Ik heb er een, maar die doet er 10 minuten over om de fles te verwarmen. Wil straks ook groentenhapjes ermee opwarmen. Nu zag ik de beaba bib secondes (2 minuten) en de avent (4 minuten). Wie heeft ervaring met 1 van deze 2 (of een andere die er sneller dan 10 minuten over doet?)
Ik heb die van Avent. Voor een fles koude melk (180 cc) doet ie er 6 minuten over. Maar dan is het ook echt warm. Ik zou het ook vier minuten kunnen doen. Groetjes Firella
Ik heb de beaba bib-seconds. Op zich een prima ding die inderdaad flesjes warmt in 2-4 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid voeding) dmv stoom. Ik ben sinds vandaag overgegaan op de magnetron omdat ik steeds m'n handen brand aan de stoom die ervanaf komt op het moment dat ik de flessenwarmer open doe. Als je even geduld hebt is die stoom wel weg maar daarvoor heeft onze katja vaak geen geduld. Mocht je hem willen kopen, ik bied hem te koop aan voor 20 euro excl verzendkosten. Nieuw kost hij 30 euro. Hij is maar 5 dagen gebruikt omdat katja de 1e 10 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen.
ik heb vandaag met die van avent in mijn handen gestaan, maar twijfelde omdat erop stond dat een fles van 125 cc 4 minuten duurt. nu vraag ik me af hoe lang het duurt voor een fles van 200 warm is en straks de groentenhapjes. misschien weet jij dat jo79?
Ik geloof een minuut of 4, maximaal 5. Sinds de laatste 2 weken warm ik het op in de magnetron. Maar ik zal vanavond de avondvoeding (200 ml) er eens in opwarmen en kijken hoe lang het erover doet en dan laat ik het nog even weten. Die Difraxflessen doen er trouwens wel een minuutje langer over met die dikke bodem dan bijv. Avent flessen. Wij zaten ook in de winkel wat te twijfelen tussen die twee. Maar ik vond die Beaba wat hoger en toen ze voordeed hoe hij werkte, brak de knop spontaan af. Toen had ik mijn beslissing snel gemaakt.
ok, dank je. ga ik toch voor de avent, want over die bib secondes heb ik minder goede verhalen gelezen..