K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavC

MamavC Niet meer actief

Nou zeg, gaat het een beetje? Ik heb ook gezegd dat ik ze niet knap vind (en daarbij aangegeven dat dat niet belangrijk is voor K3), omdat het er toevallig over ging in dit topic. En ja, net zoals de zang, uitstraling en de houding wordt er ook geoordeeld over of het uiterlijk je wel of niet aanspreekt. En ik vind ze persoonlijk niet zo mooi, een ander weer wel..
    Dan hoeft mijn dochter toch geen verwaand, dom schepsel te worden? :(

2. Amare

Amare Niet meer actief

Als dat IQ aan het zakken is, komt dat in ieder geval mede door jouw post.
    En met je 'OMG', dubbele vraagtekens enz. zit je zelf ook aardig aan een brugklas niveau.

3. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Voor wie het leuk vind, Jindra en Lisa zijn om vijf uur te gast in een programma op
    SBS 6. Ik kijk het wel vanavond, vooral omdat ik benieuwd ben naar Lisa. Vond dat ze 0% kans had (enige met andere haarkleur, tegenover de publieksfavoriet vanaf de eerste minuut en ook waren de blonde beide NL en zou de kans op 2 Nederlanders wel erg klein zijn). Vraag mij af hoe ze de show en de week beleefd heeft. Denk dat ze zelf ook wel wist dat haar kansen erg laag waren. Dat vond ik wel sneu. Ze is een mooie en erg goede zangeres.

Overigens ben ik wel erg blij met de gekozen K3 hoor, hoop ze nog eens met mijn dochter te gaan zien.

Waarom zou Lauren er niet bij zijn? Geen zin of misschien verplichtingen in eigen land. Misschien hebben ze sowieso alleen de Nederlandse afvallers gevraagd.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoop t...

Wat een drukte... niet de vraag of een eerste burn-out komy maar wanneer. Je moet heel sterk in je schoenen staan om vrijwel alles wat je hebt (denk aan Klaasje die naar België moet) moet achterlaten. Ze zijn nog zo jong. Als niet-bn-er kun je niet beseffen hoe compleet 180gr je leven gaat veranderen. Hoe druk je het gaat krijgen en hoe weinig tijd je nog voor jezelf hebt.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Eens met wat iemand hier schreef over de oude k3.
    Vond het ook niet meer kunnen in hun regenboog jurkjes. Karen opgedoft als soort van tienermeisje.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Er zijn toch wel meer artiesten die dit ook min of meer hebben meegemaakt. Het zal zeker hectisch worden maar denk dat ze wel hebben laten zien dat ze het aankunnen. En de oude K3 heeft toch ook nooit een burnout gehad, waarom zouden deze meiden dat wel krijgen?
    En verhuizen, tja, moet vaak ook als je gaat studeren, ik zie het probleem niet zo. Antwerpen is 1,5 uur van waar Klaasje woont, is wel te doen lijkt me.

7. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zal dadelijk ook eens kijken. Wat je zegt over Lisa ben ik het mee eens. Ze had echt mindere kansen.
    Sneu voor haar, want ze heeft echt wel heel wat in zich.:)

Ben ook blij met de nieuwe K3. Ook niet mijn keuze, maar dat is niet belangrijk. Vond het leuk om te volgen en gun die meiden het succes.
    En ik vind ze alle drie prachtig! Maar Klaasje vind ik een echte schoonheid hoor!

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ben je wel helemaal lekker?? Of iemand zijn echtgenote een pedo is????:$
    Ik zou eerst naar je eigen IQ kijken!

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Dankje voor de tip, ik ga zo zeker even kijken:)

10. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Dat weet ik wel zeker! Zowel Josje en Jindra zijn geen afspiegeling van de Nederlandse maatschappij en mensen. Heel jammer!

11. mumija

mumija Niet meer actief

Wat is er nu weer "mis" met Jindra en Josje??:(

12. McDsee

McDsee Niet meer actief

Jeetje wat een kort en braaf interview!

13. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Zou ik ook wel is willen weten??

Ik vind het 2 leuke mooie meiden;)

14. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Nou inderdaad, nodig ze dan niet uit. Op fb stond dat je al je vragen voor deze 2 meiden mocht doorgeven. Ze hebben er wel 1 gesteld, en dan ook nog de meest vd hand liggende....

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Waar slaat dit nu weer op?

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Sorry dubbel bericht

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Lees eens even terug!!! Daar staat een betoog van Juf1987 zij is een Belgische. Dan snap je het. En ik reageer daarbij op Lise. Daar slaat dit op!!

18. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Das raar, de Facebook van Lauren is er niet meer, of in elk geval niet meer openbaar.....

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind dat niet zo raar, ze gaf aan dat ze terug naar school gaat en uit de schijnwerpers stapt. Het was voor haar K3, of niets.

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Jee, sommige complottheorieën en uitlatingen gaan wel erg ver. Ik heb gister de finale gekeken en vond dit eigenlijk wel gelijk het leukste K3 trio en het publiek reageerde ook het meest enthousiast op hun, snap al die negativiteit hier dan ook niet...

Deel Deze Pagina