K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dan kijk jij er toch heel anders naar. Ik vind ze wel goed :). En de papa hier vindt ze ook leuk! Was ook zijn keuze. Hij vond de anderen net als ik ook niets hebben (behalve een goede stem).

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ze eerder ook wel eens minder goed horen zingen. Vooral Karen (terwijl ik haar wel juist heel leuk vindt)

3. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josje was misschien niet de beste zangeres van de kandidaten toen, maar ze zat wel qua zang op het toenmalige niveau van Karen en Kristel. Ze was gewoon goed, en ja er waren ook nog betere, maar zij had het beste totaalplaatje. Hanne en Klaasje zingen slecht, ze halen het minimale niveau niet, dat vind ik echt wat anders. Ik vind het ook echt een non-argument dat Karen en Kristel zich ook ontwikkeld hebben, want zij stonden in het begin ook niet in het Sportpaleis en Ahoy. Dat soort zalen moet je waard zijn, dus de opvolgsters moeten het overpakken op het huidige niveau van K3. Anders moeten ze weer laten beginnen op braderieën en tentfeesten zoals K3 ooit deed.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daar keek ik door heen Snap ook dat de spanning te veel is was.dat vergeef ik ze nog all. Maar het voelt niet. Als de beste keuze.

Maar nu ga ik er overstoppen.

Gun ze wel het succes. En Hopelijk sla ik de plank miss.

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Beetje gek dat sommige het geen kans geven, deze meiden moeten samen eerst oefenen wennen aan elkaar de nummers eigen maken
    Ik weet zeker dat het een leuke groep gaat worden
    En ik hoop dat mijn kinderen met heel veel plezier de nieuwe cd's gaan luisteren

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  7. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wat een negatieve reacties zeg. Ik vind het een leuke combinatie.
    Lisa vind ik echt totaal geen K3 uitstraling hebben, jindra wel leuk maar te over de top. Beetje gemaakt zeg maar. Dus de keus voor klaasje en hanne snap ik heel goed. Vond lauren en marthe allebei wel geschikt voor K3.
    Ik vind het top.
    En ik heb er verder geen verstand van en ook niet met een enorme aandacht naar het programma zitten kijken maar ik vond niemand slecht zingen.
    Deze meiden worden denk ik net zo succesvol als de oude k3.

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Daarbij de gemiddelde leeftijd van de K3 fans hoort helemaal niet dat ze het toontje net niet even halen
    Nee zei willen leuke liedjes vrolijke meisjes op het podium
    En lekker mee dansen en zingen

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja! 5 maart!

11. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er ook over ophouden. Ik gun deze dames uiteraard ook veel geluk, maar ik ben gewoon oprecht verbaasd. Ik heb pas nog die andere show gekeken van studio 100, Prinsessia, ook prima gezongen allemaal. Wat hoort Studio 100 wat ik niet hoor?

12. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook. Zal ik oordopjes voor je meenemen? ;)

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind het mooi! :) Ik denk dat Klaasje hoopte op Lauren en dat had ik ook heel tof gevonden maar deze combinatie doet me ook wel wat. Ik denk dat dit over tien, vijftien jaar wel zo'n hechte warme vriendschap kan zijn als Kristel en Karen. En dat is toch wel een heel mooie basis!
    Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat, maar geef ze echt het voordeel van de twijfel en hoop op het beste.

14. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Supergoede combi.

Er moet nog wat bijgespijkerd worden maar dat komt goed.

Nederland heeft een goede keuze gemaakt.

Chapeau!

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Het nieuwe k3-regenboogjurkje is vast besteld en gaat onder de boom! Ze past het nog niet hoor, maar het is wel leuk om al te hebben! :)

Ik moet sowieso wennen aan de nieuwe k3. Ik vind het ook echt heel jammer dat k3 stopt en er vervanging komt. Maar we moeten ze wel een kans geven hoor. Ze zullen vast hun best doen om er iets van te maken. Het zijn vrolijke, stralende dames, dus dat zit wel goed.

16. Lisa1975

Lisa1975 Actief lid

23 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn helaas de volwassenen die de kaartjes kopen. En die er voor kiezen of er 1 of 2 ouders meegaan. Voor dat laatste moeten papa en mama het ook goed vinden wat er zich op het podium afspeelt.

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Helemaal mee eens!!

En je dochter zou vast blij zijn met het jurkje straks

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik had graag Lauren Jindra en Hanne gezien als de nieuwe K3. Wat een saaie combi is dit. Zoooo jammer!!! Marthe vind ik zo saai en helemaal niet spontaan. Jindra heeft meer uitstraling en pit dan Klaasje. En K3 draait niet alleen om zingen en optreden maar ook het kunnen presenteren van tv programma's of acteren bijvoorbeeld. Ik zie Marthe totaal niet acteren terwijl Lauren dat juist zo leuk zou kunnen doen. Ik ben zwaaaaar teleurgesteld :(:(:(

19. McDsee

McDsee Niet meer actief

Zouden de andere 3 nu een contract hebben waarin ze als groep of wellicht ook als single voorlopig niet publiekelijk mogen optreden? Lauren gaat de psychologie in?

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja vind je dat belangrijker dan het plezier van je kind? Lisa 1975

Sorry mama en papa vinden dat ze niet mooi zingen
    Dus je mag er niet naar toe?