K3 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Talvi, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hmm de tracklist valt me een beetje tegen...
    Vind het teveel liedjes van het Kathleen tijdperk hebben en minder van het Josje tijdperk...

Desondanks komt ie er wel denk ik ☺️

2. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zie nu zelfs dat de tracklist bijna hetzelfde is als de CD destijds met Josje. Jammer...

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    O haha oeps ik maar praten terwijl het allang bekend is ;)

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Waaah ik vind die clip echt zo fantastisch!

(Ga ik toegeven dat ik een beetje emotioneel word van het definitief zien en horen van die drie nieuwe meisjes als K3? Oké, dat ga ik toegeven ;) )

5. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Ik vind de clip ook erg leuk!! Vond Hanne in de shows altijd vrij onzeker overkomen, maar in de clip gaat ze helemaal los! Ze zingt hier ook best goed vibd ik! (Vergeleken met de shows)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vind ik ook

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Én dat dacht ik ook gisteren.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat zeiden de kinderen en ik gisteren nou ook inderdaad. Maar het voordeel was dat ze lekker op tijd naar bed konden haha.

Ik vind het wel jammer dat de nieuwe cd niet voor 5 dec in de winkel ligt, ik zou zeggen gemiste kans maar vooruit hij word vast toch wel voldoende verkocht.

Gisteren (vast door het gemis op tv) maar kaartjes voor een van de concerten gekocht. Plekjes op de eerste rij gingen door twijfel wel/niet doen bij mij aan mn neus voorbij dus nu plekjes op de tweede rij, we gaan vast genieten.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Niet zo gek natuurlijk, want de stemmen zullen vast bewerkt worden ;) Want Klaasje en Hanne gaan niet in een week in ene wel heel lekker zingen haha.

MAAR neemt niet weg dat ik het wel een erg leuk liedje vind! Minder in de stijl van de 'oude K3', een beetje nieuwer. Kids vinden het ook erg leuk! En de clip is wat mij betreft ook top. Al vroeg ik mij wel af of de jurkjes nog korter konden :$ Viel mij al op in de live-show met het regenboogjurkje en dan het dansje met de knieën zo omhoog.. Maar is ook in de clip zo. Ik ben echt niet preuts aangelegd of iets en ze zijn jong genoeg om het te kunnen hebben, maar wat is 5cm langer.. Dan doet het minder shirt-achtig aan haha.

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ohhh ik heb m'n telefoonrekening binnen. Ga niet zeggen hoeveel het is, maar het is wel schrikbarend. Jeetje. Ik heb me echt heel dom helemaal laten meeslepen. Slecht :):):)

11. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Bedoel je dat je zo vaak hebt gestemd?:$

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ojee... Heb je echt veel gestemd dan? Ik kan me met talentenshows gelukkig heel goed bedwingen. Heb nog nooit gestemd.

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Oei jammer. Ik heb het wel geprobeerd maar mijn telefoon is ervoor beveiligd. Ik heb het niet via vaste nr gedaan omdat ik in dit geval echt dacht dat stemmen geen invloed op de uitslag had....

Maar het zou mij ook gebeurd kunnen zijn, zo was ik in de ban van deze show....

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ja zo veel dus. Schaam me kapot. Ik ben helemaal geen sms-stemmer met tv-programma's maar hier zat ik echt helemaal in. Oeps.

Deel Deze Pagina