Ik krijg geen sms maar heb al wel weet ik veel hoe vaak gestemd,, krijg ik dadelijk een rekening van 100 Ofzo hahaha omdat ik denk dat het niet lukt...
Qua zang zijn Lauren, Jindra en Hanne echt de beste combi. Bij de rest van de combi's klinkt het allemaal wat schel.
Ik ook. Zou zelf niet kunnen kiezen. Onze dochter vindt het jodelnummer heel leuk. Valt bij kinderen misschien toch wel in de smaak.
Mijn combi is er al uit. wou graag lauren, klaasje en lisa! ik vind die hanna zo niet leuk! pech voor mij . wel zonde van k3. vond het leuk tot josje erbij kwam toen vond ik het al minder worden en nu na deze aflevering houd het voor mij op! aangezien ik ook de nieuwe nummers ook niet zo leuk meer vind. gelukkig is mijn kleintje nog lang niet op de K3 leeftijd en hebben ze tegen die tijd hopelijk weer iets anders
Hear hear! Go 7. Boos op Studio 100 voor het onmogelijk maken van Marthe, Lauren en Jindra, dat was helemaal top geweest. Dan hadden ze een professionele act gehad die de grote zalen waar ze in gaan staan waard is. (Lauren, Jindra en Lisa helemaal, maar dat was natuurlijk sowieso onmogelijk met 2 x NL).
Wat is Lisa goed! Ze past zo goed bij Jindra, wat jammer dit! 2, 7 of 8 voor mij! Lisa heeft wel veel kans als ze een grote fanbase heeft, maar dan zit jammer genoeg Klaasje er bij. Kan Klaasje niet los laten van het kerkkoor en dwarsfluit meisje.