Oh my god, het valt zo op dat dit een Nederlands forum is en wel hierom: bij ons 'in Vlaanderen' werd Jindra van in het begin afgemaakt en afgekraakt omwille van haar arrogantie en TE fel zijn... Deze week was er nog een aflevering van telefacts en Jindra kwam daar in beeld omdat ze 2 (!!) keer de opdracht gaf aan de kapsters om haar haar anders te doen want ze vond het veeel te lelijk. Hoezo sterallures?? Marthe kwam ook eens backstage in beeld en die vroeg aan de kapsters: wat ga je doen met mijn haar? (dus eigenlijk hebben de dames hierin geen inspraak!) en Marthe zei: ja doe maar, jullie zijn de kenners... Zien jullie het verschil? Het is gewoon een feit dat wij in Vlaanderen gematigder zijn, minder rechtuit (wat ik vaak ook een nadeel vind hoor), minder arrogant (alhoewel er ook veel arrogante vlamingen zijn natuurlijk , ... En zoals iemand schreef ook Klaasje heeft dat niet: zij voelt heel goed aan dat ze zich wat moet inhouden, Lisa trouwens ook! Jindra viel daarom al dadelijk af, wat een voorbeeld voor kids, om "over lijken te gaan". Al vond ik haar reactie gisteren super! Ze was heel sportief naar Klaasje toe. Dus het zal daarvoor ook wel wat in 'scene' gezet zijn... Of net die beelden laten zien waarin ze zo overkomt... Wat betreft Hanne: zij is gewoon heel populair, en blijkbaar toch ook in Nederland want het was 50/50 stemmen dus 25 % Vlaams publiek, 25 % Nederlands publiek en 50% jury. De jury had 5 groepjes aangeduid (2x Lisa) en toch werd dit door het publiek veranderd naar (1x Lisa). En populariteit is toch het belangrijkste ook om zalen te vullen. Waarom krijgt Clouseau nog elk jaar het sportpaleis gevuld, omdat ze populair zijn! En ja ze zingen ook goed. (alhoewel ik Koen Wauters niet zo schitterend vond in de live show van K3). Maar ik vind dat de nieuwe K3 meisjes ook best goed zingen. En wat betreft Josje: ik was geen fan van in het begin en ik blijf ervan overtuigd dat zij degene was die nu wilde stoppen (dat was ook heel goed duidelijk gisteren, precies een ijskoningin, zonder emoties bij haar afscheid) en dat de andere dames zoiets hadden ja ok nu opnieuw K2 zoekt K3 en dan binnen 5 jaar ofzo het zelf toch echt beu zijn of te oud zijn... Dan stoppen we ook maar... Voor mij blijft K3: Kathleen, Kristel en Karen Ik ben nu meer fan deze formatie dan van K3 met Josje. Maar hey, meningen verschillen Prima toch! Ik hoop dat ons 'prutske' fan gaat zijn, zodat ik een excuus heb om te gaan. Alhoewel: mijn man en ik zijn deze zomer ook gewoon naar K3 gegaan onder ons twee
De kinderen hebben het vanavond gekeken met hun nichtjes en ze waren allemaal dolenthousiast! Ze vonden de meeste nieuwe liedjes ook leuk. Grappig was dat mijn nicht met wie ik het helemaal niet over K3 heb gehad, hetzelfde groepje voor ogen had (het winnende groepje). Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen, is allemaal nog zo onwennig voor ze, maar ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt!
Ook ik ga hier afsluiten met een positieve vibe Heb ontzettend genoten van deze show en helaas heeft niet mijn favo. groepje gewonnen maar als de kids deze combinatie gaan pruimen dan vind ik het allemaal best.
Snap je maar. Vind jammer dat er dan een.minder pittige dame in zit. Juist omdat v ze ook veel inkomsten genereren van uit Nederland. We zijn iets groter dus meer Nederlanders sprekende kinderen dit is toch de doel groep. Het hele brave ben.ik niet v zo van er mag ook een.ondeugende in zitten. En Karen en Kristel waren wel aan hun top vind ik wat betreft leeftijd. En dat mag ik zeggen ben net zo oud als Karen. En dan kun je niet meer voor een fruitig meisje gaan. Een voetballer stopt ook rond zijn 36 s te jaar. Zie lijn zelf niet meer in een regenboog jurkje lopen. Josje zelf is nog jong nog geen 30. Was fruitig. Maar kwam erbij. Ze het het gehoord graan als neerlands vlapuit ze is van naturen spontaan.
Ok ik was al weg, maar wilde jullie dit toch niet onthouden. Houd mijn hart vast, dat wordt nog wat de 28e. Nogmaals tot ziens, nu echt . Dit is de waanzinnig drukke agenda van de nieuwe K3 - HLN.be
Ik ben wel tevreden, had wel liever Lisa erbij gehad, maar ik vind Hanne ook aardig. Niet de beste stemmen, op Marthe na, maar daar kan aan gewerkt worden.
Ik ga Jindra echt missen. 😢 Wauw! Wat een uitstraling en talent heeft die meid! 👍 Ook mijn man was vrijwel meteen fan. Wat jammer dat zoveel mensen afknappen op zo'n zelfverzekerde jonge vrouw. Desondanks wens ik de nieuwe K3 het allerbeste toe! Ik weet niet wat doorslaggevend was voor deze groep, maar ik vertrouw erop dat de professionals weten wat ze doen, en de in hun ogen meest succesvolle keuze hebben gemaakt.
Whoei! Happy met dit groepje! Ik had gehoopt op Marthe en Hanne, en of Jindra of Klaasje er dan bij kwam maakte me niet heel veel uit. Jindra heeft echt talent, maar schopt toch al tegen bepaalde dingen aan en komt best arrogant over (en dan bedoel ik niet haar ambitie). Ik denk dat samen met haar in 1 groepje behoorlijk pittig zou zijn. Klaasje heeft helaas een mindere stem, maar is een echt k3 meisje, ze lijkt me echt super leuk!
Ik zit ook inderdaad met verbazing sommige reacties te lezen. Het lijken potverdorrie wel een stelletje brugklassers met hun knap en niet knap. Ik mag hopen dat hun kinderen niet tot zulke verwaande en domme schepsels zullen uitgroeien. Niet echt een positieve aanwinst voor de samenleving. Ook ergens een opmerking over dat een echtgenoot ook niet zo blij was met de combi OMG,is het een pedo ofzo?? Ik zou me toch grote zorgen gaan maken als mijn man zulke opmerkingen zou gaan maken. Het zouden zijn dochters kunnen zijn. Is toch wel duidelijk dat het ZP IQ schrikbarend aan het zakken is. Geldt overigens niet voor iedereen maar dit is toch wel erg tekenend.
Leuk om te lezen, jammer weer die negatieve ondertoon, dat weten we nu wel, hoe je erover denkt. Ben het nog steeds niet met je eens, tenminste, ik zie het helemaal goed komen Als je ziet wat ze de afgelopen week aan choreografie en teksten hebben geleerd.... is al een hele prestatie op zich! En ze zijn zo enthousiast en nog zo jong, die gaan het echt wel redden! Denk dat ze dat achter de schermen ook echt wel hebben gezien, nog beter dan wij. Denk dat Jindra daarbij uit de toon is gevallen (figuurlijk ) en aangezien ze niet populair was zou het ook niet zo'n slimme zet zijn geweest om haar in K3 te zetten. Onze oudste straalt helemaal als ze aan de nieuwe K3 denkt, terwijl ze niet zoveel meer met K3 heeft.
Ben het met je eens, maar met het pedo gedeelte ga je te ver. De dames van K3 zijn al volwassen, 2 al in de 20 volgens mij. Daarbij is de man van degene die het schreef mischien ook nog wel in de 20. En dan nog, een vriendin van mij heeft een man die 20 jaar ouder is en hij is geen pedo! Heeft 3 kinderen met haar. Ik vind het een echte K3, lekker speels, misschien niet de knapsten maar een leuke uitstraling! Ik vond Josje af en toe wel tegen te sexy aan. In het begin paste ze er goed bij maar na verloop van tijd werd ze anders, meer op zichzelf had ik het idee.
Ik vind het zo jammer dat Lauren er niet bij zit. Ze is zo goed! Lauren-Klaasje-Hanne was mijn favoriete combi!
Nou inderdaad. Jammer dat het zo moet, en dat geldt voor het hele topic inmiddels. Het is ook niet mijn favoriete K3 maar dit gaat nergens over. Ik heb mijn dochter vanmorgen 10.000 luchtballonnen laten zien en ze vond het prachtig!
Nou ik vind het echt een mooi plaatje, krijg tranen in mijn ogen als ik het filmpje terugkijk waarop de drie 10.000 luchtballonnen mogen zingen en vind hun interviews ook goed gaan, het lijkt te klikken. Ik bedacht ook waarom deze drie waarschijnlijk zo populair zijn en waarom ik ze ook leuk vind: veel mensen kunnen zich erin herkennen. Het zijn/lijken meisjes zoals jij en ik, 'gewone' enthousiaste meisjes die het met plezier (en bezieling) doen. Ik vind dat het inspirerend werkt, dat zij het nu zijn geworden. Zo van: de top is niet onbereikbaar ook al ben je zachtaardig / nog onervaren. Ik vind dat het nu iets uitstraalt van: 'Als je maar wil' en 'Als je maar plezier hebt' en dat vind ik iets heel prettigs, zeker voor kleine kinderen die nog een hele toekomst voor de boeg hebben. Niet dat zij dat per se erin zien maar die vibe krijgen ze vast mee Vergeet ook niet: de meisjes hebben allemaal een lied + choreo voor de haarkleurduels moeten in studeren (= 1), voor de acht-combinaties-medley (= elk 4), voor de vijf overgebleven combinaties (= elk 4) en dan ook allemaal die 10.000 luchtballonnen (= 1). Dat is als ik het goed heb tien liedjes en choreografieën in no-time! Dat is ze toch meer dan aardig gelukt Volgens mij moeten ze achttien choreografieën leren voor de tour, en daar hebben ze zo'n twee weken langer de tijd voor. Met wel heel veel andere dingen tussendoor zoals inzingen in de studio, en scripts leren, maar toch. Dit gaat gewoon goed komen Zo niet, dan niet, maar om er nu al vanuit te gaan dat het flopt is onzin! Goed, liefde, ik ga de nieuwe K3 lekker volgen! <3 (en Lauren, Jindra en Lisa ook op hun accounts haha)
Vanavond om 18:00 de herhaling op SBS9 o enneh ik had eerst geen voorkeuren eigenlijk niet echt gehad ook maar ben dus voor groepje 6 gegaan wel leuk dat zij ook hebben gewonnen ik vond het super leuk