K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik wist dat niet? Is dat iets bekends of blijkt dat ergens uit? Geloof je direct hoor, gewoon uit nieuwsgierigheid

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het wordt wel herhaald geloof ik maar ook weer laat. Maar je kan het op internet terugkijken.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dit is een tijdje geleden genoemd in een interview, waarop Josje enkel zei dat dit niet de reden is dat ze stoppen :)

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #85 maansneeuw, 17 sep 2015
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
    Ik snap 'm even niet. Heeft Josje nu in een interview gezegd dat ze niet met Gert kon samenwerken - maar dat dat níet de reden is dat ze stoppen?
    Maar dan is dat dus wel de reden dat zij niet in de nieuwe K3 komt, lijkt me.
    (Ik kan er trouwens maar niet aan denken dat zij een relatie heeft gehad met Gert. Getsie)

Ik lees nu dit: "K3 stopt omdat de ex van Josje dat wilde" - Televizier

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Mijn favorieten tot nu toe:

Blond: Jantien, Silke
    Rood: Hanne, Danique
    Zwart/Bruin: Nora, Laura, Lauren

Niet dat ze het weer op haarkleur gaan indelen waarschijnlijk, maar dat heb ik voor nu wel even gedaan, haha. Vooral Jantien vind ik écht goed.

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik snap er niets van... Een Belgische meisje die niet echt kan zingen, Sarah gaat door en daarna kwam er een blond meisje Sietske (met die bekende vriend met die shirts) die gaat dan niet door??
    Hihi die vond ik een stuk leuker :)

7. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik moet die van vandaag nog zien maar vraag me iets af, misschien weet iemand van jullie het?

25 kids/moeders/ vaders/grootouders per vak. Maar wanneer gaat het licht van het vak branden? Als ze alle 25 voor hebben gestemd? Of bijvoorbeeld 80% van het vak?

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Grappig, dat vroeg ik me vandaag ook opeens af! :) Volgens mij is dat niet genoemd, dus dat zal gissen zijn. Ik denk misschien ook bij 3/4 dus 75% van de stemmen. Aangezien je ook 3 van de 4 vakken moet overtuigen en 3 van de 4 juryleden.

Ik heb vandaag alleen het begin kunnen zien en ik weet niet hoor, blijft het zo slecht/saai? Ik was echt over geen enkele kandidaat te spreken eigenlijk. Vooral die Suzan met dat boerse accent: ohjah lehleh :( Snap er niks van dat die door is!

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Dit vroeg ik me ook al af. Helemaal niet gehoord terwijl ik toch elke aflevering gezien heb. Ik gokte zelf op 3/4 ?

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Oké aflevering teruggekeken en lekker alle geselecteerden even gekeurd hoor :')
    Kortweg: totaal niet onder de indruk dit keer dus ik blijf bij mijn vorige plaatje :D

Annelore - schattig maar ik vind haar niet bij K3 passen (te soft)
    Suzan - ojjah lehleh? Zó boers, ik vond er echt niks aan, veel te hard en past niet bij K3
    Sarah - toffe meid, maar ik vond de zang niet zo goed (ben wel benieuwd naar de zotte K3 dance show :p)
    Anouk - ik was het wel met Gert eens en vond het wat saai, wel mooi gezongen maar vind haar geen type voor in K3
    Pippi-Lotte - goed gedaan, maar ik vond de zang niet extreem indrukwekkend. Lief gezichtje, maar ik zie haar niet in een K3 staan
    Adriënne - zie ik ook niet in een K3, vind het niet mooi gezongen (schreeuwerig), en te theatraal
    Marthe - aandoenlijk en sympathiek, maar ik vond 't niet fantastisch qua zang en uitstraling

Ik vond Sietske (niet door) wel lief maar ook niet echt sterk genoeg voor K3 denk ik hoor, te braaf inderdaad. Zong wel goed vond ik.

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hebben jullie ook weer gekeken gisteren? :) Ik ben heel benieuwd naar de bootcamps!

12. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik vond Jindra (?) Heel goed en denk (nu) dat ze één vd drie winnaars wordt .Ik vond dat laatste meisje echt niks .Niet passen bij K 3.

Ik erger me aan de commentaren vd kids (vooral dat donkere jongetje strak in pak), kan me niet voorstellen dat ze de dingen die ze zeggen uit zichzelf zeggen.

En ik ben ook heel nieuwsgierig naar de boot camp, vooral na het voorstukje!

13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Ben ook benieuwd. Lijkt of ze niet bepaald tevreden zijn over de kandidaten.

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jaa zij zit ook wat mij betreft bij DE 3!
    En die laatste... gert was ook nogal onder de indruk geloof ik.
    Ik niet. Echt geen k3 type.
    Meegedaan met de Voice en dan wil je nu k3? Veel te stoer.

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Btw ik kan me best ergeren aan gert.
    Best veel commentaar vooral als ie een piercing of tatoo ziet.
    De meiden hebben een voorbeeldfunctie zegt ie dan.
    Dat snap ik wel maar alsof hij het toonbeeld is van een brave werkgever/echtgenoot/ partner????! Bij al zijn lachjes en waarderende blikken krijg ik ook het idee dat hij zich afvraagt of ze ook in zijn bed geschikt zullen zijn. Brrr

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    #97 maansneeuw, 27 sep 2015
    Laatst bewerkt: 27 sep 2015
    Ja sinds ik van die relatie met Josje en Karen weet krijg ik daar ook de rillingen van, getsie.

Ik vond Jindra ook goed maar ben ook nog altijd groot fan van Jantien. En Laura en Danique vind ik ook echt heel goed.
    Ben benieuwd hoe ze het straks in de bootcamp doen. Las nu ergens dat er 11 gaan afvallen straks, en dat er dan liveshows komen. Dus er blijven straks maar 15 over. Da's best een slag, haha :D

Ik vind deze 10 kandidaten het leukst voor in K3: Jantien, Jindra, Laura (donkerharige), Danique, Nora, Hanne, Lauren, Silke, Liselot en Keoma. Verder denk ik dat de bootcamp wel overleven: Sarah, Liesbet, Lisa, Marthe en Elise.

Wat denken jullie? Welke 15 blijven er na volgende keer over?

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind Jindra leuk, en dat marokaanse meisje. Dan nog 1 erbij, en klaar :)

18. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ben echt zo benieuwd of t nou echt een succes word weer ..

19. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wat ik meteen zei "al die meiden zeggen 'als ik de nieuwe k3 zou worden, zou dat echt een droom zijn die in vervulling gaat'. Veel zeggen dat ze haar geïnspireerd hebben en dat ze altijd fan waren.
    Dit meisje zei "ik heb meegedaan aan the voice en ben daar tot de battles (dacht ik?) gekomen, ik ben wel weer toe aan de volgende wedstrijd!" Ik vond dat zo raar, het klonk echt alsof het vooral om het winnen ging ipv een droom waar maken, daarom alleen al vind ik haar ongeschikt. Los daarvan vind ik haar echt niet bij K 3 passen.

Deel Deze Pagina