Ik ben baby- & kinderfotograaf en mijn foto word gebruikt in het blad Wij Jonge Ouders! Zo gaaf!!! Weet alleen nog niet welk nummer, wacht nog op antwoord maar als ik die niet krijg ga ik gewoon elk blad kopen tot ik mijn foto terug vind hahaha Als ik hem vind zal ik hem inscannen en hier neerzetten! Ben zo trots!!
Gefeliciteerd. Niet de foto met dat gezeur na hond en kat probleem denk ik. ( sorry beetje galgen humor.)
Niet mogen? Dat zou kunnen, als het blad de foto koopt van haar dan bezitten ze ook de rechten en is het beeld van hun idd. (Mits zo verkocht) Als er NIET voor betaald word heeft het blad 0,0 inbreng over wat ze ermee wilt en mag doen.. en mogen ze blij zijn het beeld te mogen gebruiken
Ja maar het zijn klanten van mij die erin komen met een foto die ik gemaakt heb. Daar vermelden ze mijn naam bij maar ik weet nog niet welke foto ze kiezen... Dus kan nu wel al mijn foto's hierop gooien maar ik weet dat nu nog niet. al heb ik wel een flauw vermoeden... Ze hadden 2 favorieten.