20.000 euro per maand ( laten we even ruim bruto rekenen) vind ik echt niet veel als je onderdeel bent van zo'n giga merchandise met niet alleen shows, maar ook acteerklussen, musicals, constante choreografie lessen, nauwelijks thuis zijn. Wat een geld zal daar in omgaan. En idd, ze hoeven dan niet zelf te investeren maar je leven wordt wel beheerst en je bent bver. Daarnaast zal dit geld ook weer geïnvesteerd zijn, verdienden ze misschien nog minder en is het door goed beheer meer waard geworden. Omdat Karen "maar" 1.2 miljoen heeft. Ik vind het in verhouding gewoon echt niet kloppen.
ik draai het ook wel eens hoor als ik alleen ben, oefenen voor als ik met mn dochter dans en zing, de nieuwe liedjes moet ik ook weer leren kennen word dr altijd vrolijk van
Oh ik luister het ook Maar dan niet de voorbeelden die jij gaf: ik kan echt vrolijk worden van mama se, alle kleuren, oya lele, bij de politie en als ik in een melige bui ben dan zet ik de 'balades' op: wanneer zie ik jou terug, je hebt een vriend, voor eeuwig en altijd, ... lekker potje huilen en ik kan er weer tegen zeg maar... Heb al tegen mijn man gezegd dat ik "wanneer zie ik jou terug" graag wil op mijn begrafenis... Dus ja ik vind het ook leuk om te luisteren maar ik hou niet van die échte kinderliedjes zoals bv. het nieuwe het regent binnen en drie biggetjes... althans niet om alleen te luisteren
Ik ben erg blij met de nieuwe K3. Ga met mijn nichtje in februari naar de show. Ik had de kaartjes al voordat bekend wie de nieuwe K3 ging worden. Over de vraag over het alleen naar een show gaan: Ja, K3 maakt kindermuziek, maar er zijn best nog veel volwassenen die er ook fan van zijn. Ik ben er zelf jarenlang fan van geweest (toen nog met Kathleen). Ik ging nooit alleen naar een show, maar wel met andere meiden van mijn leeftijd (ik was destijds 18). Mijn zwager is nog steeds enorm fan van K3 en hij is momenteel 27. Het lijkt vreemd om als volwassene K3 nog leuk te vinden, maar het komt vaker voor dan je denkt Mocht K3 over een aantal jaren nog bestaan, dan zou ik het hartstikke leuk vinden als mijn dochter er helemaal weg van gaat zijn. Als de portemonnee het toelaat zal ik haar ook wel meenemen naar shows. Ook al vind ik het een goede keuze, ik moet toch (net als destijds bij Josje) nog zien of ze het lang gaan volhouden (ik hoop het wel). Voor mij bestaat er maar 1 echte K3 en dat zijn Karen, Kristel en Kathleen. Voor mijn dochter zullen Marthe, Klaasje en Hanne gewoon K3 zijn.
Blijkbaar! Ik vind het wel grappig om te lezen, ik had er geen idee van! (nouja, op die eh aparte meid van "fans' van een paar jaar terug dan. ) Maar als je er gelukkig van wordt, lekker blijven luisteren!
Haha, dat meisje kende ik toevallig (nou ja, ik kwam haar wel ees tegen) en die was idd wel van het extreme. Wat ik bij shows altijd 'raar' vond: op het eind mochten de kinderen naar voren om een tekening ofzo aan K3 te geven. Het waren echter de ouders die als de kippen vooraan stonden en gewoon even andere kinderen opzij drukten om hun eigen kind voor te laten gaan.
Ik vroeg de kinderen wie ze het beste vinden zingen van de nieuwe K3 en ze zeggen Hanne, of Klaasje Zie je maar weer dat het toch niet om het meeste zangtalent gaat
Mijn dochter haar eerste woorden vanmorgen: "mag ik de liedjes van K3 kijken op je telefoon?" Mijn dochter is happy. En als zij happy is, ben ik dat ook
Staat online (Telegraaf) 'Kijkersstemmen kansloos bij K3 zoekt K3' van onze redactie De stemmen van tv-kijkend Vlaanderen en Nederland zouden niet hebben meegeteld in de uiteindelijke verkiezing van Hanne, Klaasje en Marthe als nieuw K3-trio. De jury bepaalde in de finale voor 50% welke formatie de nieuwe melkkoe van Studio 100 zou worden, het publiek ook voor 50%. Maar daardoor lag de keuze al vast, zo concludeert Het Laatste Nieuws. Een rekensom leert dat alleen wanneer het publiek ook unaniem voor een van de vijf trio's waaruit werd gekozen had gestemd, er een gelijke stand was geweest. Dat de tv-kijkers allemaal hetzelfde stemmen, is uitgesloten. De kijkers waren vantevoren al 'gewaarschuwd', schrijft de Vlaamse krant. "We moeten daar niet flauw over doen, natuurlijk hebben wij een hand in de uiteindelijke keuze", zei Studio 100-baas Anja Van Mensel eerder in een interview. Er is niet verdiend aan de kijkersstemmen: de gehele opbrengst ging naar een goed doel, Rode Neuzendag. Kortom oneerlijk dus!!!! Anders had klaasje het nooit gewonnen van jindra! Ik ga m'n geld terug eisen voor het sms'en lol
Tuurlijk laat studio 100 het publiek niet bepalen, maar ik denk wel dat door te stemmen duidelijk werd waar een voorkeur lag. Net als het kleuren van de haren:zo wisten ze zeker dat er een Vlaamse en Nederlandse in kwamen. Ik vind het alleen maar heel slim En nu dat bekend is geworden dat Kristel manager is, snap ik haar soms felle reacties ook wel. Je wilt wel mensen hebben waar je mee kan werken he.
Is dit werkelijk nieuws . Dit is toch geen super ingewikkelde wiskunde...? Een kind in de brugklas dat even goed nadenkt kan je zo vertellen dat dit zo is. Studio 100 is volledig eerlijk geweest en hen valt hoogstens te verwijten dat de formulering suggestief is voor iedereen die weinig op heeft met wiskunde. Ik vind het overigens wel jammer dat Lauren er niet bij zat. Zij was mn favoriet .
O hemel... Ik merk nu pas dat deze hele hype aan ons voorbij gegaan is.. Mijn meiden hebben geen flauw benul dat er een nieuwe k3 is. En een nieuw cd?? 😳 Oeps. ..
Oh ja hoor ik luister ook alleen k3 en ben 35 hahaha. Wordt er vrolijk van. En dan met name de nummers mama se, drums gaan boem, parapluutje, eyo, viva viool en zwaai als je verliefd bent heerlijk hahahahaha.
Wow, vrijdag komen de nieuwe clip en single al uit! Leuk! https://www.facebook.com/K3fan/videos/10154461961018357/
Ik vind K3 leuk! Ben 25, maar dat maakt me niks uit Luister t ook als ik lekker alleen ben hoor haha Die nieuwe nummers vind ik ook erg leuk wordt er ook erg vrolijk van Mijn dochter klikt wel eens een nr aan op youtube, voornamelijk Alle Kleuren en De drie biggetjes vind ze erg leuk, maar verder heeft ze er niks mee hahaa, jammer