Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ben vooral geen fan van Klaasje. Ik vind haar heel vlak overkomen. Jindra was kweker vlot en uitgelaten. Marthe vind ik top en Hanna wordt nog wel wat. Maar ik deel niet dat ik aan Klaasje kan wennen.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als ze persé naar K3 zou willen, we niet meer met zijn tweeën mee zouden gaan als het kwalitatief het geld niet waard is. Op zo'n hele zaal scheelt dat toch aardig wat kaartjes als er niet 2 ouders mee gaan. En zoals ik al zei, er is een enorm aanbod aan kinderentertainment waar mijn dochter allemaal even blij van wordt. In de herfstvakantie nog met haar naar Rapunzel de musical geweest bijvoorbeeld, maar 15 euro entree en perfect geacteerd en gezongen. In de kerstvakantie naar concert van Kinderen voor Kinderen, ook heel goed. We kunnen sowieso niet naar alles, dus ik moet daar toch een keuze in maken. K3 kaartjes zijn behoorlijk aan de prijs. Daar kun je 4 x voor naar Dirk Scheele of Theater Terra o.i.d. Als je voor die hoge prijs dan amateurniveau terugkrijgt dan is de keuze snel gemaakt. Dochter net zo blij, mama ook blij.
De ALLEREERSTE reactie van de nieuwe K3 - Video's - K3 zoekt K3 - SBS6 Tja, mooi groepje vind ik het. Komt allemaal wel goed
De jurkjes passen wel heel goed dus die zullen wel ook al op maat gemaakt zijn (maar hopelijk voor alle zes al)
Ik vind het ook een heel leuk groepje zo samen. Qua zang zal het vast goed komen Eigenlijk zou ik best graag naar 't concert willen gaan hahaha.. maar dan moet ik nog wel even iemand zien te regelen die mee wil.
Zeer belangrijk maar houdbaarheid telt ook mee. En ik heb de optredens van Marthe, Klaasje en Hanne net teruggeluisterd met koptelefoon op en vind het toch niet verkeerd nu hoor. Marthes r valt op, Klaasjes stemgeluid valt op en Hanne lijkt wat zachter te zingen, maar ik hoorde zelf geen valsheid. Bovendien kunnen deze drie het goed met elkaar vinden. Zet Jindra ertussen en volgens mij gaat het groepje dan niet lang stand houden. Ik weet het niet. Nu ik het even heb laten bezinken zou ik Lauren, Klaasje en Hanne toch mooier gevonden hebben, maar ik kan hier zeker mee leven. Ik heb in elk geval de nieuwe cd alvast gereserveerd, haha
Hoe lang het groepje stand houdt vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. De fanbase is erg vergankelijk, kinderen van 4 tot hooguit 8 jaar zeg maar, dus je kunt prima om de 4-5 jaar van samenstelling wisselen. Jindra had het misschien wel eerder al voor gezien gehouden, (want waarom zou je je zo laten afzeiken door zure Belgen terwijl je zo getalenteerd bent), maar er zijn eerder ook al allerlei kandidaten afgevallen die veel beter waren qua zang (Jantien, Cailin, Laura en Demi bijvoorbeeld, en uit de laatste 6 Lisa en Lauren). Ik snap gewoon niet waarom ze uit die 6000 kandidaten er uiteindelijk 2 kiezen die niet voldoen aan de absolute basisvereiste. Ik heb aardig veel verstand van zangtechniek en ik blijf erbij dat deze 2 dames echt niet goed zingen. Zwak en constant tegen de toon aan, Klaasje daarbij ook nog bibberig en schel. Ik heb Klaasje en Hanne ook helemaal niet vooruit horen gaan sinds de bootcamps en dat gaat in mijn ervaring ook niet meer gebeuren als dat niet in de maanden sinds juli al gebeurd is. Ik vind het allemaal best hoor, Het lijken me lieve meiden en ik gun ze het allerbeste. Maar ik ben gewoon zo verbaasd dat ik er niet over uitgepraat raakt, het lijkt zo'n absurde keuze van Studio 100. Het risico dat publiek gaat afhaken omdat de shows niet goed zijn is in mijn ogen nu enorm groot. (De CD zal overigens wel prima klinken met alle moderne technieken ) Misschien speelde er nog vanalles mee achter de schermen waar we geen weet van hebben. Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar. Misschien hadden ze ooit wel deze combi in gedachten met een soort van Cinderella story in het achterhoofd om de nieuwe groep geaccepteerd te krijgen, en hebben ze daar in de beeldvorming tijdens de shows heel erg op ingezet. Toen bleek dat er toch minder groeipotentieel in ze zat dan verwacht. Paniek, paniek, plan B Jindra en Marthe uit de kast getrokken met de intentie om hen naast Lauren te zetten, maar de publieke opinie was toen al gevormd en toen konden ze niet meer terug van Hanne en Klaasje. Zoiets?
Ik baal helaas dat ik niet in de mogelijkheid ben om kaartjes te kopen anders had ik zeker gegaan met mijn dochter van 5.. Ik moet zeggen dat ik vind dat er wel echt werkelijk een hoop kritiek is op klaasje en hanne.. het zijn mensen hoor. die kun je niet veranderen in machines.. Al doende leert men is het toch? ze kunnen nog een hele hoop leren!
Allemachtig ik zie je zo ongeveer alleen maar klagen... ben jij zoo fantastisch dat jij kan bepalen wie er het beste zingt/ past in de groep/ de k3 factor heeft? Je komt echt over alsof het totaaaaal niet goed is omdat JIJ graag anders had gezien.. helaas helaas nederland/belgie en de jury heeft anders bepaald.. Gun die meiden een kans zeg..
Dat Marthe er is zit was voor mij begin al duidelijk 1. ze zong al bij Gert daar ergens in een achtergrond iets 2. beelden van haar broer 3. nu is hij er ook die broer dus kon voor mij niet missen.. ik vind dit opgezet spel. kijkers naar iemand toe wijzen.. nee... klaasje ja ze zingt niet heel sterkt maar idd Jindra danste bouwvakkerig.. ik ben toch voor klaasje en lisa... die was beter tuurlijk hanne is beter geworden maar die fietste overal doorheen kreeg wild card enz enz zodra dat ze bijna niks hoefde te presteren.. nou ja, was leuk maar of ze t gaan redden is een 2e hoop t voor ze maar t is altijd moeilijk om zoiets voor te zetten.. Josje werd idd beetje aan de kant geschoven op t laatst wij doen dit al veel langer en jij bent er bijgekomen.. jammer...
Raar hoe er wordt gereageerd op Lisa1975, ik snap wel wat ze zegt. Dit is zeker niet het beste groepje dat ze hadden kunnen samenstellen. En hoezo is het wel oké om te zeggen dat Jindra bouwvakkerig danst maar niet om te zeggen dat vooral Klaasje en in mindere mate ook Hanne de vereiste zangkwaliteit niet hebben? Uit de groep van gisteren hadden Marthe, Lauren en Lisa trouwens ook een prachtig trio kunnen vormen met de nodige haarverf.
In de wereld van playback zal het wel goedkomen met Hanne en vooral Klaasje. Die laatste heeft geluk gehad dat ze zo'n grote aaibaarheidsfactor heeft.
Maar K3 zingt live.. En bij elk liedje hoort een dansje.. Het is bovendien strak geregisseerd. Veel acteerwerk. Beetje jammer dat we geen acteerstukjes hebben gezien. Vond het wel bijzonder dat Jindra zo lovend over Klaasje sprak. Zal ze een beetje opgelucht zijn.. Dat ze straks van alle kritiek is verlost. Of zal studio 100 voor bepaalde meisjes straks een alternatief hebben?
Nee, fantastisch ben ik niet, maar zingen is mijn vakgebied dus daar kan ik echt wel over oordelen . Ik zou ze ook met alle liefde een kans geven maar ik kan ook wel horen dat de koek wel op is bij deze dames qua zangontwikkeling. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ze totaal niet goed zijn. Wat jij noemt bijvoorbeeld, ik vind dat ze uitstekend in de groep passen en een enorme K3 factor hebben. Maar dat is allemaal van ondergeschikt belang aan de zangkwaliteit imho. Een voetballer zonder balgevoel gaat hem ook niet worden ook is het nog zo'n teamplayer. Ik ben oprecht bezorgd over het succes dat dit groepje gaat hebben als de zang niet beter wordt, want dat is toch de core competentie van K3. Ik ben ook niet aan het klagen, (het zal mij verder worst wezen, er is nog meer op de wereld dan K3), maar ik ben zoals ik al zei verbaasd over de keuze en dat uit ik hier.