Ben ik ook benieuwd naar, ik hoop echt van harte dat sowieso Hanne erin blijft!! Lijkt mij wel dat die auto duidt op wildcard danwel liveshow ticket. Benieuwd hoor, wauw. Vond deze aflevering wel echt een veldslag en ben vooral totaal verbaasd dat ze Jantien niet door hebben laten gaan. Daar ben ik een beetje stuk van, die was zó goed.
Vannacht/vanmorgen zitten kijken met een ziek half slapen peutertje op me schoot. Ik denk dat ze een 2e kans krijgen.. Maar dat ze wel K3 moeten overtuigen, dat ze het echt willen om een K3 meisje te zijn. En niet dat ze het jaartje willen doen.
Mijn favorieten zijn lauren, laura, marthe, klaasje en hanne. Dus ik hoop dat laatst genoemde een wildcard krijgt. Keoma en Jindra doen het mijn inziens voor het bekend worden. K3 is zoveel meer dan dat, daar heeft Kristel echt gelijk in. Als ik wat jaartjes jonger was, had ik ook wel een kansje willen wagen hihi.
Dan hoop ik dat jindra terug mag komen, Ik vind dat ze echt een K3 uitstraling heeft!! Mijn dochtertje vind haar op josje lijken zegt ze haha. Natuurlijk wil ze bekent worden, maar dat willen ze allemaal
Lauren en Hanne mogen van mij wel de nieuwe K3 worden, nummer drie weet ik nog niet Jindra's karakter vind ik er niet bij passen, ik denk dat ze wel door mag.
Ik vind Karen (de roodharige is dat toch?) nog wel meevallen. En Josje lijkt heel bitchy maar is eigenlijk ook nog wel aardig. Maar ik had andersom verwacht dat Karen heel bitchy zou zijn en Kristel niet. Maar Kristel is best wel iemand die op haar strepen staat zeg. Had ik ook niet verwacht.
Ik snap Kristel wel.. Ze moet haar plek afstaan. En ik vermoed, dat niet geheel vrijwillig is. Ze is dol op d'r plek, ze wilt geen kindjes verdriet aan doen. Ze wilt graag een vervangster, die haar waardig opvolgt. Met dezelfde passie en liefde, niet alleen voor het vak. Jindra is professionel opgeleid, en zal dus haar vak uitoefenen.. Is iets anders, dan iemand die droomt een K3 meisje te zijn. Maar dit neemt niet weg, dat ze dit niet graag wilt.
Lauren Klaasje Hanne en Jindra zijn mijn favorieten. dus ik hoop dat Hanne en Jindra toch nog terug mogen komen.
Ik denk juist dat het goed is om 3 meiden te kiezen die wel professioneel zijn. Alleen dromen van K3 meisje worden, lijkt mij niet genoeg? Het is een hard bestaan lijkt me. En ik snap Kristel ook wel, het is je levenswerk.
Het is een gevoel.. Maar het lijkt me sterk dat Gert, Karen, Kristel en Josje tegelijkertijd het gevoel hebben gehad.. Zo van, ik ben er klaar mee! Kristel heeft er veel moeite mee. Dat merk je. Ik denk dat vnl Gert het zo heeft beslist, maar heeft ze wel de tijd gegeven om eraan te wennen.
Vraag ik me ook af. Met deze zoektocht en show wordt in ieder geval een begin gemaakt. Maar iets wat al 17 jaar zo is en dan 3 geheel nieuwe meiden. Ach misschien maakt het de kindjes helemaal niets uit. En de papa's vast ook niet
Die nieuwe kindjes kennen de oude K3 toch niet. Dus als de uitstraling hetzelfde blijft zullen de kindjes het wel weer leuk gaan vinden. Het is toch iets voor kindjes van 1,5 tot een jaar of 7, dus die 17 jaar dat ze nu bestaan zegt niet, ze gaan eigenlijk al zo'n 3 generaties mee als je het zo bekijkt
Jindra was ook mijn favoriet (vind haar nog steeds goed en geschikt) maar ik vind de uitspraken die ze doet, de enorme zelfverzekerdheid, haar beslist niet sieren..... Ik vraag me af of deze drie echt naar huis moeten. Vooral v Jindra en Hanne kan ik het me niet voorstellen gezien de positieve commentaren. Wel gemeen als het een truukje was . We zien het vrijdag, kan nu al niet wachten.
Geloof ik ook hoor En er werd geschreven dat het ook grotendeels door Josje kwam, die niet meer wilde (mogelijk op aandringen van haar toenmalige vriendje, dat ze een betere carrière verdiende dan zangeres in een kindermuziekgroepje) Je merkt die spanning wel echt.
Het is natuurlijk ook wel een montage hè. Ze heeft dat natuurlijk wel allemaal gezegd en zo, maar wij denken als kijkers nu vooral dat ze uit de hoogte doet doordat ze precies die uitspraken van haar achter elkaar geplakt hebben met Gerts opmerking ertussen dat hij denkt dat ze gewoon beroemd wil worden. Het leek mij niet echt dat het voor Jindra echt zo zat, dat ze zo overtuigd was van zichzelf. 1 liveshow wilde ze doen zei ze, nou dat vind ik niet overdreven zelfverzekerd. Ik denk ook echt niet dat Jindra en Hanne (en Demi) eruit gaan. Maar hoe het dan wel zit... Ik zou het gek vinden als er voor deze drie maar 1 wildcard kwam.