ja dus. leuke show! ik vind hanne echt steeds beter worden Jindra ook erg leuk en ja lisa en lauren en klaasje Ik heb (nog) niks met marthe. word lastig volgende week!!! Ik gok op Hanne Marthe en Lauren wat ik zelf leuk vind is Lisa, Klaasje en Jindra
Nou ben ik het spoor een beetje bijster. Iedereen vond Jindra toch zo onsympathiek omdat ze zichzelf beter vond dan de rest (wat ze ook gewoon is, ze steekt er echt mijlen en mijlen ver bovenuit). Dat heeft ze allemaal gelezen, (en Studio 100 ook waarschijnlijk), dus probeert ze zich, opgelegd van buitenaf, bescheidener op te stellen.
Ja denk ik ook. Ik vond haar vanaf het begin al leuk en ik houd van mensen die hun talenten kennen en daar zelfverzekerd over zijn.
Ze gaan vandaag verven zie ik via Dries Verhaege, de executive producer... Hierna zullen ze volgens mij alleen met mutsen op in de media verschijnen. En eh, zou wie tegenover wie zit al de verdeling van kleuren zijn!? Oh, zo spannend!! Marthe zit tegenover Jindra Lisa tegenover Lauren Klaasje tegenover Hanne Als wie tegenover wie zit wat zegt gok ik echt op Hanne, Lauren en Jindra als definitieve K3. Of Hanne, Lauren en Marthe, maar ik denk dus dat ze (helaas) niet voor een volledig Vlaamse K3 zullen gaan. Qua kleuren zou ik het echt niet weten nu. Hanne en Klaasje bruin, Lisa en Lauren rood, Jindra en Marthe blond? Maar ik zie Marthe blond echt niet voor me Maar Hanne blond bijvoorbeeld ook niet. Ik ben echt heel benieuwd nu! https://instagram.com/p/9it7i9LvDx/?taken-by=barkingbillie
Zou het echt raar vinden als ze de kleuren helemaal gaan omgooien maar ik doe ook een wilde gok: Hanne en Klaasje: blond Jindra en Marthe: rood Lisa en Lauren: zwart Dan komt alleen mijn voorkeur niet uit: Jindra, Marthe en Hanne.
Vind het ook best raar met dat haar verven want dan wordt er al min of meer bepaald wie K3 wordt. Kan me niet voorstellen dat Gertje en co het op zijn beloop laten gaan. Had liever gezien dat ze de haarkleur pas gingen bepalen nadat K3 is gekozen. Lijkt me wel spannend vrijdag!
Maar ik vind het bij bijna alle meisjes niet kunnen Eigenlijk alleen bij Klaasje en Jindra maar vooral Jindra zou ik juist wel een andere kleur geven dan blond. Dit wordt nog wat! Hier staan foto's van de meisjes met de drie haarkleuren gefotoshopt: K3 zoekt K3, klaar voor de finale! - Michelle brouwt
Ik zie Lauren wel als ginger Mijn favorieten zijn Marthe, Jindra, Hanna en Lauren (op die volgorde). Ik denk dat Marthe en Lauren qua typetjes veel op elkaar lijken en dat ze daarom niet alletwee in K3 komen. Voor mij is het dan dus a wel duidelijk.
Ik heb voorheen alleen meegelezen Voor mij zou het worden: Marthe, Jindra, Hanne. Ik vind Klaasje superleuk en spontaan, maar qua zang echt niet sterk genoeg. Lisa en Lauren vind ik wel goed, maar heb ik niet zo veel mee.
Leuk Happy! ^-^ Ik ga ook voor Hanne en Marthe, en dan Jindra of Lauren. Deze vier heb ik vanaf het begin af aan ook al leuk gevonden. Klaasje en Lisa vond ik bij hun eerste auditie al niet interessant en inmiddels ben ik ze wel meer gaan waarderen maar ik zie ze alsnog in K3 staan. Ik ben heel benieuwd wat het nou gaat worden - die haarkleuren ook!
Jaaaaaa ik ben ook super benieuwd Maansneeuw! Die haarkleuren, dat wordt nog wat! Bij Hanne, Marthe en Jindra zou er niet zo veel veranderd hoeven worden haha Ik denk dat Klaasje en Lauren ook nog wel een hele goede kans maken hoor, maar ik verwacht dat het niet Hanne, Marthe en Lauren gaat worden, marketingtechnisch... 3 Belgische meisjes. Hanne, Marthe en Klaasje wel misschien, maar dan vind ik Hanne en Klaasje qua zang allebei iets minder (Hanne wel enorme gunfactor). Dan is Jindra toch sterker.
Ik denk dat ze al lang weten wie de nieuwe K3 gaan vormen. Bedoel, de concerten beginnen al eind november, het laatste weekend. Als pas komende vrijdag bekend word wie, en dit dus ook geheel eerlijk zou gebeuren hebben ze feitelijk maar 3 weken de tijd om dit met drie totaal onervaren meiden voor te bereiden. Want geen van die meiden heeft ervaring met concerten! Ze zullen niet het hele concert alleen draaien, vooral het oude K3 zal dit doen. Maar de nieuwe K3 zal hier een grote rol in krijgen....
Ja, precies Het sterkst vind ik de combinatie Hanne, Marthe en Lauren maar ik denk dat het Hanne, Jindra en Marthe of Hanne, Jindra en Lauren wordt. Kijk trouwens hoe Jindra er ooit uitzag (links) Zo braaf en naturel! Beetje saai zelfs haha.