ABij mijn andere 2 kinderen. Lukte het maar 10 weken om bv te geven. Ik hoop dat het deze x langer lukt. Mijn oudste zoon had reflux, waardoor hij op den duur niet goed groeide. En ik ben overgestapt naar fv. Kreeg nergens goede begeleiding en had nog nooit van een lk gehoord. Mijn jongste zoontje had reflux en KMA. De reflux werd nu erkend, maar de KMA niey. Dus liep mijn voeding weer erg terug. Weer kwam mijn zoontje niey aan. Pas met 8mnd werd er geluisterd en ben ik met nutramigen mogen beginnen. zag gelijk verbetering. Jammer genoeg dus ook met 10w moeten stoppen. Is het nu raadzaam om zelf op een kmv dieet te gaan? Alle 2 mijn zoontjes hadden ook veel en vaak last van spruw. Alleen daktarin gel werkte. Kan ik nu beter al beginnen met smeren van daktarin zalf op mijn. tepels? Hoe kan ik dit voorkomen? super bedankt alvast voor het beantwoorden. p.s heb dit vanaf mijn tel gestuurd. Sorry voor mijn spelfouten
hoi jij hebt al heel wat meegemaakt zeg. Fijn dat je toch weer gemotiveerd bent om BV te gaan geven. Ik denk dat het in jouw geval slim is om een afspraak met een lactatiekundige te maken in je zwangerschap. Je kunt dan een plan maken voor de komende keer en je bekijkt wat er de vorige keer is misgegaan en hoe je dat nu kunt voorkomen. Als je een plan hebt opgesteld ga je met vertrouwen de BV periode tegemoet. Voordeel is ook dat er ene lactatiekundige bij jou in de buurt is, die jouw situatie kent, dus je kunt zo aankloppen mocht je tzt weer ergens tegenaan lopen. Mirjam