K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    De reacties over Josje en Jindra zijn op mij bedoeld... ik had geschreven dat de (meeste of toch veel die ik ken) geen fan zijn van beide dames omdat ze zo arrogant en rechtuit overkomen... Ik had het veralgemeend, omdat ik vind dat de meeste Nederlanders een stuk rechtuiter zijn dan wij Vlamingen (wat ik trouwens ook soms echt wel jammer vind voor ons, rechtuit zijn is geen negatieve eigenschap) Maar Jindra haar 'ik ga ervoor en als het moet over lijken'- mentaliteit is gewoon iets waar wij (alleszins ik en heel wat mede-vlamingen) minder mee om kunnen...

Daarop reageerde dus iemand anders dat Josje en Jindra echt niet de doorsnee - Nederlander zijn en dat zij stukken rechtuiter en (ik interpreteer het als) arroganter zijn dan de rest van Nederland...

Maar ik merk wel op dat jullie hier in Nederland er veel beter mee om kunnen. Bij ons viel Jindra daarom af als favoriet en werd ze zo afgemaakt op sociale media (waar ik trouwens niet aan mee deed...), terwijl hier toch heel veel dames echt Jindra erin wilden... Dus ik begon mijn post: het valt me op dat ik op een Nederlands forum zit... en dat blijft wel zo ;)

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Zo, het gaat er hier af en toe stevig aan toe zeg!

Dit groepje was ook niet mijn eerste keuze, maar dit is het wel geworden en daar hebben we het mee te doen.
    Mijn dochter van bijna 6 is in de wolken met deze combinatie. Ze was voor klaasje en marthe en die zitten er beiden in!
    Inmiddels zijn we een paar dagen verder en mijn dochter wil niks anders dan filmpjes van de nieuwe nummers kijken, oefent de nieuwe nummers, die galmen de hele dag door het huis.
    En ze weet dat wij kaarten hebben en ineens zei ze "ga ik dan Klaasje in het echt zien??" Te schattig!

Klaasje, Marthe en Hanne.
    In principe drie redelijk onervaren meiden.
    Lisa, Jindra en Lauren hadden meer ervaring.
    En daar zit denk ik een groot deel van de 'kunst'
    Deze nieuwe K3 is nog te vormen, ze zijn bleu.
    Ze zijn jong, kunnen nog gekneed worden en getraind worden.
    De andere dames waren al gebekter en het is lastiger om iets af te leren dan iets aan te leren.
    De nieuwe K3 zal op elkaar ingespeeld raken en doen wat er van ze verwacht wordt, er zal nog weinig tegengas gegeven worden, wat de afgevallen dames waarschijnlijk wel hadden gedaan.

Of ze deze enorme drukte aankunnen, het weg zijn bij familie en vrienden en lange dagen maken, dat zal de tijd leren. Ze zijn jong, ze willen dit graag, dus de inzet zal er zeker zijn.

We zullen het zien in maart, dan ga ik met mijn dochter naar de HMH. En gaat mijn dochter Klaasje in het echt zien en zullen we ongetwijfeld samen de liedjes mee zingen. Want ja, het was dan niet helemaal mijn keuze, de liedjes zullen vast en zeker aanstekelijk blijven ;)

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Over die aanstekelijkheid: echt wel. Ik heb de hele tijd het geyodelee yo de leehee yo en wat doen we als het binnen regent in mijn hoofd :D

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Vandaag de gastkindjes en ze willen alleen maar de nieuwe K3 horen, jammer dat er maar 6 nieuwe nummers zijn 😂
    En het leukste nummer? Kus van de juf!

Kinderen kunnen beter tegen verandering dan volwassenen, dat blijkt wel weer!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Zijn de nummers al beschikbaar dan?

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha hier is het ook alleen maar filmpjes terugkijken ;). Als het binnenregent vinden ze erg leuk (ik ook!) en ik vind kus van de juf ook heel erg leuk (ook zo grappig dat ze een echt belgische uitdrukking gebruiken). De kinderen vinden kusjessoldaten ook erg leuk en jij bent de bom.

En de jongste vindt de hippieshake van Demi zo leuk. Vooral het stukje dat ze heel rauw zingt: het is luid! Doet ze dan helemaal na, zo grappig, gister achterop de fiets ;)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij kijken de filmpjes terug op de site van SBS6.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ja :) ik ook! oh en dochters vinden het afscheidsnummer ook leuk - vooral door "he mama se, mama kuma kuma he mama loko loko la oya oya lele" - hoewel ze het riedeltje nog niet helemaal uit hun hoofd kennen hihi

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zouden best naar de afscheidshow willen, maar 120 euro met z'n vieren.... beetje teveel van het goede ;)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb het allemaal niet zo gevolgd, maar mijn dochter van bijna 4 vind het allemaal prima. Ik denk dat als de liedjes hetzelfde blijven, het best een succes kan worden voor de 'nieuwe' generatie. Die weten niet beter

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Haha ja, ai, ik zat ook al te kijken. Wil misschien wel alleen gaan maar da's ook al 40 euro.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja is prijzig maar nog wel te doen. In Ahoy waren nog wel mooie plaatsen voor in je eentje :)

Ik wil ook best in mijn eentje maar kan ik niet maken tegenover de kinderen natuurlijk :D. Mijn man vindt het ook erg leuk dus ja wordt toch met z'n vieren dan...

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier ook!
    En vanmorgen zat mijn dochter achterop de fiets "eeheehee eeheehee, schreeuw het uit, schreeuw het uit,achteruit achteruit!" :D Een kus van de juf ;)

En zo zie je maar weer hoe makkelijk kinderen met zo'n verandering om kunnen gaan. Als de liedjes leuk zijn en de dansjes ook, dan is het voor hun best.
    Tenminste, voor mijn dochter.
    En ook al had ik dan voorkeur voor een andere combi, dan nog…. ik weet zeker dat het snoetje van mijn dochter tijdens het concert, onbetaalbaar zal zijn!

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  15. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ok, ik vraag dit me al een tijdje af en ik bedoel het echt echt echt niet veroordelend, over smaak valt niet te twisten enzo.. maar ik ben oprecht benieuwd.

K3... dat is toch eh.. kindermuziek?
    Luisteren jullie zelf ook naar K3? Ik kan me niet voorstellen dat ik alleen thuis ben en dan kusjesdag of de drie biggetjes ofzo ga opzetten.
    En nogmaals: prima hoor, zelf weten. Maar ik ben wel nieuwsgierig. (als ik jullie ook hoor zeggen dat je er alleen heen zou gaan enzo.. ;) )

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
  18. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Telegraaf

Verder programma niet gevolgd maar hier schrok ik echt van. Jaren ploeteren, je leven en privacy opofferen en dan nog zo weinig er aan over houden... Want ga je dat omrekenen naar uren en wat andere artiesten verdienen en wat kennelijk die kaarten doen dan zijn ze echt keihard genaaid. En tuurlijk, als je iets doet wat je leuk vind hoef je daar echt niet gruwlijk rijk van te worden maar je hele leven opofferen voor k3 en dan net boven de miljoen uitkomen is echt niet normaal.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee hoor ik zet het niet op als de kinderen er niet zijn. Mijn man heeft wel eens dat hij naar zijn werk rijdt en halverwege bedenkt: oh, ik heb K3 op staan :D (van de dag ervoor met de kinderen in de auto ;))

Maar ik word wel blij van ze. Weet ook niet of ik er serieus alleen heen zou gaan, maar zou het stiekem wel leuk vinden, vooral nu met de nieuwe K3 erbij.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vond het als best veel klinken ;). Voordeel van bij K3 zitten is wel dat er heel veel in je wordt geinvesteerd en daarbij loop je dan zelf geen risico. Dat is bij bv. Koen Wauters anders denk ik.

Als je 2 miljoen omrekent per maand (16 jaar lang) kom je op ruim 10000 euro. Vind ik best heel netjes ;)

Deel Deze Pagina