wij blij zijn???? sorry maar josje was toch het leukste van de 3!! en ik denk dat de meeste kindjes dat ook wel vinden. Josje heeft de oude k3 weer helemaal TOP gemaakt
Nouou..roep dat maar niet te hard hoor! Mijn zoontje is vier, en die is helemaal fan al een paar jaar. We zijn ook al een paar keer geweest met hem haha. Hoogtepunt was toen hij mee mocht doen met Drums gaan boem.. En K3 waren ze hier al lang ontgroeid haha, die meiden van mij waren in de beginperiode fan van de oude K3. Mijn meiden hebben wat af gedanst en geplaybackt. Zo leuk om te zien nog op die filmpjes die ik toen gemaakt heb van hun. En hun broertje moest dan meedoen, of ie nu wilde of niet , want dan waren ze met drieën.
. Nou interpreteer je verkeerd wat ik zeg. Ik gun die meiden alle succes van de wereld, maar ik ga niet zitten kijken naar iets dat ik niet goed vind. En als mijn dochter om K3 vraagt zet ik dat uiteraard voor haar op, ook de nieuwe. Maar ze vraagt nooit uit zichzelf om K3, K3 leeft bij haar op school namelijk helemaal niet. Ik heb daar nog nooit een K3 tas of broodtrommel ontwaard. Als er bij ons thuis K3 gekeken wordt is dat een initiatief van mij en dat zal ik nu niet meer nemen, of er moet zich een dramatische verbetering in zangkwaliteit voordoen.
Jeetje zeg... Zeg ik als Belg even mijn mening en ben ik degene die het hier zwart-wit gaat stellen... Tussen al die Nederlanders hier Er werd gezegd dat Josje wat aan de kant geschoven werd, omdat er van haar geen familie/vrienden ofzo geinterviewd werden... Dat is hetgene waar ik het over heb. Mijn mening was gewoon dat het opviel dat de Nederlandse geinterviewden allemaal een Nederlander als favoriet aangeduid hebben, de Belgen deden dit niet en kozen gewoon voor wie ze de beste vonden. Maar dat was mijn idee maar...Ben misschien een domme Belg ofzo Maar ik ga hier geen discussie aan, wou het gewoon even vermelden. De besten zullen wel gewonnen hebben, anders had er een andere K3 geweest. Had misschien al beter niks gezegd Voor mij blijft het allemaal hetzelfde. De nieuwe K3 zal nooit de oude zijn en of dat nu met of zonder Belgen/Nederlanders is, wat maak ik daarvan! K3 is K3, of het nu allemaal Belgen, allemaal Nederlanders of allemaal Chinezen zijn. Mij geen probleem, maar hier wordt blijkbaar wel een onderscheid gemaakt tussen Josje en de rest.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik zei zuiderburen, maar bedoel de regie / redactie van de show. Die hadden in mijn optiek daar ook een familielid of vriend(in) van Josje bij moeten zetten, zij neemt toch ook afscheid na 6 jaar. Verder logisch dat K&K iets meer Airtime kregen op het eind, omdat zij er veel langer bij hebben gezeten. Van de genoemde voorkeuren op de bank kan ik mij niet voorstellen dat die niet geregisseerd waren. Daarvoor heb ik te vaak achter de schermen van een TV programma rondgelopen, zo werkt dat nou eenmaal. Het argument "K3 was in het begin ook niet perfect" weerspreek ik altijd met het feit dat K3 toen ook niet in Ahoy of het sportpaleis stond voor 60 Euro per kaartje. Zo'n zaal en zo'n prijs moet je waard zijn, dus dat betekent imo een hoog instapniveau voor de nieuwe K3, net als dat voor Josje ook gold. Als laatste: ik geloof niet dat veel Nederlanders het zo belangrijk vonden dat er een Nederlands meisje in kwam. Dat kwam van Studio 100 uit, een marketingstrategie. Op zich niet onlogisch. Ik was bijvoorbeeld helemaal blij geweest met Lauren, Marthe en Laura. Alleen Hanne erbij had ik ook nog wel OK gevonden, maar de combi met Klaasje is echt killing. Dat wordt omhoog trekken en sleuren voor Marthe.
Nou nou meiden! Laten we gewoon aardig blijven tegen elkaar! ik hoop dat de meiden van K3 net zo veel success hebben als de oude K3! Hier drie jongens maar K3 vinden ze super vooral de musicals van K3 vinden ze super leuk!!!
uhhh de word geen onderscheid gemaakt er valt wat op. Jij bent degene die het onderscheid maakt met de nederlands mogen blij zijn dat ze erbij mogen,. Alsof k3 alleen van belgie is.. kom op zeg dr zit toch geen plaatje op met eigenaar van.. zou helemaal mooi zijn..
was mij niet eens opgevallen en volgens mij bijna niemand hier dus denk dat het wel genoeg zegt dat het jou zo opvalt
Kan er soms fel aan toe gaan op zo'n forum, niet waar? Ik werd daarstraks bijvoorbeeld arrogant genoemd omdat ik de keuze niet snap . Maar dat maakt een forum ook wel weer leuk, lekker anoniem je hart luchten.
Ach ja, doen we zo maar verder Kinderachtig toch. Als er een Belg zijn mening zegt, ben ik 'tegen' de Nederlanders, maar goed... Die opmerking van de zuiderburen was toch ook naar België gericht. (ondertussen natuurlijk recht gezet!) Dat was vast ook iets dat alleen jullie was opgevallen dan, want mij zei het niets. En nog even; K3 waren in het begin énkel Belgen Neem mijn woorden zoals je ze zelf wil interpreteren, ik weet wat ik wil zeggen en hoe ik in elkaar zit en voor mij is er dus géén onderscheid. Moest ik een onderscheid maken, werkte ik zelf ook niet in de zorgsector, was gewoon even 'mijn' mening en zoals je wel weet heeft ieder een andere mening, waarvoor ook zeker respect van mij uit voor die van jullie. Ieder zijn ding, voor mij hoeft hier geen discussie te ontstaan tussen Nederland en Belgie, zoals ik al eerder zei, mij maakt het geen problemen, ik heb ook maar even mijn ideeën weergegeven net zoals ieder van jullie hier! We zullen wel zien wat het wordt met de nieuwe K3!
Vind je dat echt arrogant, dat ik vind dat zangeressen van een miljoenenconcept vooral moeten kunnen zingen, ongeacht wat ze verder nog voor talenten hebben? Dat is toch geen gekke redenatie?
Bovenste stukje ben ik het helemaal mee eens. Verder ben ik van mening (van mij he), dat de laatste jaren Karen en Kristel zeker ook meegelift hebben op het succes van nieuwe wervelwind Josje. K3 was echt aan het inkakken en het vertrek van Kathleen heeft K3 toen geen windeieren gelegd. Van wat ik gezien heb, maakte Karen vooral enorm veel fouten, vergat tekst en scenario de laatste jaren. Ik ben met Tim 3 keer naar een K3 concert geweest (met Josje dus) en het was echt opvallend dat Josje echt heel kindvriendelijk was, de pit erin hield, een praatje met de kinderen maakte enz. Kristel en Karen waren echt uitgeblust en hadden er al lang geen zin meer in en dat gewoon te zien. Verder was het mijn keuze ook niet, de nieuwe K3, ik had graag Demi - Lauren en Jindra gezien, maar die kleine hier kent inmiddels 10.000 luchtballonnen uit z'n hoofd, ik droom vanavond over dat rotlied. Hij vind Klaasje het liefst.. (lees: spreekt hem op het eerste gezicht het meest aan) en dat snap ik wel; Klaasje is de blikvanger nu, een knappe meid met sprekende ogen en een lieve uitstraling. Ik zie nu wel bij mijn zoontje dat DAT dus belangrijk is...
Inderdaad, maar het zij zo, ik trek het me ook niet aan hoor! Een geschreven mening komt ook geheel anders over dan een gesproken mening (met intonatie, nadruk, lichaamstaal...). Qua zangtalenten hebben ze misschien niet de beste gekozen, daar geef ik je gelijk in, maar als groep vind ik ze ook wel passen. En dat vind ik ook wel belangrijk, dat ze als groep met z'n drietjes kunnen samen leven, samen werken... Ik denk dat dit met Jindra bijvoorbeeld iets moeilijker had geweest, terwijl ze natuurlijk wel goed zong. Niets meer aan te veranderen, tenzij ze over een jaartje zeggen dat ze er genoeg van hebben
Jemig wat een negativiteit hier. Oude K3 gaat weg, helaas. Ik heb er van genoten, en nog steeds EN nu komt er een nieuwe K3 met Marthe, Klaasje en Hanne en ik ben er zeker van dat dat echt wel goed komt. Ik had zelf misschien liever Jindra gezien, maar meer omdat ze mooier kon zingen, meer niet. Klaasje kan niet goed zingen, is nog een beetje te haperig, maar vind dat ze het wel goed heeft gedaan, en die zang kan best omhoog gekrikt worden Hanne heb ik altijd al leuk gevonden, en vond ook echt niet dat ze het slecht deed hoor.. Marthe heeft een super mooie stem, en ja die rrr, nou en, ik stoor me er niet aan hoor, vind het wel leuk. Ik vind het een leuke/goede keuze, en denk dat dit best goed gaat komen hoor, zijn leuke meiden bij elkaar. AL die nieuwe nummers vond ik ook allemaal erg leuk, ik las hier op het forum mee, maar aan sommige reacties dacht ik echt, is het echt zo vreselijk slecht dan'? haha Maar vind t wel mee vallen. Vind alleen het nr dat de nieuwe K3 heeft gedaan, die Yodelee of zo iets wel het minst leuk haha. En het laatste optreden van K3 was ontroerend, wel een super leuk nummer Ik ben fan van de nieuwe K3! Leuk nieuw nummer ook 10.000 luchtballonnen, en nee dat was niet helemaal zuiver gezongen, maar dat was vast ook de spanning etc
Ik vind die Hanne een lelijk eendje, jammer dat zij is uitgekozen! Ze past helemaal niet bij de andere twee. Hanne is hardstikke dun en kort. Vooral Klaasje is mooi, vooral die ogen ook, wauw! Ik snap niet dat velen Klaasje niet mogen. Misschien jaloezie ofzo...... Marthe is ook een mooie meid. Behalve Hanne, bleeh
Vooral zeggen dat je geen onderscheidt maakt maar wel even je mening als Belg willen verkondigen en terloops nog een paar keer benoemen dat K3 oorspronkelijk uit Belgen bestond. Nee hoor, helemaal niet zwart wit toch.
Haha zou idd gewoon kunnen! Maar dat duurt nog even, hij is pas 7maanden, Of K3 dan nog bestaat?? Ik betwijfel het.