Iedereen mag zn mening hebben, dat jij dat dan gezeur vindt gaat nergens over. Ik denk dat het een flop wordt, ze hadden beter iets nieuws bedacht en gewoon gestopt met k3.
Nergens gezegd dat mensen hun mening niet mogen hebben Ik vind het gezeur. Zou eeuwig zonde zijn als k3 was gestopt. Kleine kinderen groeien gewoon weer op met de nieuwe k3, ik zie echt geen probleem hierin. Ik denk dat er geen kind is wat zal zeggen dat die of die zangtechnisch niet sterk genoeg vinden Het was een onmogelijke opgave om aan iedereens wensen te gaan voldoen. Deze meiden gaan er echt wel iets leuks neerzetten, zeker weten
Klaasje komt hier uit een dorp verderop vandaan,erg leuk om te zien dat ze 1 van de k3's is geworden,ik hoop dat het wat gaat worden,wens ze veel succes. Mijn dochter van anderhalf zal er straks veel op gaan dansen denk
Voor de kinderen is deze keuze inderdaad helemaal prima, (maar was elke keuze goed geweest, want het gaat bij de kinderen om de liedjes, dansjes en jurkjes). Maar de "oude" K3 was daarnaast ook een kwaliteitsact die ook gerespecteerd en leuk gevonden werd door volwassenen. Ik vind het persoonlijk jammer dat dat nu wegvalt, en het nu alleen nog maar een kindergroepje is. Ik zette de laatste tijd vaak K3 op voor mijn dochter omdat ik het zelf ook echt leuk vond om naar te kijken en luisteren, dat zal ik met dit nieuwe groepje niet doen. Behalve het oude materiaal dan, gelukkig blijft dat ook bestaan.
Zit nu de show terug te kijken met mijn dochter. Bijzonder sympathiek van onze zuiderburen dat ze wel de man van Kristel en zus van Karen op die bank interviewen, maar niemand van Josje. Ik kreeg ook wel een beetje de "Josje telt maar half mee" vibe.
Maar de oude K3 is ook niet vanaf het begin vol kwaliteit geweest.. Tja, ik weet zeker dat Studio 100 het echt wel weer voor elkaar gaat krijgen om er een succes van te maken. Daarbij zullen ze wel een ander pad gaan volgend dan de oude K3 (zoals een animatiefilm). En misschien passen deze meiden het beste in het beeld wat Studio 100 voor zich heeft. Zij werken er al maanden mee en weten echt wel wat ze voor zich hebben.
Als je terug gaat kijken naar het hele vroege begin van K3, zal het met de zang ook niet allemaal loepzuiver geweest zijn. Dat jij al aangeeft dat je de nieuwe K3 niet op zult zetten komt in mijn ogen over alsof je het deze meiden niet gunt omdat jou keus niet de K3 geworden is. Dat vind ik echt raar. Onze jongste is helemaal gek van plop, ook al vaak in het theater geweest, dat zingen van die kabouters is ook niet om over naar huis te schrijven, maar wat zal mij dat boeien Als jou dochter de nieuwe k3 dus wel leuk zou vinden, dan mag dat niet lijk je nu te zeggen..Want alleen de oude K3 mag nog op gezet worden...
Ja wat jij goed vindt. Prima, dat heet een mening. Maar jij bent ervan overtuigd dat deze keuze de ondergang van K3 is. Je haalt deze hele keuze onderuit. Een absurde keuze, publiek zal gaan afhaken. Zolang jij geen miljoenen verdient in deze business met jou "zangkennis" , is dat arrogantie ten top.
Hoe klonk dit dan grappig.. https://www.youtube.com/watch?v=b5YV2Il_2Bw : is in de loop van de jaren gelukkig een stuk beter geworden Deze nieuwe k3 red het wel. http://twitter.com/HLN_BE/status/640243644658659329/photo/1
Goh, wat een lelijke dingen hoor ik hier over ons Belgenlandje... Sorry dat ik erbij zit, ben zelf van België...maar ik vond de keuze wel goed, ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur gehad en de kijker en jury hebben beslist, daar valt nu niets meer aan te doen! Mijn favo-combi kon door de haarkleuren zelfs niet meer gemaakt worden, maar ik ben tevreden met mijn '2de keuze'. Wat Josje betreft op het einde, ik vond het niet meteen opvallen dat ze werd buiten gesloten ofzo hoor... Als je de reacties van Karen en Kristel dan vergelijkt met die van Josje, durf ik ook wel zeggen dat ze het er op het laatste ook niet zo moeilijk mee had als de andere 2 (die er dan al van in het begin bij waren), zij stonden volledig in de tranen. Wat mij eerlijk gezegd als Belg opviel, is dat de Nederlanders (die ze op de bank spraken tussendoor) hun favoriet telkens een Nederlandse was... Terwijl de Belgen dan weer helemaal geen onderscheid hebben gemaakt en gewoon voor hun favoriet kozen, of die nu Belg of Nederlandse was. Om toch maar even duidelijk te stellen dat ik me even persoonlijk aangevallen voelde als Belg door al die opmerkingen rond Josje en dat voorgaande mij toch ook duidelijk opviel over de Nederlanders. Dit is niet boos bedoeld, maar wou mezelf als Belg hier toch even over uitspreken. Uiteindelijk zouden jullie al blij mogen zijn dat er een Nederlandse bij 'mag' of 'zat'. Ze hadden evengoed alleen Belgen kunnen vragen K3 klonk in den beginnen live ook helemaal niet zo netjes en uiteindelijk gaat het er toch om dat de kinderen het leuk vinden hé!
ik gun het de meiden ook hoor! (vooral hanne en marthe) ik had alleen liever geen klaasje erin gehad, vind haar gewoon niet leuk! had liever jindra of lauren gezien ach mijn dochter vind de nieuwe k3 zoiezo niks, die was helemaal jindra fan! maar goed ze is al 7, dus lang leuk had ze het toch niet gevonden! en nu heb ik een zoontje dus dat word toch geen k3 fan haha
Waardoor voel je je persoonlijk als Belg aangevallen door de opmerkingen over Josje? En waarom stel je het verschil tussen Nederland en België zo zwart wit?