Helemaal mee eens!! Klaasje vind ik zelf niet sterk genoeg, en ik vind haar ook niet echt leuk Dus hopen dat het jindra marthe en hanne worden
Gezien dat de haarkleuren bekend zijn? Beetje balen hier, mijn twee favorieten met dezelfde haarkleur dus het wordt slechts één van de twee, niet allebei.
Lisa is dus rood geworden.. Nu ik de haarkleuren weet, ga ik voor Marthe, Klaasje en Hanne. Had liever Marthe, Lauren en Klaasje/Hanne gezien, maar dat kan dus al niet meer.
Staat erbij dat Gerard niet zo slim is. Ik denk dat dit gewoon expres is gedaan. Kan er weer over gepraat worden. Maar er is toch nauwelijks wat veranderd? Of zie ik het verkeerd? Jindra en klaasje staan in het midden toch? Zijn beide nog blond Lauren en Marthe aan de linkerkant? Dan is Marthe op zijn hoogst iets donkerder geverfd en Lauren was al donker En Hanne en lisa staan rechts? Hanne was al rood geverfd, dan is Lisa rood gemaakt. Dus zal het was tussen Hanne en Lisa Lauren en Marthe Jindra en Klaasje gaan Zal mijn favoriete K3 al niet meer kunnen Ik wilde graag Klaasje, Marthe en Lauren. Als het zo zal gaan tussen bovenstaande ben ik voor Hanne, Marthe en Klaasje. Al zou ik Jindra misschien ook leuk vinden. Marthe wil ik er sowieso graag in hebben.
Gerard joling heeft btw een foto gelekt waarop de haarkleuren te zien zijn. Oh wacht, dat waas al gezegd. Ik had niet meer gerefreshed na mijn laatste reactie.
Denk echt niet dat hij dit per ongeluk doet. Hij zit al zo lang in het vak, hij weet wel beter. Doet alsof hij oeps doet, maar is gewoon afgespeoken. Nu gaan mensen er nl weer over verder praten, speculeren en kunnen we misschien al wat beter nadenken wat het gaat worden vanavond.
Hahah goed zo Ik heb zo'n zin in vanavond, niet normaal! Komt wel ook grotendeels doordat we niet weten hoe het met de haarkleuren zit en waar we dus precies uit kunnen kiezen, maakt het extra spannend! (PS. Ik ben met je namen bezig hoor! )
Ooooh dat van Gerard Joling Ik twijfel heel erg of het een foutje is of afgesproken. De foto is natuurlijk ook door iemand anders gemaakt aangezien hij zelf op de foto staat, dus dat het door de productie is aangeleverd is best aannemelijk. Als het afgesproken is vind ik het wel een klein beetje sneu voor Gerard haha, is hij weer the dummy :')
Ik ben bij Jindra vs. Klaasje 100 procent voor Jindra. Go JINDRA! Marthe vs. Lauren: duidelijk Marthe, wel heel jammer voor Lauren want ze is volgens mij toch wel erg leuk. Hanne vs. Lisa: wordt spannend voor mij, ik vind Hanne een erg leuk type maar niet zo stabiel in haar zang. Lisa wat saaier maar wel goed. Toch denk ik dat mijn vorige post kan kloppen, Marthe-Hanne-Jindra als nieuwe K3. Nu ik dit zie ben ik wel heel benieuwd hoe het rode haar Lisa staat in HD. Volgens mij is het best mooi!
O, en het klopt dan trouwens wel dat Klaasje zich per ongeluk versprak toen ze zei "wat als we er alle drie niet in zitten", in dat filmpje waarin ze kijkersvragen beantwoordden. Zij zat op de bank met Hanne en Lauren en het is dus inderdaad mogelijk dat zij het alle drie niet worden.
Haha nee, Klaasje komt mij iets te vaak over als een schaap. Als ik met haar in een groepje kwam zou ik me kapot ergeren. Ik gun het de anderen dat ze dat niet hoeven meemaken.