hallo allemaal Wil dit even kwijt omdat ik het zo vreemd vind. Ik heb bij de H&M een tijdje geleden een shirt voor mijn dochter besteld wat afgelopen week in de leveringsplanning stond. Omdat ik het niet ontvangen heb ben ik gaan kijken bij mijn henm. Is het hele artikel weg. mail opgezocht waarin staat dat ik dit artikel heb besteld. En de klantenservice gemaild hoe dit kan. Krijg ik het volgende antwoord terug: Beste , Bedankt voor je e-mail. Wij hebben je account bekeken. We vinden het erg vervelend maar op dit moment is dit artikel uitverkocht. We durven je niet te garanderen of dit artikel nog opnieuw geleverd wordt, het kan zijn dat iemand dit artikel retouryend. Je zult dit zelf op internet moeten bijhouden. Onze excuses voor het ongemak, Wij wensen je een fijne dag. Op moment van bestellen was het wel leverbaar en ze stellen je hiervan niet zelf op de hoogte. Erg jammer want ik vond het shirtje juist zo leuk. Nu maar hopen dat de winkel deze nog wel heeft.
Ook een keer gehad bij de h&m stond mijn bestelling er ook niet meer, ik bestel daar dus niks meer aangezien de levertijd vaak ook nog eens mega lang is!
heel vervelend dan zit je maar te wachten.... ik vind de nieuwe site zowieso helemaal niks vooral rechtsonderin dat stomme vlakje wat bij alles omhoog komt..geef mij de oude site maar weer terug...
Heb ik ook wel eens gehad. Ik vind de H&M site echt acheruit gaan. Je krijgt je bestelling nu wel sneller in huis....maar vaak zit niet alles er in wat je besteld hebt. En op de site staan nu ook heeeeel veel artikelen die ze niet in de webshop hebben. Dan staat er, helaas dit artikel is niet beschikbaar in de webshop...misschien is die nog in de winkel. Uhhmm ik ben op de webshop...niet in de winkel.
Heb ik ook gehad. Zag later pas dat het artikel uitverkocht is. En ik zit nog steeds te wachten op 1 artikel uit een bestelling van een maand geleden! Ik bestel niets meer bij H&M.
Erg irritant! Ik vind de nieuwe site ook echt geen succes! Hoop dat je hem nog in de winkel kan vinden maar daar heb je weinig kans van denk ik.
Je hoort het de laatste tijd wel vaak zeg. Wilde daar ook eens bestellen, totdat ik zag dat de levertijd bijna een maand later was dan toen die dag. Toen ben ik maar in de winkel gaan kijken.
Wat ook klote is.. een bestelling doen en dat dan 5 van de 6 dingen niet meer te leveren waren en je dus maar 1 van die 5 thuis krijgt gestuurd (en laat dat nou net een stel knipjes zijn ofzo).
wat slecht weer. Is toch ook raar dat als je iets besteld en er staat dat het leverbaar is dat het opeens niet leverbaar is? Daar kunnen ze toch op de site zelf ook rekening mee houden? Als ik bij Wehkamp iets bestel dan staat er bij dat een artikel er niet meer is in een bepaalde maat. Kan me voorstellen dat als er een grote opruiming of een heel populair artikel is dat een site het dan een keer mis kan hebben. Erg dat je dat zelf bij moet houden trouwens. zij willen toch verkopen dan zien zij toch dat dat artikel wat je wil door iemand retour is gedaan en kunnen ze het toch naar jou sturen? Hadden ze maar niet eerst moeten zeggen dat het artikel voorradig was.
H&M heeft een hele slechte service. Ik bestel er ook niet meer, maar mijn dochter ziet er wel eens wat staan (wat uiteraard nergens anders te koop is ), dan mag ze het bestellen maar niet meteen betalen, met acceptgiro mag ze het alleen bestellen, omdat je 9 van de 10 keer je bestelling niet krijgt of twee maanden later komt het een keer aanwaaien.
Ik ben terug gebeld door de H&M en ze hebben het keurig afgehandeld. het shirtje is opnieuw besteld en voor een volgende bestelling krijg ik 50%korting op een product