erbij hebben en hopen dat ze haar stem wat meer kracht en minder bibbers kan geven.
ik denk dat ze hanne een andere haarkleur gaan geven, misschien: hanne blond klaasje blond lauren rood jindra rood lisa bruin marthe bruin wij twijfelen nog over onze k3. mijn man en zoon vinden: klaasje, lauren en marthe het leukst en ik en dochter vinden: hanne, lauren en marthe het leukst
Hanne - Lisa Klaasje - Jindra Marthe - Lauren Ik denk dat dat de combinaties worden... Ik denk ook dat iedereen wel gekleurd wordt maar dan als ze blond zijn bijvoorbeeld net even iets anders blond, ververst haha.
Als je op Facebook kijkt staan Lisa en Jindra ver onderaan qua aantal likes. Die gaan echt gelijk op maar wel allebei duidelijk onderaan. Dus ik denk dat het sowieso tussen Hanne, Klaasje, Marthe en Lauren gaat...
Ik denk dat Gert/K 3 Jindra erbij willen hebben... Zullen ze het niet zo doen dat die er sowieso bij komt? Ik vind haar ook geen leuk persoon (niemand die haar omhelsde viel echt op!) Maar ik vind dat Klaasje echt niet zo goed zingt....
Ik heb het ook teruggekeken met die omhelzing en voor mijn gevoel waren ze gewoon afgeleid, Marthe leek echt een beetje van de wereld. Dat Jindra toen door ging ging een beetje langs ze heen volgens mij, want toen Jindra Marthe aanraakte stond Klaasje wel op om haar ook te omhelzen. Valt me wel op dat Jindra Lisa heel erg ging omhelzen toen bleek dat zij als laatste finalist doorging, en dat de rest later pas kwam. Ik zou hier niet teveel conclusies aan verbinden..
Als ze er een Nederlander in willen gaat het tussen Lisa, Jindra en Klaasje. Ik denk wel dat Jindra dan de grootste kanshebber is.
Tot nu toe meegelezen.ik denk Jindra-klaasje blond Hanne - lauren rood Lisa-marthe bruin Zo hoef je t minst te veranderen. Ik vind dat marthe erin moet, lauren vind ik niet leuk.heb het gevoel dat ze zichzelf heel goed vindt.zoals al eens bij een optreden: ik ben lauren met twee vriendinnen ipv groepsgevoel Hanne vind il heel leuk maar stem is minder krachtig. Maar kan ze vast nog in groeien. Jindra vind ik niet leuk, klaasje wel maar ook erg lief zeker in combinatie met marthe en hanne.er mag dan wel wat pit bij.jammer dat demi weg is, die vond ik oprecht en toch pit.
Zit nu even te denken aan 'broodtrommel gate'. Zou dat niet expres de wereld zijn in geholpen zodat als het wel Jindra, Lauren en Hanne worden, iedereen denkt dat het dus echt doorgestoken kaart zou zijn? Ben zelf sowieso niet voor die combinatie dus zou niet rouwig zijn