kaakchirurg bellenop zaterdag?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mimi83, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik verga van de pijn in mijn verstandskiezen rechts. Boven en onder, dekaakchirurg heeft een paar weken geleden links een slechte kies getrokken en vanaf toen voelde in af en toe mijn kiezen rechts zo zeer doenmaar nu heb ik sinds gister onafgebroken pijn in mijn mond, ik kan nu dus ook niet meer slapen ervan.

Ik moet naarde kaakchirurg, tandarts mag dit niet, beide kiezen zijn redelijk gezond en zitten vol met zenuwen dus.

Nou is de vraag denken jullie dat ik zoiezo moet wachten tot maandag of kan ik vandaag ook bellen?

alvast bedankt.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk niet dat je de kaakchirurg uberhaupt kunt bellen op zaterdag, dus ik zou toch de dienstdoende tandarts bellen en niet doorlopen met deze pijn. Meldt het hele verhaal even bij deze tandarts en dan kan die je adviseren waar je terecht kunt...

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

moet ik nog wel even wachten tot een schappelijke tijd denk?

rond 9 uur?

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

bellen hoor. pijn is pijn. er zijn niet voor niets weekend diensten :D

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oh ja zou wel gewoon de tandarts bellen idd

6. Niet meer actief

Nee joh gewoon bellen

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he dames, heb toch nog een paar uur geslapen op paracetamol en denk dat ik vannacht mijn kaken geklemd had of geknarst heb want pijn is nu houdbaar. dus ik wacht tot maandag, dan hoef ik het ook niet gelijk het geld voor te schieten en daarna bij verz. te claimen, gaat het gewoon direct naar verz.

heb de verwijzing nl. al liggen.Dus ik ga het weekend nog even door op paracetamol..
    Dank jullie

8. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik werk zelf bij de tandarts, maar een kaakchirurg is ook niet aanwezig in het weekend.
    Mocht je evt. maandag bellen naar kaakchirurg of tandarts dan kan je gewoon behandeld worden, verdoving maakt ook niets uit.
    Alleen met een foto voorzichtig zijn. Als schijn je van een keer vliegen in het vliegtuig meer straling te ontvangen.

Succes!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben voor kaakchirurgie gewoon in het ziekenhuis behandeld en daar is altijd wel iemand te bereiken. Voor klachten na de behandeling, kon ik de afdeling kaakchirurgie bellen en konden ze daar mijn vragen beantwoorden.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dank jullie wel dames,ik ga eerst eens naar de tandarts bellen zo, even zeker weten dat het mijn verstandkiezen zijn, heb nl. ook het gevoel dat re een gaatje zit in kies voor verstandskies of verstandskies, kan het niet zien.

Foto's zijn al gemaakt. ze zouden er ook uitgehaald worden, maar kaakchirurg gaf zelf aan met deze twee (onder /boven) te wachten aangezien in meestal niets voelde enze erg vast zitten en ik bloedverd. gebruik. Dus zouden we wachten tot na bevalling. i.v.m. de bloedverd. en betere pijnstilling.Foto's hoeft dus niet meer, zijn vorige keer ook met loodschort genomen, zat toen voor mijn nod. :D dat scheelt weer.

jullie horen hoe het afloopt.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ben bij de tandarts geweest was inderdaad een gat in mijn verstandskies en hij heft hem eruit gehaald, jee. lekker bij mijn eigen tandarts is een stuk beter als kaakchirurg. Maar goed de onder verstandskies kan hij niet doen die zit een beetje vreemd en de tandarts zei ook laat die inderdaad maar zitten tot na de bevalling.. Maar goed de pijn veroorzaker is eruit, kon er gewoon doorheen kijken, gek he dat dat zeer deed.

dat zijn 2 kiezen deze zwangerschap, gaat goed zo :(

van mij mag er een slotje op..

Deel Deze Pagina