Dat eerste groepje komt inderdaad een stuk relaxter over. Voelen zich op hun gemak bij elkaar. Ook wel heel belangrijk natuurlijk. Waarom kan Klaasje nou niet zingen, zucht.
Vind ik ook heel sneu. Zo zonde hoe dat loopt. Maar Josje krijgt ook zoveel shit op internet, terwijl ze perfect is binnen K3 in de clipjes, de shows en de series (vind ik tenminste). Misschien kan ze Jindra wel een beetje helpen hiermee.
Ik denk ook zoiets ja qua kleuren.. Lijkt me het meest logisch eigenlijk. En @ de groepjes, wie weet klikt het in andere combinaties ook wel precies zo, ik heb geen idee.. bij elkaar vind ik ze erg leuk allemaal. Maar idd Hanne, Lauren en Klaasje passen erg leuk bij elkaar Jammer dat Klaasje haar stem (nog) niet zo goed gevormd is. Dat komt heus wel goed dat geloof ik wel, maar t zou best een K3'tje kunnen zijn toch?
Ja, echt jammer... Ik dacht dat ik er helemaal uit was wat ik het leukst en best vond, maar begin nu toch weer te twijfelen. Ik ben geen fan van Lisa maar als er een Nederlandse in moet twijfel ik heel erg wie dat dan moet zijn en ik neig nu opeens naar Lisa. Ik sta heel erg open voor Jindra maar vind haar toch ook wel heel hard, zeker naast een Hanne of Marthe. Klaasje vind ik wat te C&A-folder o.i.d. besefte ik deze week; te soft, te braaf, te simpel, en zingt voor mij het slechtst van alle zes. Dan is Lisa een soort middenweg tussen hen: zingt goed, heeft ervaring, maar heeft ook een lieve uitstraling met wat meer pit en sexyness. Dus Lisa voor de Nederlandse toevoeging. En van de Belgen dan sowieso mijn idool Hanne. Gunfactor to the max, het schatje, hoge likeability, vrolijk, open, met het juiste kapsel ook sexy. En dan als 2e Vlaming dan Marthe of Lauren. Lauren heeft wat meer energie of zo, maar Marthe is erg populair en erg likeable ook. Dus Lisa, Hanne, Marthe of Lisa, Hanne, Lauren Misschien wordt het wel: Lisa vs Klaasje (blond), Hanne vs Jindra (rood), Marthe vs Lauren (zwart) Qua haarkleur wordt dit best lastig maar ik heb gezien dat blond Lisa best kan staan. Dus dan Hanne gewoon rood. En Marthe / Lauren zwart. Ik begin hier nu wel in te geloven haha. Maar geen idee hoe lang dat duurt Hanne, Marthe, Lauren vind ik wel nog steeds de leukste combinatie, maar dat gaat 'm sowieso niet worden zo zonder Nederlandse, gok ik. Erg benieuwd naar de haarkleurverdeling, dat zou al een hoop ophelderen
Zit ff te denken. Misschien hebben ze wel pruiken op die verwisseld kunnen worden? Ik hoor ze allemaal over millimeteren en tondeuse en zo.
Ja dat tondeuseverhaal snap ik ook nog even niet zo goed. En Lisa stekeltjes: mwa, ik denk dat dat gewoon zo'n gevoel is dat je kunt hebben als je geblinddoekt geknipt wordt haha Ik kan me niet voorstellen dat ze Jindra een punky kapsel geven of zo, dat lijkt me juist die zachtheid die ze 'nodig' heeft tegenwerken. Ook opvallend: ik hoor dan weer niemand iets zeggen over koude verf en kwasten op de hoofdhuid of zo. Oh oh oh, ik wil niet dat dit programma voorbij is maar kan ook echt niet meer wachten op de onthulling van de haarkleuren haha. Ik zit vrijdag om 20.30 uur echt voor de tv te stuiteren denk ik haha. Die finale begint trouwens met een afscheidsconcert van Kristel, Karen en Josje.. Dus dan zien we het haar van de finalisten nog altijd niet vrees ik :O Dat komt daarna pas als haarkleur tegen haarkleur gaat zingen. Ooo dat wordt echt zenuwslopend..!
Ik merk dat nu mijn favo Demi er uit is, ik eigenlijk alles goed vind behalve een combi van Hanne en Klaasje i.v.m. de zangkwaliteit. Wat waren eigenlijk jullie favorieten na de eerste auditierondes? Ik zat toen sowieso op Laura en Jantien, met Jindra, Demi en Lauren als optie voor de derde. En alleen qua plaatje zag ik Silke ook wel voor me. Klaasje vond ik toen al nix.
Geweldig dit haha! Ik zat ook al te blaten dat ik 20.30 klaar zit met chips en m&m's haha! Vind het ook super spannend en mss worden we hartstikke voor de gek gehouden met die kapsels! Dit gaat enorm veel kijkers trekken denk ik!
Jindra en Hanne vanaf het begin en Nora maar die viel gigantisch door de mand. Nu is Marthe mijn derde favo.
Jaaaa, ik ook. Denk dat ik dochterlief maar mee laat kijken omdat ik anders bang ben dat ik haar niet op tijd in bed heb voor het begin. Ze wil nogal eens rekken op vrijdagavond. Gelukkig hoef ik geen strijd te leveren voor de tv. Mijn vriend kijkt ook mee. Hij vind K3 "goed in elkaar zitten".
Jaaa Jantien! Die leek me perfect. Danique vond ik ook leuk, deze twee leken me mooi in combinatie met Laura Aussems. Lauren was ook een van mijn favorieten toen. Van Hanne ben ik vanaf dag 1 fan haha, die zag ik wel samen met Silke en Nora. Dat waren mijn zeven favorieten na de auditierondes. Er vlogen in de eerste bootcamp dus enorm veel van mijn favorieten uit haha Demi vond ik juist vanaf haar auditie totaal niet passend in K3 maar ik dacht misschien verrast ze me nog. Marthe vond ik mwa bij haar auditie, maar nu juist heel tof. Klaasje ben ik pas sinds de bootcamps interessanter gaan vinden maar nu juist weer helemaal afgeschreven. Jindra vond ik bij haar auditie heel goed maar zat toch niet echt bij mijn favorieten. Lisa vond ik niks, maar begin ik nu wat meer in te zien.
O ik zie nu dat ik zelfs een soort top 10 had. Naast Hanne, Laura, Nora, Lauren, Jantien, Silke en Danique zag ik ook wel wat in Jindra, Liselot en Keoma. Maar Keoma viel me al heel gauw tegen haha
Ik vond bij de auditie Jindra supergoed, dat heb ik hier zelfs nog geschreven. Door de montage en haar fanatisme heb ik me op het verkeerde spoor laten brengen, een tijdlang vond ik haar niet zo leuk, maar nu ben ik wel weer pro-Jindra. Zij of Lisa moet wat mij betreft het Nederlandse meisje worden. Jammer dan dat het Vlaamse publiek liever een bescheidener type wil... ze wennen er vanzelf aan. Bij de audities en in de bootcamp vond ik Sarah ook heel leuk, maar ik zie wel dat ze niet goed genoeg was.
De Nederlandse Jindra, Klaasje en Lisa en de Belgische Hanne, Lauren en Marthe strijden vrijdagavond in de spannende live finale voor een plekje in de nieuwe K3. Het haar van de meiden is geverfd en vrijdag wordt bekend welke twee blonde, twee roodharige en twee zwartharige finalisten het tegen elkaar opnemen. Ook geven Karen, Kristel en Josje nog een laatste live televisieoptreden als K3. K3 zoekt K3: de finale is om 20.30 uur te zien bij SBS6. Zowel de meiden als de kappers hebben voor strikte geheimhouding moeten tekenen, want aanstaande vrijdag wordt in de finale pas bekend welke meiden dezelfde haarkleur hebben en dus rechtstreeks tegen elkaar strijden. Er is maar plaats voor één roodharige, één zwartharige en één blondine in K3. Dat maakt dat er acht combinaties mogelijk zijn. De stemmen van de jury en de kijkers tellen allebei voor 50% en er wordt niet meer gestemd op één meisje in het bijzonder, maar op de favoriete combinatie. De finale opent met een uniek moment: het laatste live televisieoptreden van Karen, Kristel en josje als K3. Na dit optreden strijden de kandidaten tegen hun rechtstreekse tegenstander in een muzikale battle. Vervolgens worden de acht mogelijke combinaties voorgesteld aan de kijker in een flitsende medley van K3-hits. Daarna stemmen de kijker en de jury drie combinaties weg. De overgebleven vijf combinaties zingen een gloednieuw K3 nummer. Dan volgt de laatste spannende stemronde en wordt duidelijk voor welke finalisten de ultieme droom werkelijkheid wordt. Die gelukkige winnaressen vormen de nieuwe K3 en zingen aan het einde van de finale de single 10.000 luchtballonnen in de vernieuwde iconische regenboogjurkjes. De mogelijke combinaties: Blond 1 bruin 1 rood 1 Blond 1 bruin 2 rood 1 Blond 1 bruin 1 rood 2 Blond 1 bruin 2 rood 2 Blond 2 bruin 1 rood 1 Blond 2 bruin 2 rood 1 Blond 2 bruin 2 rood 2 Blond 2 bruin 1 rood 2
Toen ik 18 was ben ik mega fan van K3 geweest. Dat is op den duur minder geworden. Ben nog wel naar de eerste show met Josje geweest (met mijn nichtje). En nu ben ik zeer benieuwd wie de nieuwe K3 wordt. Ik vond het weer zo leuk dat ik gisteren kaartjes heb geboekt voor de afscheidstour. Ik ga weer samen met mijn nichtje (nu wel een ander nichtje). En morgen zit ik weer voor de buis.