K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zelf nu zaten de oude K3tjes er wel eens naast of hoort niemand dat?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Denk het echt wel. Het team dat hier achter zit daardoor geloof ik wel dat ze doorgaan.

Destijds was ik ook niet voor Josje. Vond Madelon zoveel leuker.
    Ik moest echt aan haar wennen maar vond Josje de laatste tijd wel leuker geworden.
    Die is ook veel beter geworden.

3. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Voor mij is het klaar.. Klaasje én Hanne is too much. Laat de andere drie samen een groepje beginnen dan ben ik fan.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Wij gaan ook in maart, er is nog hoop ;)

5. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel een kenner en geloof me dit is niet goed.

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Iemand schreef dat josje niet kon zingen bij aanvang, hmm volgens mij zong zij juist wel heel goed, (nog steeds) Dat het voor josje niet zo moeilijk is snap ik wel, voor haar was het 5 jaar, voor die andere 2 17 jaaar wat ze gaan afsluiten. vind het niet zo raar dus dat josje wat minder zegt nu. Of deze k3 het gaat redden, de tijd zal het leren, qua looks passen ze leuk bij elkaar. qua zang vind ik alleen marthe goed.

7. Homeland

Homeland Niet meer actief

Nou dat dacht ik ook meteen pffff!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vond het best meevallen... zeker door alle emoties is het niet zo gek dat het soms niet helemaal zuiver is. Komt echt wel goed als ze straks een aantal maanden samen zingen.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Hanne en Klaasje samen.. Misschien niet heel verstandig. Toch ben ik niet ontevreden. Het is toch afwachten hoe het loopt, dat was bij elke combinatie zo geweest

10. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Gaan jullie ook naar de HMH?

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij gaan in februari en ik mag toch hopen dat de "echte" k3 hoofdact is. Dat zou anders een behoorlijke tegenvaller zijn voor mijn dochtertje en voor ons....
    2 liedjes voor de neppers en dan snel wegwezen!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dát schreef ik niet - wel dat ze niet de beste zangeres was. Josje was met stip de beste danseres- en had de choreo's het snelst onder de knie. Qua zang waren er indertijd (net als nu) zéker betere.

En wat iemand al schreef: K3 is geweldig - maar top zangeressen? Nee, en waar ze gekomen zijn, hebben ze ook 17 jaar over gedaan. Als dit team bij elkaar kan blijven (wat toch wel een vereiste is :p ) dan denk ik dat ze binnen veel minder tijd op dat zelfde niveau zitten. En ik vind niet dat ze daar nu zóveel onder zitten.
    Dat laatste nummer is trouwens een rotnummer vind ik ;) . En kun je ze nu ook niet aanrekenen.

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat veel negatieve reacties...ik vind hetgeen topgroepje zo:D:D:D

14. McDsee

McDsee Niet meer actief

Jeeeej de beste combinatie staat naast elkaar.... Ooo wacht ze staan naast het podium! Balen zeg. Oké met Marthe kan ik nog leven maar geen één van mijn favorieten door. Als het om zang en dans kwaliteiten ging staan de beste aan wal.
    K3 vormt nu een leuk kleurtje maar je oortjes moet je niet al te open houden.

15. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dat laatste nummer niet helemaal vlekkeloos ging snap ik ook wel, maar Hanne en Klaasje hebben door het hele programma heen zeer consequent niet goed gezongen, terwijl er toch al sinds juli (toen was die bootcamp toch?) met ze gewerkt wordt. Ik zie dat echt oprecht niet goed komen. Ik vind dit een onbegrijpelijke keuze van Studio 100, al hun andere acts zijn zo professioneel. Maar goed, misschien gaan ze wel playbacken tijdens de show of zo, en dan is het inderdaad wel een leuk (maar helaas voor de papa's ook niet echt een lekker) plaatje. Ik wens ze er veel plezier mee. Ik ga nog in maart voor de oude K3 en dan is het klaar. Gelukkig houdt mijn dochter ook van Kinderen voor Kinderen, Mega Mindy, Frozen en sprookjesmusicals.

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gelukkig 'zingen' er hier dan vrijwel altijd drie andere dametjes doorheen :p Ben benieuwd wat ze er van vinden, ook van de nieuwe nummers. Gaan het wel zien ;)

17. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt, dat was geen goed optreden van ze, maar dat is ook werkelijk de allereerste keer dat ik ze niet goed heb horen zingen. Dat moet ook wel enorm emotioneel geweest zijn.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jammer dat marthe erin zit. Andere 2 vind k super
    Stoor me aan de nepheid van Marthe en die rrrrrrr

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat je zegt vind ik eigenlijk ook. Jundra had ik er dan maar bij genomen ook al was ze niet mijn favorite.
    Klaasje hanne nee Ben er v niet van onder de indruk.

Denk dat ze plank mis gaan slaan met dit trio.

20. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Whaha ik heb blijkbaar echt geen verstand van muziek, want dit vond ik de 3 minst goede. Vind er persoonlijk niks aan, dus ga het hier niet introduceren. Mag dochter zelf mee komen ;).

Eerlijk gezegd denk ik dat het een flop gaat zijn.

Deel Deze Pagina