ik baal al;s een stekker donderdag ( 20-0406) moet ik naar de kaakchirurg om me verstanskiezen eruit te laten halen . nou was ik eerste paasdag me tanden aan het poetsen verlies ik een stukje van me vulling , en 2de paasdag eet ik een paas eitje breekt er een stukje van me tand af . nou heb je kans dat ik vandaag naar de tandarts moet en dan donderdag naar de kaakchirurg . Ik moest het even kwijt , ik vind de tandarts en de kaakchirurg niet zo erg maar ik ben als de dood voor spuiten en prikken yvonne
og heden Yvon dat zit je niet mee zeg (moet ik mee je hand vast houden ? ) heel veel sterkte meis zal aan je denken
he meid, ik wil je ff veel succes wensen en die spuiten bij de kaakchirurg die voel je echt haast niet!! Ik was daar ook bang voor en voor ik het wist had ie al 2 spuiten erin zitten!! Het voelde als een naaldenprikje. Succes....
Dat is balen! Ik heb zelf 2,5 week geleden alle 4 mijn verstandskiezen moeten laten trekken. Gelukkig viel alles reuze mee! Ik heb me van te voren ook veel te druk gemaakt. Ik heb daarna weinig napijn gehad. Ik hoop dat bij jou ook alles meevalt, sterkte in ieder geval!
sterkte, kan me je angst goed voorstellen. Maar de prikken voel je ( bij mij dan ) inderdaand bijna niet Ik moet na mijn zwangerschap ook mijn 4 vers kiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg, schijnt allemaal erg mee te vallen ( hoor ik in mijn omgeving )
Sterkte en inderdaad de spuiten bij de kaakchirurg voel je bijna niet. Bij mij is er vorig jaar een verstandskies uitgehaalt door de kaakchirurg.
hoi selma Ze zijn er toch niet alle 4 tegelijk uitgetrokken . ??????? ik moet zodadelijk naar de tandarts voor de kies die is afgebroken , en dat stukje vulling moet nog even wachten , daar hebben ze geen tijd meer voor , nou jullie horen vanavond wel hoe het is gegaan . in ieder geval alvast bedankt voor jullie medeleven ( erg lief ) yvonne
Nou ik ben vanmiddag bij de tandarts geweest en me kies die is afgebroken is weer gemaakt ik had geluk want ik hoefde net geen wortel kanaal behandeling ( maar dat scheelde niet veel ) en dat stukje vulling wat eruit is gegaan word 3 mei gemaakt want dan moest ik toch al naar de tandarts . op naar donderdag . yvonne
Hey meid, ik hou ook niet vd tandarts, maar die spuiten bij de tandarts om je verstand er uit te trekken, stellen echt niet veel voor.... Ik hoop dat ik je hier wat mee troost... SUC6.
Nou ik kom net terug en me vestandskiezen zijn eruit (2 ). volgende maand de andre 2 . het was wel eng en de prikken deden ook erg veel pijn vond ik "(maar ik heb het niet zo op prikken ) me verdoving werkt nog dus heb ook nog geen pijn . yvonne