Zwanger of weer een lange cyslus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anne1984, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo meiden,
    Wij zijn nu 1,5 jaar bezig. Helaas nog niet gelukt om zwanger te raken. Vorige maand een cyclus van 28 dg gehad. Daarvoor ook vaak 32,35,30 etc. Nu ben ik (als ik kijk naar mijn laatste cyclus) 2 dagen over tijd. Ik had het zondag moet worden.
    Ik kan wel weer een test doen, alleen vind het een beetje zonde van mijn geld,aangezien ik in het verleden dit vaker heb meegemaakt.
    En het is een stukje niet durven, omdat ik bang ben op weer een witte test.
    Wel heb ik het gevoel dat ik steeds zenuwachtig ben ik mijn buik en soms kleine steekjes. Ik heb op dit moment steeds witte afscheiding.
    Vorige week aantal dagen menstr achtige buikpijn gehad.
    Is dit jezelf zwanger aanpraten of echt? Vooral het zenuwachtige gevoel ken ik niet. Wie kent dit gevoel?

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo Anne,

We zitten toevallig in het zelfde schuitje.
    Ik ben ook overtijd, 5 dagen, en ben ook soms zenuwachtig in mijn onderbuik.

Ik ga morgen testen halen bij de kv 5v2.
    Anders weet je niet waar je aan toe bent....
    Ben jij ook van plan om te testen?

3. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    De laatste tijd duurt mijn cylcus elke keer drie dagen langer. Kan dus vanalles zijn... Steekjes heb ik nu ook in mijn onderbuik, ik volg jullie even. Hebben jullie normaal ook steekjes als je bijna ongesteld moet worden? Ik heb daar eigenlijk nooit last van... Het valt me gewoon op, 't is vooral 's avonds. Dan heb ik trouwens ook de tijd om er op te letten...

4. Anne1984

Ik heb nog nooit een zenuwachtig gevoel gehad. Dat vind ik vreemd. Ik denk dat ik vrijdag test, als ik het dan nog niet ben. Menstr achtige pijn is nu wat minder afgelopen dagen, dat had ik vorige week veel erger. Maarja ben zo bang dat het weer mis is en dat dit allemaal weer de natuur is die zo gek doet en waar ik dus weer helemaal gek van word.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie gaat. Lidsey wat spannend dat je morgen gaat testen.... Ik kijk morgen hier weer even dus.

5. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    @arr: steekjes heb ik nog niet eerder gehad, en ik voel me ook gewoon anders.
    Heel apart! We wachten maar af..

#anne: Vind het ook heel spannend, hoop het zo!! Maar dat doet we natuurlijk allemaal:) Ik laat morgen iets weten!!

6. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    ze zeggen als je anders voelt dat het raak is;)

dus wie weet!

succes meid!!

7. Anne1984

Goedemorgen,

Lindsey. En??? Ben zo benieuwd.
    Hier opkomende blaasontsteking... dus water water water.
    Verder vanacht slecht geslapen, kon niet op mijn buik liggen... al een week niet,maar ook al zou ik zwanger zijn,kan dat daar niet van komen toch?

Liefs

Deel Deze Pagina