Hallo, Ik ben van plan om mijn eigen webwinkel te gaan beginnen, alleen heb ik 1 probleem.....waarin? Hebben jullie eventueel een idee? Vroeger heb ik mijn eigen zaakje gehad in het verkopen van sieraden op markten, braderien, winkelcentrums en party's maar sinds de ziekte van onze zoon ben ik aan huis gebonden, maar zou toch graag wat ondernemen. Een webwikel met sieraden gaat het niet worden daar is de markt te slecht voor............maar dan.... Ik hoop op veel goede ideeen
Parfums werkt goed! Ik geef parfumparty's en er is een grote markt in. Als je meer info wil dan PB me maar.
ondergoed, boxers voor kinderderen van Bjorn Borg en Vingino bv helemaal hot met een baggy jeans. woonaccesoires bv feestpakketten, kant en klaar pakket om je huis te versieren met kerst en pasen. Als je aan huis gebonden lijkt mij dit handig Suc6
Ik heb er ook al geregeld aan gedacht om iets aan huis te doen. Maar wat komt er dan allemaal bij kijken dat lijkt me dan zo'n rompeslomp
Feestartikelen? Denk aan carnaval, geboorte accesoires, Abraham- en Sarah artikelen, slingers, ballonnen, kostuum verhuur e.d ...
hihi zwangerschaps testen... haha het verdiend goed... vooral hier grapje natuurlijk succes met vinden vn iets
Bedankt voor jullie ideeën! Nee ik ben zeker niet creatief Zelf dacht ik eerst nog babykleding maar daar is al zoooooo veel van! Nog ideeën?
Waar ben je goed in? Ik ben ook ergens goed in ( vind ik) en daar ga ik dus nu iets mee doen. Misschien kun je iets met waar je nu al erg goed in bent.
je zou eens kunnen kijken voor spulletjes voor kinderen (luiertassen, en dat soort artikelen) uit het buitenland. Ze hebben vaak in de usa veel leukere spullen, en als je dat groot inkoopt (is goedkoop, zeker met de dollar) en dan hier verkopen. Mensen kopen nl zelf niet graag in het buitenland. Het nadeel is dat je dan op bestelling moet verkopen, of je moet hele partijen kopen, en dus voorraad aanleggen, maar daar moet je dus eerst in investeren. Maarja, dat zou je met spullen uit nederland ook wel moeten... succes iig! groetjes Setje
@bosi333 Er zijn wel dingen waar ik goed in ben (denk ik zelf dan he...haha) Maar dat is niet mogelijk om uit te voeren, zeker niet via de computer en dat is toch wel iets waar ik het op het moment van moet hebben ivm de situatie.... Wat ga jij doen dan als ik vragen mag?